Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2856890
Lizzy schreef: Groot fan van Lidl vaatwasmachine tabletten, keukenrol, WC papier (de beste die er is!), broodzakjes, pendaalemmerzakken, pindakaas.
Wc papier die met zo'n kuikentje erop rechts onder?? die neem ik altijd..
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2856892
Bij de lidl verse rookworst lijkt heel veel op die van de hema.

Die grote glazen bij ikea ik dacht 35 cent per glas..

Dikke rietjes bij ikea voor de smoothies.

De clipjes voor de zakjes bij ikea.

Wij doen alle boodschappen bij de lidl en wat ze daar niet hebben of digros of AH.

85 % chocolade bij de Aldi..
,
Sommige wijnen bij de aldi de berberana bij AH als hij in de aanbieding is .
Door inni
#2856894
fem fatale schreef: Ik lees nu op het kattenforum dat Lidl volgende week krabpalen in de aanbieding heeft.... (staat nog niet op de website, maar wel in de papieren folder die al in de winkel ligt).

Tja, als ik zou weten waar hier een Lidl was en er kon komen en ik zou tijd hebben, zou ik misschien nog wel gaan kijken ook.
Hier in Belgie is 't ook ergens volgende week meen ik............er blijven er meestal wel nog een tijd nadien in de winkel liggen.
Gebruikersavatar
Door nova
#2856898
koekje schreef: Is dat lekkerder dan straciatella?
Ik kan niet vergelijken, heb sracialtella nog nooit geproefd  ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#2856901
Summerditches schreef:

Wensenlijstje is nog een goedkope keukenrol dispencer..zo 1 waaruit je met vieze handen gewoon papier kan trekken zonder alles eerst beet te moeten pakken (in de vleesschuur)..dus wie tipt? De vullingen moeten ook betaalbaar zijn....
Misschien  papieren handdoekjes?
Die zijn in elkaar gevouwen net als vloeitjes, haal  je  een eruit, komt de volgende half mee .
met 1 hand te bedienen, maar niet te koop bij aldi of lidl.
misschien op MP kijken?
Gebruikersavatar
Door nova
#2856902
Lizzy schreef: Groot fan van Lidl vaatwasmachine tabletten, keukenrol, WC papier (de beste die er is!), broodzakjes, pendaalemmerzakken, pindakaas.
Volgens mij  zijn de Sun tabletten bij action nóg goedkoper
Door Ieke-Meike
#2856904
nova schreef: Volgens mij  zijn de Sun tabletten bij action nóg goedkoper
Behalve als de vaatwasmachinetabletten van de Lidl in de aanbieding zijn. Action heeft van Sun wel eens grote verpakkingen staan met tig functie-tabletten. Kruidvat heeft ook wel eens aanbiedingen van zoveel tabletten voor weinig geld. Daar kun je dan gelijk een jaar mee doen.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2856905
Klopt als Sun een aanbieding heeft van 2 halen 1 betalen scheelt dat niet veel.

Nu bij de digros 4 dozen voor 10 euro en als je dan de doos neemt met 36 stuks of zoiets dan is dat voordelig alleen moet je dan voor de deur gaan slapen, als ik kom is het er nooit.. >:(
Door Lizzy
#2856924
Ik vind de tabletten van SUN eerlijk gezegd minder goed dan die van de Lidl......
Door fem fatale
#2856928
*Marga* schreef: En dan ga je geen boodschappen doen bij de lidl..

Ik zie hier wel personeel van de AH bij de lidl hoor.

Soms zijn de artikelen veel beter dan bij AH..
Ik denk dat er verschil is tussen een bijbaantje en een baan? Maar ik woon in Amsterdam, ik heb geen idee waar een Lidl zit, maar zal er met een taxi naartoe moeten en dan 35 AH's voorbij rijden, dat zou ik ook niet doen als ik ergens anders werkte.

Ik ga wel naar de ekoplaza want die hebben dingen in het assortiment die AH echt niet heeft, maar de Ekoplaza zit ook om de hoek, als dat noet zo was, ging ik er waarschijnlijk niet naartoe.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2856935
Hier is een lidl misschien 50 meter verder dan de AH :) :)  dus dat scheelt wel.. :)

Maar ik zie daar ook mensen die een full time job hebben...
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2856956
"Turkse"yoghurt, brie, wc papier, chocola met noten  :D, gewone koffiepads voor dochter, vaatwastabletten, groenten,fruit.
Net maar "verplicht" naar de lidl gegaan, moest gewoon de smeerkaas gaan halen en straks uitproberen  :biggrin2:, gelijk vuilniszakken meegenomen ga ik ook uitproberen.
Door Too
#2856961
fem fatale schreef: Ik lees nu op het kattenforum dat Lidl volgende week krabpalen in de aanbieding heeft.... (staat nog niet op de website, maar wel in de papieren folder die al in de winkel ligt).

Tja, als ik zou weten waar hier een Lidl was en er kon komen en ik zou tijd hebben, zou ik misschien nog wel gaan kijken ook.
Volgens de site hebben ze de 23ste, morgen dus, 2 soorten klim/krabdingen Weet niet of ze die bedoelen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2856968
Denk wel dat deze het zijn ;)
Afmetingen paal 1: 64x92x54
Afmetingen paal 2: 54x79x49

Zijn dus vrij kleine paaltjes (zoals te verwachten is) met naar mijn idee wel hele dunne sisalstammen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door