Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#3116184
Donderdag  weer twee kijkers!
En het huis waar alles om begonnen is, wat uit de verkoop gehaald is toen wij ons huis te koop gingen zetten, om DAT huis dus, staat nu ineens weer in de verkoop.
Hier word ik dus wel heul nerveus van :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3116188
lianneke schreef: Donderdag  weer twee kijkers!
En het huis waar alles om begonnen is, wat uit de verkoop gehaald is toen wij ons huis te koop gingen zetten, om DAT huis dus, staat nu ineens weer in de verkoop.
Hier word ik dus wel heul nerveus van :-\
Dat is geen toeval meer. Donderdag zitten de kopers ertussen!  :D :duimen: :duimen:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3116189
lianneke schreef: Donderdag  weer twee kijkers!
En het huis waar alles om begonnen is, wat uit de verkoop gehaald is toen wij ons huis te koop gingen zetten, om DAT huis dus, staat nu ineens weer in de verkoop.
Hier word ik dus wel heul nerveus van :-\

Ow, dat is heel bizar, tante positieve karma zit je te plagen. Gaat goed komen dit. Duimen draaien voor je.
Door lianneke
#3116220
Om het nog bizarder te maken. Ik zag het dus vanmiddag om een uur of vijf op Funda staan. Mn hubbie was toen motorrijden, bleek dat ie er langs gereden was en om die tijd daar gestopt was, hij komt terug en zegt, we moeten eens kijken op Funda  want volgens mij woont er niemand meer. :o
Laatst gewijzigd door lianneke op za 23 mei 2015, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Antonia
#3116231
lianneke schreef: Om het nog bizarder te maken. Ik zag het dus vanmiddag om een uur of vijf op Funda staan. Mn hubbie was toen motorrijden, bleek dat ie er langs gereden was en om die tijd daar gestopt was, hij komt terug en zegt, we moeten eens kijken op Funda kijken want volgens mij woont er niemand meer. :o
Dat kan haast geen toeval zijn. Ik ga turbo duimen voor je  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3116319
lianneke schreef: Om het nog bizarder te maken. Ik zag het dus vanmiddag om een uur of vijf op Funda staan. Mn hubbie was toen motorrijden, bleek dat ie er langs gereden was en om die tijd daar gestopt was, hij komt terug en zegt, we moeten eens kijken op Funda  want volgens mij woont er niemand meer. :o
Wordt wel heel spannend... duim voor jullie..
Gebruikersavatar
Door Laika
#3116609
lianneke schreef: Donderdag  weer twee kijkers!
En het huis waar alles om begonnen is, wat uit de verkoop gehaald is toen wij ons huis te koop gingen zetten, om DAT huis dus, staat nu ineens weer in de verkoop.
Hier word ik dus wel heul nerveus van :-\
Oh, wat spannend! Maar nu moeten gewoon alle stukjes op zijn plek gaan vallen hoor ;)
Bij ons kwam ook zo'n moment en achteraf weet je dat het zo had moeten zijn.
Ik ga keihard voor jullie duimen en geef me hierbij alvast op voor de BBQ
Door - pien -
#3116654
lianneke schreef: Om het nog bizarder te maken. Ik zag het dus vanmiddag om een uur of vijf op Funda staan. Mn hubbie was toen motorrijden, bleek dat ie er langs gereden was en om die tijd daar gestopt was, hij komt terug en zegt, we moeten eens kijken op Funda  want volgens mij woont er niemand meer. :o
Ik duim voor jullie  :duimen: :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door