Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#2848989
Gadverdamme, wat een klote-ervaring! Ik zit met je mee te shaken hier. En stiekem, heel stiekem, denk ik: ik heb altijd een zakmes bij me voor het geval dat, en als ik ooit in zo'n toestand als deze terechtkom, hoop ik dat ik het benul heb om dat te gebruiken en de aanvallende honden lek te steken. Kijken wat vrouwtje dan zegt. Godverdegodver, ik ben plaatsvervangend tot moord in staat, geloof ik!

Sterkte met Patsy en met de bibbers. Ook voor je paps.
Door Lizzy
#2848990
*Dorothea* schreef: dit is al de 3de keer dat zij door meerdere herders wordt opgejaagd. Waarschijnlijk triggert ze ze omdat ze vlucht. Maar verdomme hou die honden dan bij je. Ik denk niet dat ze herders ooit nog leuk zal vinden.
Maar er was blijkbaar één of andere forum of RV wandeling, jottem  :-X
Ze vlucht niet voor niets :-X :-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2848995
Anne in Duitsland schreef: Gadverdamme, wat een klote-ervaring! Ik zit met je mee te shaken hier. En stiekem, heel stiekem, denk ik: ik heb altijd een zakmes bij me voor het geval dat, en als ik ooit in zo'n toestand als deze terechtkom, hoop ik dat ik het benul heb om dat te gebruiken en de aanvallende honden lek te steken. Kijken wat vrouwtje dan zegt. Godverdegodver, ik ben plaatsvervangend tot moord in staat, geloof ik!

Sterkte met Patsy en met de bibbers. Ook voor je paps.
Ik was blij dat ik daar niet alleen liep.
Door henneke
#2848996
Godver wat verschrikkeljk , als ik een beetje dicherbij zou wonen kwam ik je een dikke knuffel geven , mochtbje even uitbibberen .
Arme Patsy wat zal ze pijn hebben , smurfje  :'( kuteigenaren
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2848999
Lizzy schreef: Ze vlucht niet voor niets :-X :-X :-X :-X
Van de week is ze ook nog opgejaagd door een border collie en een kooiker. Baasjes stonden er gewoon bij te lachen.
Ik denk dat ik haar maar ga leren tussen m'n benen te schuilen, kan ik ondertussen die honden in elkaar rossen met een safestick.
Door *Natasja*
#2849000
*Dorothea* schreef: Van de week is ze ook nog opgejaagd door een border collie en een kooiker. Baasjes stonden er gewoon bij te lachen.
Ik denk dat ik haar maar ga leren tussen m'n benen te schuilen, kan ik ondertussen die honden in elkaar rossen met een safestick.
Toen Benthe een jaar of twee geleden werd aangevallen door een loslopende rottweiler (notabene hier in de wijk) en ik van de eigenaresse op mijn sodemieter kreeg dat ik Benthe los had moeten laten (Benthe wilde alleen maar vluchten), heb ik me voorgenomen dat ik haar (of Beau) de volgende keer dat zoiets haar of Beau weer zou gebeuren, optil. Ik weet dat het totaal verkeerd is, maar als een ander mijn hond niet tegen zijn of haar hond beschermt als die aanvalt, doe ik het zelf wel.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2849002
*Natasja* schreef: Toen Benthe een jaar of twee geleden werd aangevallen door een loslopende rottweiler (notabene hier in de wijk) en ik van de eigenaresse op mijn sodemieter kreeg dat ik Benthe los had moeten laten (Benthe wilde alleen maar vluchten), heb ik me voorgenomen dat ik haar (of Beau) de volgende keer dat zoiets haar of Beau weer zou gebeuren, optil. Ik weet dat het totaal verkeerd is, maar als een ander mijn hond niet tegen zijn of haar hond beschermt als die aanvalt, doe ik het zelf wel.
Ik lees hier ook wel eens, niemand heeft het recht m'n hond te schoppen. Maar als er 3 honden aan je hond lopen te trekken die gillend op de grond ligt en de baasjes blijven in de verte staan toekijken, dan gaat bij mij het licht uit hoor.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2849003
tt-tjes schreef: Jeetje, kan me voorstellen dat je er nog de bibbers van hebt.
Ben je mensen al eens tegengekomen? Anders kun je ze een rekening onder de neus wrijven.
Het was in Schoorl, ik woon daar niet.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2849007
*Dorothea* schreef: Van de week is ze ook nog opgejaagd door een border collie en een kooiker. Baasjes stonden er gewoon bij te lachen.
Ik denk dat ik haar maar ga leren tussen m'n benen te schuilen
, kan ik ondertussen die honden in elkaar rossen met een safestick.
Dat doe ik ook met Moyra. En die is gelukkig zo klein dat ik haar nog op kan tillen als het nodig is.
Houd ik haar niet bij me dan vlucht ze ook, en wordt ze alleen maar nog meer opgejaagd en belaagd.
En ik vind optillen dus echt niet verkeerd. Ik til haar alleen maar op in een noodsituatie, en niet bij elke hond die ik tegenkom. Het heeft haar wel gesterkt in het vertrouwen dat ik haar bescherm, en dat ze het niet alleen op hoeft te lossen.
En ja, de laatste keer dat er een grote lab bovenop dook (dus ook een bijtwond die ik thuis pas zag) heb ik toch echt wel geschopt om 'em eraf te krijgen. Ik ga dan niet staan wachten tot de baas er eindelijk eens bij in de buurt is.

Sterkte Door, dit is echt afschuwelijk om mee te maken.  :'( >:( :bigarmhug:
Door hannabelgje
#2849008
*Dorothea* schreef: Ik lees hier ook wel eens, niemand heeft het recht m'n hond te schoppen. Maar als er 3 honden aan je hond lopen te trekken die gillend op de grond ligt en de baasjes blijven in de verte staan toekijken, dan gaat bij mij het licht uit hoor.
Ja als de baasjes dan zelf hun honden niet schoppen zal iemand anders het toch moeten doen. Jeetje zeg. Dikke knuffel voor jullie.
Door Lizzy
#2849010
*Dorothea* schreef: Ik lees hier ook wel eens, niemand heeft het recht m'n hond te schoppen. Maar als er 3 honden aan je hond lopen te trekken die gillend op de grond ligt en de baasjes blijven in de verte staan toekijken, dan gaat bij mij het licht uit hoor.
Nou, het ligt eraan waarom ze mijn honden schoppen. In het geval een van mijn honden/mijn honden worden aangevallen door andere honden en de eigenaar is niet in de buurt om het zelf te doen, schop ik ze lens. De groeten voor ze.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door