Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#2842862
Dank jullie!!!
Het was een super leuke dag vandaag!
Wel heel koud en winderig in de dierentuin. Maar er waren zoveel leuke dingen te zien, dat de kou niks uitmaakte.


Afbeelding

Mooie pampegaaien. :biggrin2:

Afbeelding

Een grote oehoe. 8)

Afbeelding

Grote broers van Kiek en Kayne.

Afbeelding

Je zal m maar tegen komen in t donker. :P

Afbeelding

Dikke wolven dop!!

:2funny:

En naast een leuk dagje kreeg ik nog een verrassing waar niemand op gerekend had!!
In die dierentuin zit ook "stichting leeuw:

Die vangen leeuwen en tijgers en andere katachtigen op nadat ze bijv gered zijn uit circussen of uit kooien uit huizen van mensen.
Ik liep daar een beetje te neuzen toen er twee dames aankwamen met een kar vol ganzenkarkassen en ander barf materiaal. :biggrin2:
Ze excuseerden zich voor t aanzicht en de geur, maar wij zijn wel wat gewend natuurlijk.
Zegt die ene dame... Hè! Jullie wonen vlakbij mij! Ik zie jullie altijd met jullie twee hondjes lopen!
Zij werkte daar 4 dagen per week vrijwillig bij de tijgers en bij de dierentuin. Dus mijn hersentjes gingen werken.
Ik wil al langer weer iets gaan doen. De dierenkliniek waar ik vroeger werkte was ik ook weer welkom maar dan zit ik met sano brengen en halen van school. We hebben maar 1 auto en kan ik dus geen normale dagen maken.
Ik was meer dan welkom om te komen helpen en mocht meerijden naar de tijgers!!!
Dus ineens heb ik weer een baantje! En dan nog wel tussen de wilde dieren!!!! Hoe geweldig is dat!!!! :circle:

Of ik er tegen kon om paarden aan stukken te hakken en zo. :o
Tuurlijk!!! Doen we thuis ook!! Eu.. Min of meer. :P

Dinsdag begin ik.
Die mevrouw die achter ons woont lijkt me hartstikke aardig.
En ik heb er zin in!!

1 ding is heel jammer.
De grote katten mogen niet geaaid worden. *pruil*
Maar dat heb ik onderweg stiekem goed gemaakt door de wolven te aaien. 8)

Er is maar een enkel gaashek dus daar steek je zo je vingers door. (Dom, ik weet t). Maar ik heb heel veel dierentuinen gezien op heel veel plaatsen. En altijd is er wel een diertje waar ik niet van af kan blijven.
De wolf was me nog niet eerder gelukt. En deze gingen er voor staan. :o
Met hun rug tegen t gaas en oogjes dicht omdat het zooooo lekker was om op je rug gekrabt te worden.
Heerlijk!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door