Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#2821598
:-[ :-\ Dat wordt wel slikken ja :-[. Maar uiteindelijk went het wel; ook bij de koppen zit er regelmatig nog een oog in. In het begin kostte me dat veel moeite, maar nu zie ik het amper nog.
Wat me wel opvalt (niet helemaal zeker want niet iedereen heeft foto van haar/zijn hond erbij), is dat de grote honden er allemaal gek op zijn, terwijl die ene die het niet lust (Django) ook een klein exemplaar is. Net als de mijnen :biggrin2: Zou dat nog schelen??
Door eelke
#2821681
Hier krijgen ze elke avond een oortje voor het slapen gaan.
De volgende ochtend worden dan de oren van de levende konijnen lief uitgewassen zonder er op te knabbelen.
Door syiryo
#2821691
eelke schreef: Hier krijgen ze elke avond een oortje voor het slapen gaan.
De volgende ochtend worden dan de oren van de levende konijnen lief uitgewassen zonder er op te knabbelen.
konijnemans heeft nog steeds 2 oren.. dus zal wel goed zijn allemaal :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#2821796
eelke schreef: Hier krijgen ze elke avond een oortje voor het slapen gaan.
De volgende ochtend worden dan de oren van de levende konijnen lief uitgewassen zonder er op te knabbelen.
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2821831
Dwarreltje schreef: Wat me wel opvalt (niet helemaal zeker want niet iedereen heeft foto van haar/zijn hond erbij), is dat de grote honden er allemaal gek op zijn, terwijl die ene die het niet lust (Django) ook een klein exemplaar is. Net als de mijnen :biggrin2: Zou dat nog schelen??
mwhoah, das niet de ervaring hier. De schotse terriër van mijn ouders (mijn ouders zijn dus helemaal niet van de barf en er werd dan ook direct gezegd "oh, dat lust ze niet hoor" doet er een moord voor :biggrin2: Ook de westie van de buuf is er gek op en de malthezer van de overkant komt er ook regelmatig even voor buurten ;D
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2821984
zhiva schreef: Ik heb ze hier al toegefluisterd dat er weer heel veel oortjes aankomen. Ze staan te trappelen :biggrin2:
Kunnen ze er weer even tegenaan! En vrouwtje gaat straks zelf ook snackjes drogen, mjammie. Nog meer!! :biggrin2:
Door Mowgli
#2823995
Mowgli most ze zowel vers als gedroogd niet, dus toen de rest van de zelf gedroogde oren aan mijn stief-schoonpapa-nr.2 meegegeven voor hun 6 honden. Die waren er erg blij mee :)
Door marjan23
#2824657
Hier heel erg geliefd, zo geliefd dat de jongste draak er een handje van heeft om de doos uit de kast te trekken en alles op te eten.
Zelfs Woody, die geen konijn blieft, eet graag de gedroogde konijnenoren :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Neally
#2824660
Konijnen-oren gedroogd van de eerste batch waren eerst heeeeerlijk....maar die van de tweede batch heel bah.
Heb ze zelf nog verder gedroogd in de oven op 40 graden maar mevrouw blieft ze niet meer.
Misschien als ik ze even aanbraadt in de pan. :-X :-\ :-[
Door madonna
#2824664
Neally schreef: Konijnen-oren gedroogd van de eerste batch waren eerst heeeeerlijk....maar die van de tweede batch heel bah.
Heb ze zelf nog verder gedroogd in de oven op 40 graden maar mevrouw blieft ze niet meer.
Misschien als ik ze even aanbraadt in de pan. :-X :-\ :-[
Ik leg de oortjes even in lauw water en ze worden met smaak gegeten :biggrin2:
Dit geld voor 1 van de honden van mijn ouders die lust ze anders niet
Laatst gewijzigd door madonna op vr 06 dec 2013, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door