Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3156234
lianneke schreef: Pfff.. De kijkers voor de 2e keer zijn weer weg. Meer dan een uur binnen geweest, met pa en ma, en de deskundige. 
De makelaar had er wel een goed gevoel over.
En ik ben verkleumd van de kou en de regen.

Oooow, spannendespannendespannend! Nu lekker warme douche en duimen maar!
Door lianneke
#3156236
Anne in Duitsland schreef:
Oooow, spannendespannendespannend! Nu lekker warme douche en duimen maar!
O, goed idee, in mn super schone spik en span douche :D
Door Anne in Zweden
#3156261
lianneke schreef: O, goed idee, in mn super schone spik en span douche :D
Een groter genot is er niet! Nat en verkleumd zijn en dan een kraakheldere douche kunnen nemen! ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3156273
lianneke schreef: Vraagje, hoe lang duurt het tegenwoordig dat je de hypotheek rond hebt?
Dat ligt helemaal aan je persoonlijke omstandigheden, maar kan tot 3 maanden duren. (het kan ook in 1 maand rond zijn).
Door Cathelijn
#3156274
Spannend zeg! Ons pap en mam hebben vandaag een kijker gehad en morgen weer. Voor hun gelukkig geen kou: zij kunnen elke keer met Ilan naar mijn huis.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3156282
lianneke schreef: Vraagje, hoe lang duurt het tegenwoordig dat je de hypotheek rond hebt?
Bij ons duurde dat 7 weken en bij de koper van onze woning ook. Dit is heel recent aangezien onze hypotheek krap aan anderhalve week rond is  :biggrin2:

Morgen krijgen we de sleutel.  :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3156295
lianneke schreef: ...ik geloof dat er onderhandeld gaat worden...maar durf het nog niet te geloven :-[
Adem in, adem uit...komt goed, je hebt een hele goede onderhandelaar bij je.
Door lianneke
#3156296
Angelique schreef: Adem in, adem uit...komt goed, je hebt een hele goede onderhandelaar bij je.
O, dat geloof ik gelijk, heb alle vertrouwen in hem, een super vent!
We zijn ook blij met hem in zee te zijn gegaan.
Dankjewel :)
Door lianneke
#3156583
Er wordt onderhandeld ;) maar alles valt of staat met het huis wat wij graag willen, of we dat op tijd kunnen bemachtigen. Tis een beetje ingewikkeld :biggrin2:
Het is echt erop of eronder. Wordt een spannend weekje :-\
Hoop zo dat we niet mee hoeven te doen met de openhuizen dag volgende week.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door