Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2786747
Ja, o.a. Scentchips, Little Hotties van Bomb Cosmetics en de wax tarts van Yankee Candle (ook een aanrader!) zijn in winkels te koop. Je zou even moeten googlen waar ze ze in Den Haag of omgeving verkopen.
#2786749
*Natasja* schreef: Ja, o.a. Scentchips, Little Hotties van Bomb Cosmetics en de wax tarts van Yankee Candle (ook een aanrader!) zijn in winkels te koop. Je zou even moeten googlen waar ze ze in Den Haag of omgeving verkopen.
Die bij Intratuin zijn van Scentchips..
#2786763
*milyck* schreef: Hij ruikt idd heerlijk, maar je moet hem niet uren achtereen laten branden: werd wat al te nadrukkelijk.. hebben jullie dat ook?
Nee, geen last van. Maar ik zet vaak de deur naar de gang open en vervolgens die naar boven ook, zodat het hele huis er naar ruikt.
#2786982
Antonia schreef: Wat is ie leuk! Waar heb je die vandaan?
Hij is van Happy House en gekocht bij een grote dsz maar vast ook online te koop !
Officieel is het geen geurbrander volgens mij maar onder het dekseltje zit een 'deuk' waar het volgens mij prima in kan!
Ik zal snel een test doen.
Door eelke
#2791129
Ik heb dr ook gekocht :)
Bij de intratuin, een heel duur doosje van riverdale, en later kwam ik er achter dat ze ook nog 'goedkopere' hebben. Een hele bak met verschillende vakken, kun je zelf je doosje vullen met verschillende geuren.

Ik heb nu de eerste van riverdale erin liggen. Ik gebruik zo'n olie verdampertje.
Door eelke
#2791136
Pauline schreef: Ik ben er echt aan verslaafd..., aan het kopen en het branden.... :biggrin2:
Ik kan me er iets bij voorstellen! (ik heb dat tot nu toe met geurkaarsjes, en soms wierook)
Hoe lang blijft de geur naderhand nog hangen? Ruik je er bv de andere dag nog wat van?
#2791242
eelke schreef: Ik kan me er iets bij voorstellen! (ik heb dat tot nu toe met geurkaarsjes, en soms wierook)
Hoe lang blijft de geur naderhand nog hangen? Ruik je er bv de andere dag nog wat van?
Ja ik wel, maar ik heb een absurd goede neus.....
Door eelke
#2791359
hannabelgje schreef: Als je misselijk wordt van geurkaarsen, wierook wel heel lekker vind, maar geen kanker wil. Zijn de geurmelts dan iets?
Ik zou het eens proberen dan, want ik twijfel over het eerste. Bij de intratuin kon je zelf doosjes samenstellen voor 3,95
Door Martine-Tom
#2791362
Lonaa schreef: Mijn vraag.
Ik gok nee.
Ik vind het eerder op geurkaars dan wierook lijken.

En of je er kanker van krijgt...als je daar bang voor bent gewoon niet doen, simpel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door