Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#2863846
:circle: :circle: :circle:


Wat goed! En wat heerlijk ook. Tsja, het ligt niet naast de deur natuurlijk maar als de nood hoog is kan ik een kwast vasthouden. Schuren dan weer niet (lukt nog niet met de schouder) Laminaat leggen kan ik wel. Maar op maat zagen is niet mijn sterkste punt  ::)
Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2863898
zhiva schreef: :circle: :circle: :circle:


Wat goed! En wat heerlijk ook. Tsja, het ligt niet naast de deur natuurlijk maar als de nood hoog is kan ik een kwast vasthouden. Schuren dan weer niet (lukt nog niet met de schouder) Laminaat leggen kan ik wel. Maar op maat zagen is niet mijn sterkste punt  ::)
Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Als ik dan met jou kan carpoolen wil ik best een dagje helpen klussen!  :)
(Over Duitsland naar Deventer kan best vanuit Friesland toch?  :biggrin2:)
Door eelke
#2863901
Kim_S schreef: Als ik dan met jou kan carpoolen wil ik best een dagje helpen klussen!  :)
(Over Duitsland naar Deventer kan best vanuit Friesland toch?  :biggrin2:)
Nou als jullie mij dan ook even oppikken is dat huis zo af!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2863906
Kim_S schreef: Als ik dan met jou kan carpoolen wil ik best een dagje helpen klussen!  :)
(Over Duitsland naar Deventer kan best vanuit Friesland toch?  :biggrin2:)
das helemaal niet om hoor  :D Maken we er gelijk een dagje uit van  :biggrin2: Maar ja, dan komt er van klussen zo weinig terecht  :-\

Maarre als er een trein vanuit jou richting dichterbij rijdt haal ik je wel op, ok?  :-*
Door Lizzy
#2863917
YES YES YES YES!!!!

Van harte gefeliciteerd :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Waar is het? (ik loop achter he, as always).

Ik kan niet zo goed klussen maar wel goed schoonmaken :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2863925
zhiva schreef: das helemaal niet om hoor  :D Maken we er gelijk een dagje uit van  :biggrin2: Maar ja, dan komt er van klussen zo weinig terecht  :-\

Maarre als er een trein vanuit jou richting dichterbij rijdt haal ik je wel op, ok?  :-*
;D Was ook al niet heel serieus dat carpoolen  ;)

Zeg, zou Angelique gaan helpen klussen?  :g:
Die woont hier om de hoek  :biggrin2:

Overigens, als jullie heul perfectionistisch zijn dan ga ik ook wel schoonmaken, samen met Lizzy  8)
Gebruikersavatar
Door koekje
#2863932
Gefeliciteerd met de nieuwe woonst!  :-*
Klussen en soppen gaat het vanuit hier niet worden, maak ik zal wel aan jullie denken, dat helpt vast ook.
Door Lil
#2863948
Mini's 3-tal schreef: Woeiiiiii!!!! We hebben m!!!! Als 4e op de lijst, kwamen 1 en 3 gewoon niet opdagen. Toen vond mevrouw 2 het wel erg groot en daarmee ook duur, dus ja, uhhhh, we gaan verhuizen binnenkort. 0 Punten verzameld, 15 januari ingeschreven als woningzoekend en 31 januari dus een andere woning. Ongelooflijk fantastisch gewoon en best wel onwerkelijk. Nu verf uitzoeken, vloer, behang, noem maar op, pfffff.

Iemand nog zin om te klussen? :biggrin2:
wowwwww!!! Dat is voorbestemd geweest.  ;)
Van harte met de nieuwe woning en geniet van het uitzoeken van de verf etc.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door