Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#2878994
Wij hebben er een van zooplus (ik denk een trixie?) en die doet het al twee jaar prima. Onze katten zijn ook niet heel ruw er mee. Nog nooit iets hoeven vervangen.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2879018
Hier worden palen gewoon compleet afgeragd, dus koop ik elke 2 jr een nieuwe via Ebay ofzo. Geef er dan een 80-125€ aan uit en koop dan een xxl met bergen plateau's en huisjes enzo. Mickey is onhandig, Liza moet dr energie gewoon kwijt en komt dan laagvliegend de paal in en uit. Daar kan bijna geen een paal tegen tot nu toe. Misschien die van Catpalace, maar die zijn me net een factor 5-10 te duur.
Door Sylvi@
#2879138
Ik heb een krabpaal van Katzendeko in de woonkamer, ook heb ik een krabton van Katzendeko
Afbeelding

Van zooplus heb ik een krabpaal boven staan
Afbeelding

Katzendeko is niet goedkoop, maar de kwaliteit is geweldig (en alle mandjes kunnen in de was) en de krabpalen worden hier heel veel gebruikt, zowel om aan te krabben als om op te slapen.
Hiervoor heb ik een Catpalace lookalike gehad, behoorlijk duur en binnen 2 jaar finaal af.
Gebruikersavatar
Door cath
#2879199
@silvi, die van katzendeko is echt wel heel mooi! Lijkt ook stevig!

Dus  catpalace namaak beter niet!
Denk voor de informatie!
Laatst gewijzigd door cath op za 22 feb 2014, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#2879213
TMG1961 schreef: Ik heb een armarkat krabpaal..was afgeprijsd van 160 voor 75 euro..was laatste op voorraad. Is ongeveer 170cm hoog met 4 plateau's en 4 grote en 4 kleine krabpalen en bovenop een cilinder waar de kat in kan
Zoiets hebben wij ook, lekker in de aanbieding gekocht. Begint nu na twee jaar en vier katten die er gebruik van maken wel wat wankel te worden. :biggrin2:
Door Rianne145
#2879223
Ik had hiervoor een mooie krabpaal tot aan het plafond, werd veel gebruikt, vooral de mandjes. Na 4 jaar was hij aan vervanging toe. Toen heb ik een krabton gekocht, 1.50 hoog bij dierenvilla vandaan. Best duur maar super mooi en de katten vinden hem echt geweldig!!! Hij is best stevig, heb wat flessen water in het onderste mandje liggen zodat mijn kater van 7 kg in een gekke bui er in kan springen en dat gaat super. Lekkere holletjes en of hij het ook 4 jaar volhoud weet ik nog niet, hij staat nu pas een paar maanden. Ik wist al dat ze het gingen waarderen omdat ze de vorige krabpaal ook veel gebruikten dus heb wel een iets duurdere uitgezocht. De levering ging niet geheel soepel maar uiteindelijk staat hij er.

Deze is het.
http://www.dierenvilla.nl/product_info. ... cts_id=117
Door Lil
#2879476
3 katten gehad en die wilden alle drie niet aan een paal krabben. Hier zijn er dus altijd platliggende plankjes en matjes. Die kosten nog geen tien euro en gaan 1 jaar mee.  :D
Door MoYo
#2879566
Wij hier met 8 binnenkatten (en buiten op de verandakatten) alleen maar Catpalace. Wel toen bij de groothandel gekocht (dus aanzienlijk goedkoper) en bij Catpalace in de aanbieding. Leuke aanbieding afwachten en toeslaan...
Ze staan al ruim 9 jaar....we hebben er 4 en willen er volgend jaar eentje voor buiten aanschaffen. Wel ook nog een krabton erbij van Zooplus, maar die laat al stukken los. Catpalace heeft gewoon stevig tapijt en sisal, hartstikke duur, maar....het houdt wel. We hebben ook 8 behoorlijk actieve katten, dat scheelt natuurlijk ook...Heb je slapers....joh, neem een Zooplus (die hebben het bij ons een maand gehouden...)
Door fem fatale
#2879590
Ik vind het irritant dat veel palen meerdere palen naast elkaar hebben. Mijn katten negeren alle plankjes en huisjes tot 1m80 ongeveer omdat ze gewoon hard omhoog willen rennen. Ik wil dus liever meerdere losse palen op verschillende plekken in huis ipv een bouwwerk in de woonkamer.
Gebruikersavatar
Door cath
#2879691
MoYo schreef: Wij hier met 8 binnenkatten (en buiten op de verandakatten) alleen maar Catpalace. Wel toen bij de groothandel gekocht (dus aanzienlijk goedkoper) en bij Catpalace in de aanbieding. Leuke aanbieding afwachten en toeslaan...
Ze staan al ruim 9 jaar....we hebben er 4 en willen er volgend jaar eentje voor buiten aanschaffen. Wel ook nog een krabton erbij van Zooplus, maar die laat al stukken los. Catpalace heeft gewoon stevig tapijt en sisal, hartstikke duur, maar....het houdt wel. We hebben ook 8 behoorlijk actieve katten, dat scheelt natuurlijk ook...Heb je slapers....joh, neem een Zooplus (die hebben het bij ons een maand gehouden...)
Vind die van catpalace ook supermooi,  maar oh zo duur!
Wist niet dat ze er soms in aanbieding hebben.
Vind het moeilijk, tonnetjes vinden ze hier niet zó fantastisch,  ik wel, vind die krabtonnen super, maar als ze er niet inkruipen!
Ze vechten altijd om het hoogste plekje! Hoe hoger hoe liever!
Gebruikersavatar
Door cath
#2879693
TMG1961 schreef: Dit is die van mij..de kat zat er niet standaard bij  :biggrin2:
Afbeelding
Lekker voor hem alleen, hij hoeft niet te vechten om het hoogste plekje! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door