Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
#2850177
Anne in Duitsland schreef: :o :o :o

Hoe lang heeft ie dat volgehouden totdat het THUMP ging en hij op de grond lag? ;D
Best lang..hij is er nog niet afgevallen
Door Lil
#2850184
Afbeelding

Van gisteravond en een famielid dat zelden op de foto staat.

Hey, hey heb eens aandacht voor mij ipv voor die stomme foon!!!!

Whiskey tikte dus met de pootje tegen mijn arm, waarmee ik net even aan het bp-en was.  ;D
Door Elvira
#2850247
Lucie110 schreef: Wat leuk, op het strand van Oostkapelle. Daar ben ik bijna dagelijks te vinden met de hondjes  :)
Jaloers ! Het is voor mij een uur rijden
Gebruikersavatar
Door Else
#2850274
Thessa en Shanti schreef:
Afbeelding
Wat een heerlijke foto; hij/zij loopt echt zo pompiedompiedom wat heb ik het toch heerlijk met een zonnestraaltje, in het bos, stok erbij en mn baasje op korte afstand  :smitten:
Door Anne in Zweden
#2850277
Else! schreef: Wat een heerlijke foto; hij/zij loopt echt zo pompiedompiedom wat heb ik het toch heerlijk met een zonnestraaltje, in het bos, stok erbij en mn baasje op korte afstand  :smitten:
+1

Precies zo inderdaad: pompiedompiedom! ;D
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2850354
Wat een super leuk topic, en wat een mooie foto's komen er voorbij !!

Voor mij wat dierbare foto's

Kay die op zijn 2 jaar al volledig aanvoelde hoe ik me voelde, en hij me door een hele zware tijd heeft geholpen door er gewoon te zijn

Afbeelding

Eerste kennismaking tussen Kay en Daan thuis (ze hadden elkaar bij de fokker wel gezien, maar thuis is toch anders  :D)

Afbeelding

En voor ons een ontzettend emotioneel moment  ... Daan voor het eerst los na zijn LPC operatie en vele maanden revalidatie

Afbeelding

Afbeelding
Door Shanti en co
#2850387
Else! schreef: Wat een heerlijke foto; hij/zij loopt echt zo pompiedompiedom wat heb ik het toch heerlijk met een zonnestraaltje, in het bos, stok erbij en mn baasje op korte afstand  :smitten:
Haha, klopt ze liep lekker vrolijk, pompiedompiedom, daar in het bos met haar super mooie speciale stok die ze aan ons kwam showen.  ;D  :smitten:

Monique77 schreef: Wat een super leuk topic, en wat een mooie foto's komen er voorbij !!

Voor mij wat dierbare foto's

Kay die op zijn 2 jaar al volledig aanvoelde hoe ik me voelde, en hij me door een hele zware tijd heeft geholpen door er gewoon te zijn

Afbeelding
Mooie foto zo samen.  :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2850442
Leuke foto's komen er voorbij!  :)




Niet bijzonder, maar wél echt van vandaag:

Afbeelding

Voor het fornuis tukken, kauwwortel binnen bereik. En ja, de vacht is een beetje ontploft op dit moment.  ::)  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2850468
-Annemarie- schreef: Leuke foto's komen er voorbij!  :)




Niet bijzonder, maar wél echt van vandaag:


Voor het fornuis tukken, kauwwortel binnen bereik. En ja, de vacht is een beetje ontploft op dit moment.  ::)  :biggrin2:
Life's Good  8)
Gebruikersavatar
Door joel
#2850512
zurca schreef: Hij gaat er vandoor om te jagen :-\ En helaas blijft hij daarbij niet in de buurt maar zou rustig kilometers ver achter het wild aan gaan en of dat dan een muis of een edelhert is maakt hem niets uit.... Het is voor ons iig een erg moeilijke beslissing geweest om hem niet meer los te laten lopen.
o ik dacht dat al ja, het lijkt me ook erg moeilijk om hem dan niet meer los te kunnen laten.
Hier gaat het (afkloppen) nog redelijk goed, maar een poosje geleden ging hij als een speer achter de tram aan, die loopt langs het losloopgebied met een sloot ertussen, maar uiteindelijk komt ie ook bij een weg....... :-[ gelukkig bleef hij na de bocht staan wachten op me, maarja schrok me wild
Monique77 schreef: Wat een super leuk topic, en wat een mooie foto's komen er voorbij !!

Voor mij wat dierbare foto's

Kay die op zijn 2 jaar al volledig aanvoelde hoe ik me voelde, en hij me door een hele zware tijd heeft geholpen door er gewoon te zijn

Afbeelding

Eerste kennismaking tussen Kay en Daan thuis (ze hadden elkaar bij de fokker wel gezien, maar thuis is toch anders  :D)

Afbeelding

En voor ons een ontzettend emotioneel moment  ... Daan voor het eerst los na zijn LPC operatie en vele maanden revalidatie

Afbeelding

Afbeelding
kippevel foto's , wat moet het een bijzonder moment zijn om voor het eerst Daan weer lekker te kunnen laten rennen en ravotten na zo lang aan de lijn hebben gemoeten,
Door smulpaap
#2850519
Ook geen foto van de dag , maar wel een favorietje  :-* :-* :-* Van Noa onze oude tut
Op deze foto was ze ruim 10 .... nu ruim 12
En deze foto maakt mij zo blij ..... het koppie wat weer straalt
Dat was zo anders toen ze bij ons kwam  in 2008 ..... een hopeloos hoopje hond
Door haar situatie ben ik op Barf uitgekomen , en ook als ik kijk naar de oude barffoto,s waarop oma nog alles eet en er zo van geniet
Het was altijd een lust om naar te kijken  :biggrin2: Wat was ze altijd fanatiek , de term barfgym was bij haar dan ook voor 300 % van toepassing
In alle mogelijke en onmogelijke standjes stond ze te nassen  :biggrin2:

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door