Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3158441
jasmijn schreef: Weten jullie nog dat ik bezig was met het kopen van een huis?
Ja, dat was toch iets met inkomen bepalen van je man/vriend wat niet helemaal soepel verliep?

Hoop dat je dan nu goed nieuws hebt  :biggrin2:
Door lianneke
#3158446
Lida. S schreef: gelukkig woon ik buiten het dorp
Maar ja, dat fietspad aan de overkant van het water...al die toeristen..maken wel herrie he!
Door Lida. S
#3158450
lianneke schreef: Maar ja, dat fietspad aan de overkant van het water...al die toeristen..maken wel herrie he!
Pas maar op, straks verhuis ik ook naar Harpel en dan wordt het daar heel druk
Door jasmijn
#3158583
Angelique schreef: Ja, dat was toch iets met inkomen bepalen van je man/vriend wat niet helemaal soepel verliep?

Hoop dat je dan nu goed nieuws hebt  :biggrin2:
Het is een sprookje geworden, na negen maanden tegen slagen, stres, angst en stome fouten is eindelijk het einden is zicht  8)

Volgende week vrijdag zal het sprookje afgesloten worden met "en ze leefde nog lang en gelukkig in hun nieuwe huis"
Heel stiekum geloof ik er nog steeds geen bal van en heb ik het gevoel dat elk moment er weer iemand gaat bellen met dat ze nog iets anders nodig hebben voor de hypotheek of dat de verkoper het toch niet meer aan ons wil verkopen, maar vrijdag is het eindelijk voor bij.  :D
Ik heb nog nooit zo graag gewild dat de tijd sneller zou gaan.
Door lianneke
#3158602
jasmijn schreef: Het is een sprookje geworden, na negen maanden tegen slagen, stres, angst en stome fouten is eindelijk het einden is zicht  8)

Volgende week vrijdag zal het sprookje afgesloten worden met "en ze leefde nog lang en gelukkig in hun nieuwe huis"
Heel stiekum geloof ik er nog steeds geen bal van en heb ik het gevoel dat elk moment er weer iemand gaat bellen met dat ze nog iets anders nodig hebben voor de hypotheek of dat de verkoper het toch niet meer aan ons wil verkopen, maar vrijdag is het eindelijk voor bij.  :D
Ik heb nog nooit zo graag gewild dat de tijd sneller zou gaan.
Ik kan me heeeel goed voorstellen dat je wil dat het eindelijk voorbij is. Veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis!
Door Ike
#3158740
lianneke schreef: YESYESYESYESYESYES ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Snel na m'n vakantie even gekeken hoe de vlag er bij hing.......wat een heerlijke ontwikkelingen  :D

Wauw wat super zeg, gefeliciteerd  :D :-* :-*
Ziet er ook geweldig uit het huis, hopen dat alles soepel en vlotjes verloopt en jullie
over een paar maanden op je nieuwe stekkie zitten  8)
Door lianneke
#3158767
Ike schreef: Snel na m'n vakantie even gekeken hoe de vlag er bij hing.......wat een heerlijke ontwikkelingen  :D

Wauw wat super zeg, gefeliciteerd  :D :-* :-*
Ziet er ook geweldig uit het huis, hopen dat alles soepel en vlotjes verloopt en jullie
over een paar maanden op je nieuwe stekkie zitten  8)
Wij hopen ook dat er niks meer tegen gaat zitten.
Ben al begonnen met rotzooi op te ruimen, auto vol naar,t stort.
De goden verzoeken of de boel afdwingen..
We zullen zien.
Door petralita
#3159116
Super zeg! mooi plekje. Gefeliciteerd.
En idd rust heb je, drukte kun je opzoeken, dat was ook mijn motto toen ik zocht en dit kocht.

En het grappig is nu (die opmerkingen heb ik ook gehad "wat is daar nu te doen", "gebeurt ja niks") nu vinden ze het zo'n mooi plekje, hoe heb je het gedaan, mag ik vragen wat het gekost heeft, hoe doe je dat etc.  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3159202
jasmijn schreef: Het is een sprookje geworden, na negen maanden tegen slagen, stres, angst en stome fouten is eindelijk het einden is zicht  8)

Volgende week vrijdag zal het sprookje afgesloten worden met "en ze leefde nog lang en gelukkig in hun nieuwe huis"
Heel stiekum geloof ik er nog steeds geen bal van en heb ik het gevoel dat elk moment er weer iemand gaat bellen met dat ze nog iets anders nodig hebben voor de hypotheek of dat de verkoper het toch niet meer aan ons wil verkopen, maar vrijdag is het eindelijk voor bij.  :D
Ik heb nog nooit zo graag gewild dat de tijd sneller zou gaan.
Jij ook gefeliciteerd dan! Vreselijk hè, dat "als het maar niet op het laatste moment fout gaat"-gevoel. Maar het komt gewoon helemaal goed!
Door jasmijn
#3159233
Anne in Duitsland schreef: Jij ook gefeliciteerd dan! Vreselijk hè, dat "als het maar niet op het laatste moment fout gaat"-gevoel. Maar het komt gewoon helemaal goed!
Dank je, het is idd een verschrikkelijk gevoel wat bij mij nog exstra versterkt is omdat het echt bijna mis is gegaan  :-X
We hebben het heel erg weten te rekken, de vorig eigenaar had namelijke al uitbetaling van de 10% aan gevraagd  :Flush:

Een week later hadden we pas de hypotheek rond  :-\, maar toch is het gelukt en is het huis nu echt van ons.  :o
Hoewel ik pas echt opgelucht adem kan halen als ik de sleutel in handen heb en in het huis sta, tot die tijd hou ik nog even mijn adem in.  :nerves:
Gebruikersavatar
Door galgo
#3159304
Kom hier ook maar weer eens kijken :-)
Ben heel weinig online, vandaar.
Heb uiteindelijk, na 3,5 jaar, eindelijk mijn huis verkocht en woon inmiddels sinds eind mei in een huurhuisje. En ben nu op zoek naar een huis met weiland. Zoek eigenlijk in heel Nederland, maar Overijssel en Drenthe hebben wel voorkeur. De enige provincie wat ik niet zo goed aandurf is Groningen (vanwege de NAM). Maar heb daar ontzettend leuke boerderijtjes gezien en heerlijk die natuur daar, en in de bovenkant van Drenthe zijn ook veel aardbevingen geweest, dus...
Zie dat hier ook wat Groningers gewoon weer een huis in eigen provincie gekocht hebben. Hoe doen jullie/hebben jullie dat gedaan met je zoektocht? Zijn er plekken in Groningen/Drenthe waar je vanwege de NAM absoluut niet naar toe wil(de) verhuizen? Of "we zien wel waar het schip strand"...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door