Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#3157472
Lida. S schreef: Wat spannend Lianne.mijn duimen draaien. Maar je gaat toch niet te ver weg wonen?
Nee hoor, we blijven in Grunningen.
Door lianneke
#3157661
Het lijkt niet te mogen.
Wij hadden de vraagprijs geboden op "ons" huisje omdat er nog een bieder is, hebben zei dat ook geboden vandaag. :-X
En zei waren eerder.
Heb zin om een potje te janken  :'(
Afwachten weer hoe het zich nu gaat ontwikkelen.
Door lianneke
#3157664
Angelique schreef: Potverdorie zeg. Staat dat huis daar al maanden en nu ineens dit gezanik. Het zit jullie ook echt niet mee zeg  :(
Klopt ja, we weten het nu even niet meer.
Door Lizzy
#3157666
lianneke schreef: Het lijkt niet te mogen.
Wij hadden de vraagprijs geboden op "ons" huisje omdat er nog een bieder is, hebben zei dat ook geboden vandaag. :-X
En zei waren eerder.
Heb zin om een potje te janken  :'(
Afwachten weer hoe het zich nu gaat ontwikkelen.
Oh bleh zeg, dit is vervelend :-X
Maar ik snap het niet, jullie hebben toch eerder een bod gedaan? Of telt dat tegenwoordig niet meer?
Door lianneke
#3157674
Lizzy schreef: Oh bleh zeg, dit is vervelend :-X
Maar ik snap het niet, jullie hebben toch eerder een bod gedaan? Of telt dat tegenwoordig niet meer?
Nee, er waren anderen eerst met een lager bod en die hadden niets meer van zich laten horen.
Maar de makelaar moet dan toch contact opnemen blijkbaar dat er een ander bod is en toen boden ze ook de vraagprijs.
Beetje raar wat het lijkt me niet heel zinvol om dan hetzelfde te bieden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3157675
lianneke schreef: Nee, er waren anderen eerst met een lager bod en die hadden niets meer van zich laten horen.
Maar de makelaar moet dan toch contact opnemen blijkbaar dat er een ander bod is en toen boden ze ook de vraagprijs.
Beetje raar wat het lijkt me niet heel zinvol om dan hetzelfde te bieden.
Je moet dat officieel afsluiten. Dus de onderhandelingen moeten dan echt gestaakt worden. Deze mensen boden te weinig, maar zaten misschien nog in conclaaf (er ging bij ons echt weken overheen voordat er een tegenbod kwam) maar als er zich dan een andere bieder aandient moet je wel tegen bieder 1 zeggen..he, er is nog iemand, doe jij nog wat of stoppen we hier. Je mag offcieel niet met 2 bieders tegelijk on onderhandeling zijn.  Stel dat jullie meer bieden, kan er wel tegen bieder 1 gezegd worden...we stoppen met jou en gaan met die andere partij verder.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3157681
Er mogen wel meerdere mensen bieden maar een makelaar mag mensen niet onderling uitspelen. Dus de makelaar mag niks zeggen verder. Wij hebben dat ook met een woning gehad die we erg graag wilden. We wisten dat er meerdere waren en hebben toen de vraagprijs geboden. Hij mocht niet zeggen of hij dacht dat het voldoende was. Bleken toen meer de vraagprijs te bieden dus dat ging aan onze neus voorbij.
Door Mowgli
#3157685
lianneke schreef: Het lijkt niet te mogen.
Wij hadden de vraagprijs geboden op "ons" huisje omdat er nog een bieder is, hebben zei dat ook geboden vandaag. :-X
En zei waren eerder.
Heb zin om een potje te janken  :'(
Afwachten weer hoe het zich nu gaat ontwikkelen.
Dat is balen zeg! Ik duim nu heel hard dat deze mensen hun hypotheek niet rond krijgen en dat dit heel snel duidelijk wordt.
Door lianneke
#3157690
Angelique schreef: Je moet dat officieel afsluiten. Dus de onderhandelingen moeten dan echt gestaakt worden. Deze mensen boden te weinig, maar zaten misschien nog in conclaaf (er ging bij ons echt weken overheen voordat er een tegenbod kwam) maar als er zich dan een andere bieder aandient moet je wel tegen bieder 1 zeggen..he, er is nog iemand, doe jij nog wat of stoppen we hier. Je mag offcieel niet met 2 bieders tegelijk on onderhandeling zijn.  Stel dat jullie meer bieden, kan er wel tegen bieder 1 gezegd worden...we stoppen met jou en gaan met die andere partij verder.
Dat laatste geeft ons nog wel perspectief dan.
Door lianneke
#3157696
Lida. S schreef: Wat erg. Ik hoop dat jullie snel een nog leuker huis tegenkomen.
Anders zien we ons genoodzaakt bij jou een caravan in je park te zetten Lida :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3157754
lianneke schreef: Nee, er waren anderen eerst met een lager bod en die hadden niets meer van zich laten horen.
Maar de makelaar moet dan toch contact opnemen blijkbaar dat er een ander bod is en toen boden ze ook de vraagprijs.
Beetje raar wat het lijkt me niet heel zinvol om dan hetzelfde te bieden.
En kun je niet iets meer dan de vraagprijs bieden dan? Onroerend goed is toch wat de gek ervoor geeft? Als jij het x boven de vraagprijs nog steeds de moeite waard vindt, lijkt mij dat toch gewoon mogelijk?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door