Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2853522
Zo mijn lijstje voor volgende weekbis klaar. Ik ga als ontbijt een smoothie nemen. Lunch de ene dag soep en de andere dag restje van avondeten ervoor. Avondeten de ene dag soep en de andere dag een paleo maaltijd. Dus dan heb ik iedere dag twee maaltijden vervangen door een smoothie en een soep en toch een hoop afwisseling. En minder tijd kwijt in de keuken. 
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2853547
Hanna mag ik het documentje ook? Ik heb die geloofiknog niet.

Ja de sapjes van vandaag vind ik ook niet echt boeiend, maar wel minder goor als ik me herrinnerde  :biggrin2: da's positief.
Maar door onderweg te zijn geweest en haast haast haast heb ik ook 2 rawbars gegeten. Kan geen sap drinken achter het stuur  ;D

En ik wilde nog wel die philips juicer met sinaspers gaan kopen. Ik heb flips cadeaubonnen nl. moet ik ergens aan uitgeven he
Door hannabelgje
#2853551
Uitgeven aan een mooie foodprocessor met blender van philips. Die staat ook al even op mijn lijstje.
Ik ben nog steeds blij met mijn sapding hoor.  Heb het citrusding nog nooit gebruikt trouwens. 
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2853558
Had jij er dan ook een citruspers bij?
Lijkt me soms wel lekker ordinaire sinasappelsap

Ik heb een keukenmachine van braun, die eigenlijk nog erg goed is. Wel een losse blender, maar die is van kenwood en van glas dat vind ik ook wel fijn. Als ik nl zie hoe het plastic van de sappers eruit ziet t.o.v. het glas van de blender....
Ik heb gewoon al te veel  :P
Door Fido
#2853567
Kaio schreef: Had jij er dan ook een citruspers bij?
Lijkt me soms wel lekker ordinaire sinasappelsap

Ik heb een keukenmachine van braun, die eigenlijk nog erg goed is. Wel een losse blender, maar die is van kenwood en van glas dat vind ik ook wel fijn. Als ik nl zie hoe het plastic van de sappers eruit ziet t.o.v. het glas van de blender....
Ik heb gewoon al te veel  :P
Nee hoor je kan nooit teveel keukenspullen hebben  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2853571
Fido schreef: Nee hoor je kan nooit teveel keukenspullen hebben  :biggrin2:
:biggrin2: maar wel een te klein aanrecht  ;D
hannabelgje schreef: Ja de mijne heeft zo'n apart citrusstuk voor erop. Ik heb de hr 1870. Voor gewoon sinaasappelsap pak ik mijn kleine citruspers die ik al had.
Aja die heb ik niet. En de sapcentrifuge vind ik vervelend om de sinaasappels weer te schillen, te veel werk....lui aangelegd  :P
Door hannabelgje
#2853638
Mijn soep is op, ik zit me toch een partij vol nu. Maar hij was echt heerlijk. Ik was vanmorgen ook 2,3 kilo lichter dan een week geleden. Wel raar dat het ondanks het sporten gewoon hetzelfde is eigenlijk.
Door Deesje
#2853671
En vantevoren weegt  ;)

Ik vind de sappen van vandaag echt heerlijk, ik ben iedere keer te laat met mijn sapje omdat ik nog geen trek heb hihi
Lekker door dus het weekend en dan maandag samen met manlief verder, das ook gezellig en werkt op de een of andere manier ook leuk.

Ik heb het aanrechtprobleem opgelost door alle andere apparaten eraf te halen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2853801
Ik vond de sapjes van vandaag niet geweldig. Ben wel een lekker soepje aan het maken en dat ruikt heerlijk!
Morgen weer gewoon eten!
Ik ben 0,5 kg afgevallen. Maar dat hoefde dus niet echt.
Gebruikersavatar
Door Doezengek
#2853932
Goedemorgen allemaal....

Mijn resultaten van een weekje detoxen zijn 2,3 kg eraf en mijn borstomvang is 2 cm afgenomen, mijn buikomvang 4 cm eraf en mijn heup 3 cm. Ben zeer tevreden!!!

Zit nu aan mijn havermoutontbijt en voor lunch en diner heb ik de sapjes al klaar staan in de koelkast  ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2853936
Hier -2,5, nog 4 te gaan
Maar joh wat ben jij veel cm kwijt geraakt! Hier zeker ook wel een plattere buik weer, maar niet zoveel cm's

Volgende week weer trainen met zwaardere gewichten, kon deze week niet, blessuretje in mijn schouder, heb alleen uithoudingsvermogen van spiertjes getraind en wat cardio.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door