Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#3145630
Nicky en Pip schreef: :o Het zit jullie écht niet mee zeg.. Hebben jullie nog andere opties?
Nou, eigenlijk niet echt, of het wordt een stuk duurder of verder van en naar het werk.
Door lianneke
#3145706
Twee kijkers gehad.
Nu staat er weer teveel in mn tuin!!!
Ja wat wil je met die regen is alles wel,gaan groeien ja >:(.
Er stond zoveel groente :-X
Nou, dan vreet je dat toch op!

Sorry, maar ik ga echt niet MIJN tuin veranderen voor eventuele kopers. Dan maar niet.
We wachten wel op iemand die ons huis en de tuin wel waardeerd.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3145719
Wat een gezeur, gaan ze dat toch lekker zelf doen. Die gaan overal over zeuren dus gauw streep erdoor. Die ene koper was dit niet maar komt zeker!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3145722
Zag hier op funda ook mooi huis staan waarbij complete achtertuin vol gelegd was met stoeptegels  :-X
Maar daar moet je dan in mijn ogen doorheen kijken.
Zou zeker niet zomaar de tuin aanpassen omdat het niet de smaak van de koper is want zoveel mensen, zoveel wensen.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3145729
lianneke schreef: Twee kijkers gehad.
Nu staat er weer teveel in mn tuin!!!
Ja wat wil je met die regen is alles wel,gaan groeien ja >:(.
Er stond zoveel groente :-X
Nou, dan vreet je dat toch op!

Sorry, maar ik ga echt niet MIJN tuin veranderen voor eventuele kopers. Dan maar niet.
We wachten wel op iemand die ons huis en de tuin wel waardeerd.
En terecht! Wat een geneuzel zeg, dan heb je echt niks anders om over te zeuren.  >:(  Je moet maar zo denken, dan gaat het nergens over. Als ze het echt hadden willen hebben dan was die groente echt geen probleem geweest.

Zo hebben wij ook eens eens het advies gekregen om er een 'neutrale' keuken in te laten zetten, dat verkoopt beter. Ja, daaaaaag!
Ik ga toch zeker geen 15+ jaar tegen een creme keuken aankijken die ik niet mooi vind.  :P  Dus die keuken is lekker blauw geworden. En of het nog een keer verkoopt zien we dan wel weer.  :D

Succes!  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door baileys
#3145793
Ah wat naar voor je Lianneke. Ik had een kijker die de kleur van het laminaat niet mooi vond en een nieuwe erin leggen teveel werk vond.

Gelukkig wel een kijker gehad die een potentiele koper zou kunnen worden.
Door lianneke
#3145823
Je kan het nooit iedereen naar de zin maken, dus als de mensen het niks vinden, dan is het zo.
Wij leven in dit huis en deze tuin ons leven en niet dat van een potientele koper die je niet kent.
Ik wil geen vreemde in mn eigen huis worden.

O, en wij hebben ook een blauwe keuken hoor, gelukkig vind iedereen die wel mooi.
Door keetje
#3145826
Hier achter stond een huis te koop, al een jaar, 1 kijkert gehad.
De man is er, samen met zijn zonen, niet echt vakmensen op dat gebied, 3 weken super druk in geweest, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, laminaat over de plavuizen. Tuin opgeleukt, wat het allemaal gekost heeft? Geen idee. Het huis kwam terug in de verkoop en was in 3 dagen verkocht. De nieuwe bewoners beginnen nu, na 5 maanden de gebrekkige verbouwing te beseffen. Het behang bobbelt, de keukenkastdeurtjes beginnen al te schragen en de douche, 'doet het ook niet zo lekker'.  Maarja,..... het was wel helemaal onze smaak toen we het, (voor de hoofdprijs), kochten.

Het is echt iets van de afgelopen jaren, sinds de huizencrisis, zeg maar dat je ook al die tv programma's ziet waarin huizen totaal gestript worden en dan opnieuw, vaak met kartonnen showatributen, opgeleukt worden. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon ergens doorheen keek en zelf je mening kon vormen? Nu moet alles voorgekauwd worden en nog is het vaak niet goed genoeg.

Ik ga echt mijn huis niet opknappen met het oog op een eventuele verkoop en de smaak van anderen. Ik woon er en als iemand anders , bij een eventuele verkooppoging van ons, het niet eens is met de kleur of de inrichting van de tuin of de vorm van mijn ligbad, nou, dan maar toedeledoki.

Lianneke, succes met de verkoop, eens komt er gewoon iemand langs die je huis wel kan waarderen zoals het is.
Door zurca
#3145836
Zes jaar geleden kochten wij ons huidige huis. Op de site van de makelaar stonden drie foto's, allemaal van de buitenkant. ::)
Toen wij kwamen voor een bezichtiging bleken er nog drie gegadigden. Alle drie waren ze er klaar mee zodra ze nog maar in de keuken stonden. Het was niet voor niets dat er geen foto's van binnen op internet stonden! Ik begreep er niets van, wist in de hal al "dit huis wil ik". De andere konden gewoon niet door het gedateerde huisje heen kijken, zagen niet wat de mogelijkheden waren. Gelukkig maar want wij hebben nu een prachtig leuk huisje :)

Ik begrijp er dus niets van dat mensen een huis niet willen kopen omdat "de kleur van het laminaat" niet hun smaak is, of dat er meubels staan die niet hun smaak zijn ::)

Voor iedereen die zijn/haar huis nog in de verkoop heeft, succes!!
Door lianneke
#3145918
lianneke schreef: Bezichtiging gaat niet door, huis is verkocht :-X
Had meteen bij dezelfde makelaar een bezichtiging gepland, op dezelfde tijd, voor een huisje hier in de buurt. Niet heel erg bijzonder maar je weet nooit.
Wordt net gebeld :-\.
Gaat niet door, de eigenaars zijn niet te bereiken...
Dussssss...
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3145962
Pfffff schiet niet op zo.

En wat een vreemd iets de tuin niet goed ....

Jeetje daar kijk je toch doorheen.

Kan je makkelijk zelf veranderen..

succes met een huis kopen..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door