Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2873728
Kim_S schreef: Kan ze wel met mannen? De rest kan wel uit logeren, maar meneer S...  :g:
:biggrin2:
Ja hoor, voor eigen mensen is ze erg lief  :P
Al moest ze in het begin wel effe wennen en ontdooien richting mijn vriend.

Deze foto heb ik gister gemaakt :)

Afbeelding
#2873850
Het lijkt er op, dat deze dame niet het geluk aan haar zijde heeft (gehad).
Er moet wel een speciaal iemand komen, die haar een thuis wil bieden.
Ik zou er niet aan beginnen, omdat ik niet te veel ongemak wil. Ze zal zeker aardig zijn, maar de rest is niet mis.
Geen kinderen, geen visite. Zo'n hond kan toch alleen maar ergens gaan wonen, waar ervaren mensen zijn en die moeten er dan nog zin in hebben ook.
Ik hoop voor haar op een goed thuis, maar lastig zal het worden.

Hanny
#2874235
Irish schreef: Ik weet niet zeker of ze niet met kinderen kan, maar ik wil geen enkel risico nemen.
Ja, we realiseren ons dat het zoeken is naar een echt gouden plekje, maar toch willen we daar voor gaan.
joh gouden plekjes zijn er vast wel, je moet alleen wat langer zoeken.

Als hier geen kat was geweest én geen Jones die veel training nodig heeft, dan was ze verder geen probleem. Visite heb ik weinig en degenen die komen houden nu eenmaal nogal erg veel van honden (hoe zou dat nu komen  ::) :P :biggrin2:). Kinderen zijn er niet en gaan er niet komen en ik woon zeer rustig.

En ik zal niet de enige zijn waar het zo is. Velen zullen een andere woonsituatie hebben, maar ik ben niet de enig met deze woonsituatie. Dus gewoon rustig zoeken, de juiste persoon voor Rosie gaat komen.  ;) :-*
#2874236
Lil schreef: joh gouden plekjes zijn er vast wel, je moet alleen wat langer zoeken.

Als hier geen kat was geweest én geen Jones die veel training nodig heeft, dan was ze verder geen probleem. Visite heb ik weinig en degenen die komen houden nu eenmaal nogal erg veel van honden (hoe zou dat nu komen  ::) :P :biggrin2:). Kinderen zijn er niet en gaan er niet komen en ik woon zeer rustig.

En ik zal niet de enige zijn waar het zo is. Velen zullen een andere woonsituatie hebben, maar ik ben niet de enig met deze woonsituatie. Dus gewoon rustig zoeken, de juiste persoon voor Rosie gaat komen.  ;) :-*
Ja dat denk ik dus ook :) Sowieso gaat ze vanaf 24 februari op proef mee bij de politie in Rotterdam om te kijken of ze als speurhond geschikt is. Hoe gaaf zou dat zijn??? Maar het belangrijkste is een goed thuis, bij de politie of elders.

Inmiddels is ze goed aan de bench gewend waardoor het ontvangen van bezoek iets beter gaat :)
#2879818
Update!

Bench training pakt goed uit en vanavond in de duinen heeft ze (met heel veel werken en belonen vanuit mij) niet gejaagd! Ik ga dus verder met haar trainen om haar jaaggedrag onder controle te krijgen. Met de katten maken we ook (kleine) vooruitgang :)

Mocht je denken '' niks voor mij'' zeg het dan voort in jouw familie of vrienden kring of deel het bericht via mijn FB :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door