Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2790945
Even een vraagje tussendoor ... Die stoomreiniger van Karcher, dat is toch puur en alleen een stoomreiniger ?
Dus dan zou je eerst moeten stofzuigen, om vervolgens te kunnen stomen, toch ?

Wij hebben nu 2 in 1, maar zoals vermeld niet tevreden over ons ding dus ben ook een beetje aan het kijken voor een ander  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2791054
Ulrike schreef: Ik heb pas heel recent een stoomreiniger gekocht, nl. de 3e op deze pagina: http://www.redcoon.nl/b56-K%C3%A4rcher.

Saartje eet bij ons altijd op de tegels in de keukenvloer. Eerder maakte ik dit schoon met dettol allesreiniger, maar ik was toch altijd bang dat ze restanten weer binnen zou krijgen. Nu zet ik voor ze gaat eten de stoomreiniger aan en 8 minuutjes later of zo stoom ik de vloer. Doekje de was in en laten opdrogen. Heerlijk makkelijk en ik ben niet meer bang dat ze chemische stoffen binnen krijgt. Ik heb een dweil in drie repen geknipt en zo heb ik ook altijd schone doeken om te gebruiken, ideaal.

Er zit ook een grote schrobborstel bij. Ik kan me voorstellen dat die handig zou zijn voor vloeren met putjes, maar ik heb deze zelf nog niet gebruikt.

Edit: vergeet ik erbij te zeggen dat ik de stoomreiniger ook heb gekocht uit de overweging dat het beter is voor het milieu. Ik gebruik echt minder schoonmaakmiddelen nu en heb toch het vertrouwen dat alles hygiënisch schoon is.
Vergeet niet dat elke dag de stoomreiniger opwarmen voor 2minuten poetsen en ook veel stroom kost en dus ook niet best voor het milieu.
Door Borke
#2791995
Monique77 schreef: Even een vraagje tussendoor ... Die stoomreiniger van Karcher, dat is toch puur en alleen een stoomreiniger ?
Dus dan zou je eerst moeten stofzuigen, om vervolgens te kunnen stomen, toch ?

Wij hebben nu 2 in 1, maar zoals vermeld niet tevreden over ons ding dus ben ook een beetje aan het kijken voor een ander  :biggrin2:
Hebben jullie nu zoiets:
http://www.philipsstore.nl/store/catalo ... PPUB/NL/nl
Door Lil
#2792052
Admien schreef: Vergeet niet dat elke dag de stoomreiniger opwarmen voor 2minuten poetsen en ook veel stroom kost en dus ook niet best voor het milieu.
Vooraf water koken versnelt de tijd.
Wat milieuvriendelijker is kan ik niet zeggen, maar gelet op giftigheid van en allergie tegen bepaalde schoonmaakmiddelen heb ik liever stoom.

Maar ik snap je wel. Laatst kregen we te horen dat het bewaren van je mail dat dus capaciteit van een service kost veel en veel slechter voor het milieu is dan uitprinten en het papier te recyclen. Toen dacht ik oeps niet meer zomaar voor vanzelfsprekend aannemen dat iets milieuvriendelijk is of niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door