Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#2882476
Elf schreef:
Deze heb ik vandaag besteld!!! Ik kan niet wachten tot hij er is  :D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik kon het niet laten dus heb gisteren via cool blue een 2de hands dweiler gekocht de scooba 390. 4 keer gebruikt en nog met 16 maanden garantie...scheelde dik 200 euro tov de nieuwprijs. Ze hebben er nog een paar http://link.marktplaats.nl/m780611896
Door Elf
#2882481
Cindy de Wolf schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik kon het niet laten dus heb gisteren via cool blue een 2de hands dweiler gekocht de scooba 390. 4 keer gebruikt en nog met 16 maanden garantie...scheelde dik 200 euro tov de nieuwprijs. Ze hebben er nog een paar http://link.marktplaats.nl/m780611896
Ik ben heel benieuwd hoe de dweiler je bevalt! Wil je ophouden met dit soort berichten posten! Cool Blue zit hier in de buurt dus ik zou er zo heen kunnen rijden..... ::) :biggrin2:
Door Lil
#2882488
Cindy de Wolf schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik kon het niet laten dus heb gisteren via cool blue een 2de hands dweiler gekocht de scooba 390. 4 keer gebruikt en nog met 16 maanden garantie...scheelde dik 200 euro tov de nieuwprijs. Ze hebben er nog een paar http://link.marktplaats.nl/m780611896
ze hebben daar ook een stofzuiger (Roomba) voor een leuk prijsje. Maar ik mag nog niet van mezelf.  :-\ :'(
Door Cindy de Wolf
#2882491
Elf schreef: Ik ben heel benieuwd hoe de dweiler je bevalt! Wil je ophouden met dit soort berichten posten! Cool Blue zit hier in de buurt dus ik zou er zo heen kunnen rijden..... ::) :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ik heb flink gegoogled (heerlijk kan nu, vakantie...), en de scooba 390 doet het goed op gladde harde vloeren. Wij hebben linolux liggen dus de verwachting is dat hij het best aardig zal doen.
Verder komt de scooba 450 eraan, verwachting april/mei die zal het ongetwijfeld nog beter doen maar voor nu lijkt me dit al heerlijk.

Is gelijk ook een reden om grote schoonmaak te houden. Moest toch al gebeuren met een aankomende pup over 8 weken...dus ook nog een nieuwe 3 deurs kledingkast gekocht, want de oude (grote inloopkast) moet plaats maken voor deze zodat de bench daar kan staan. Gevolg er zal heul veul richting kringloop gaan. Verder wilde vriendlief bijvoorbeeld het huisje van de katten op een verhogingkje zetten evenals de kattenbak zodat beide apparaten eronder kunnen.
Door Cindy de Wolf
#2882493
Lil schreef: ze hebben daar ook een stofzuiger (Roomba) voor een leuk prijsje. Maar ik mag nog niet van mezelf.  :-\ :'(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Komt vanzelf. Maar ehhh als ik jouw was zou ik gaan voor de neato. Kijk maar eens op youtube op roomba vs neato...
De roomba veegt meer en zuigt niet/nauwelijks. Is leuk voor mensen met 1 hond of geen honden maar denk niet dat je heel tevreden gaat zijn met 1 grote en 1 xl hond +kat over de roomba.

Door Nadia
#2882508
Hoe sterk is de neato voor het zware werk?

Ik heb voor de momenten tussendoor een steelstofzuiger. Voor als ik even iets zie liggen. Prima ding, maar ik moet niet verwachten dat hij het zware harenwerk aan kan. Daar heb ik echt de 'grote' stofzuiger voor nodig.

Pff onze stofzuiger is zwaar aan vervanging toe. Ik hoop dat we het zaterdag redden om een nieuwe te gaan kopen.
Door ChantalKrijn
#2882518
Nadia schreef: Hoe sterk is de neato voor het zware werk?

Ik heb voor de momenten tussendoor een steelstofzuiger. Voor als ik even iets zie liggen. Prima ding, maar ik moet niet verwachten dat hij het zware harenwerk aan kan. Daar heb ik echt de 'grote' stofzuiger voor nodig.

Pff onze stofzuiger is zwaar aan vervanging toe. Ik hoop dat we het zaterdag redden om een nieuwe te gaan kopen.
Toen Quinta er nog was, verhaarde ze echt hele vlokken. Handenvol kwamen eraf. De Neato heeft daar totaal geen moeite mee.
Je ziet het net als met je normale stofzuiger zo eronder aangezogen worden als hij er vlak langs rijdt :biggrin2: Er bleken bij ons nog glasscherven onder de bank te liggen, die zoog hij ook gewoon op.
Door Lil
#2882529
Cindy de Wolf schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Komt vanzelf. Maar ehhh als ik jouw was zou ik gaan voor de neato. Kijk maar eens op youtube op roomba vs neato...
De roomba veegt meer en zuigt niet/nauwelijks. Is leuk voor mensen met 1 hond of geen honden maar denk niet dat je heel tevreden gaat zijn met 1 grote en 1 xl hond +kat over de roomba.

Dank, zo zielig ben ik niet, want ik wist dat het vakantiegeld besteding ging worden. Maar altijd goed om je te oriënteren, want bij goede aanbiedingen kun je soms beter iets eerder kopen.

Kijk, voor deze tips heb ik het topic geopend  :-*
Liever Neato voor volle prijs en tevreden dan Roomba voor halve prijs en niet tevreden.

Ik merk het verschil aan hoeveelheid haren wel dat ik een grotere hond heb en niet zo'n beetje. Maar ja daarom geeft hij ook meer liefde.  :D :D
Door Anne in Zweden
#2882614
Lil schreef: ze hebben daar ook een stofzuiger (Roomba) voor een leuk prijsje. Maar ik mag nog niet van mezelf.  :-\ :'(
Jij kunt toch gewoon de deuren openzetten en met je waterblazer in het rond gaan?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door