Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3015791
eelke schreef: Ja ik heb weer zo mijn momentje. Iets met klok en klepel ook denk ik weer.  ::)
Je hebt de koe wel horen loeien, maar je weet niet waar de uier hangt  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3016564
Vandaag via via al een nieuwe huurder voor mijn huis gevonden, ze staat al op de urgentielijst en is bereid het huis zo over te nemen as is.
Vandaag naar de keuken laten kijken die ik zelf heb geplaatst en die is ook goedgekeurd dus die kan gewoon blijven zitten en de apparaten mag ik eruit halen. Kattenluik in de achterdeur mag blijven zitten en er mag een laagje beton over de tegelvloer.
Maar zou dus nog fijner zijn als die kennis erin mag, dan hoef k helemaal niks te doen  :)
Door Tanna
#3016845
Pauline schreef: Kom ik ook bij jou goed?  :P Wil ik wel graag bietensalade en speklappen!
Kom ik ook even langs, ik woon vlakbij Nynke! ;) ;)
Door Lizzy
#3017027
He, fijn voor je Martine! Ik hoop dat je het erg naar je zin krijgt! Mijn moeder woont in Rotjeknor en wil er (helaas) nooit meer weg :biggrin2: (ik had het wel leuk gevonden als ze naast ons zou zijn komen wonen maar ze wilde R'dam niet uit). Beverwaard zei je?
Door Martine-Tom
#3017044
Lizzy schreef: He, fijn voor je Martine! Ik hoop dat je het erg naar je zin krijgt! Mijn moeder woont in Rotjeknor en wil er (helaas) nooit meer weg :biggrin2: (ik had het wel leuk gevonden als ze naast ons zou zijn komen wonen maar ze wilde R'dam niet uit). Beverwaard zei je?
Klopt Beverwaard  :)
Door Antonia
#3017679
Martine-Tom schreef: Ennnnn gelukt!!

Geen woningruil, maar gewoon via de sociale huurbaas, ik heb gereageerd op een referentiewoning en ben ingeloot, dat houd in dat ik een uitgebreide intake krijg en aan de hand daarvan een passende woning toegewezen ga krijgen, binnen nu en 6 maanden  :)

Net de vragenlijst teruggestuurd en volgende week naar Rotterdam voor een persoonlijk gesprek  :) :) :) :) :)
Wat super dat het nu gaat lukken.
Door Lizzy
#3017851
Martine-Tom schreef: Klopt Beverwaard  :)
Lekker in Keizerswaard shoppen :biggrin2:. Wie weet kom je daar mijn moeder nog wel tegen! Zij woont daar vlak bij in de buurt.
Door Martine-Tom
#3017874
Lizzy schreef: Lekker in Keizerswaard shoppen :biggrin2:. Wie weet kom je daar mijn moeder nog wel tegen! Zij woont daar vlak bij in de buurt.
Jaaaa  :biggrin2:
Kwam ik bijna dagelijks toen ik op het huis van mijn nicht paste in IJsselmonde  :D

Hoort je moeder al bij de rollator-gang? Die zag ik daar altijd staan in de buurt van Bram of de ijssalon, smorgens de dames en smiddags de heren  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door