Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lonaa
#2791400
Pauline schreef: Kwartje valt niet, ben moe en er zijn geen kwartjes meer!!!! >:(
+1. Het ligt niet aan jou.

Ik zit hier te knikkenbollen, ik ga naar bed. Morgen allerlei lekkere geurtjes uitzoeken.  :D
#2791402
hannabelgje schreef: Ik dacht dat je drie van die dingen tegelijk moest gebruiken.
3 oh hemel nee, echt niet! Halve is genoeg.

Afbeelding Xenos...., verschillende kleuren, 2 euro. Ik vind hem heel erg leuk.
Door K&D
#2791407
Op de website staat wel dat je er 3 in het bakje moet doen, maar dat is onzin. Ik begin meestal met eentje en vul een halfje bij zo af en toe.
Als het waxinelichtje uitgaat na een paar uurtjes is het geurtje nog niet helemaal op. Pas als je kaarsgeur gaat ruiken moet je vervangen.
Door fransbulletje
#2791707
De waxmelts van www.puresoap.nl zijn heerlijk.
Hier brandt 1 cupje 2 avonden, 2 waxinelichtjes van 4 uur en dat bevalt prima. Ben heel benieuwd naar de herfst/winter/kerst geuren.
Van geurkaarsen altijd hoofdpijn en gevoel dat er een walm hangt in huis, met de geurmelts absoluut geen last van.
#2791710
Dus als ik het goed begrijp zijn deze wax "dingetjes" anders dan een geurkaars? Een geurkaars gaat op en hierbij blijft alles nog liggen alleen gaat de geur eruit?

Ik heb nog zo'n brander staan, heb ik ooit in een kerstpakket gehad maar dat was eigenlijk voor olie geloof ik, dus ik wil dit eens proberen.
#2791831
De scentchips en de meltjes van pure soap ruik ik helemaal niet als ik maar een halve brand. Die ik bij riviera maison heb gekocht idem. Die van waxmelts.nl is het bij de ene geur wel en bij de andere niet. Ik brand er dus minimaal 1, of meerdere tegelijk. Misschien ligt het aan mij hoor, of ik ben aan de geurtjes gewend en ruik ze niet meer dat zou ook nog kunnen  ;)
#2791888
fransbulletje schreef: De waxmelts van http://www.puresoap.nl zijn heerlijk.
Hier brandt 1 cupje 2 avonden, 2 waxinelichtjes van 4 uur en dat bevalt prima. Ben heel benieuwd naar de herfst/winter/kerst geuren.
Van geurkaarsen altijd hoofdpijn en gevoel dat er een walm hangt in huis, met de geurmelts absoluut geen last van.
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Precies mijn ervaring!
ashley schreef: De scentchips en de meltjes van pure soap ruik ik helemaal niet als ik maar een halve brand. Die ik bij riviera maison heb gekocht idem. Die van waxmelts.nl is het bij de ene geur wel en bij de andere niet. Ik brand er dus minimaal 1, of meerdere tegelijk. Misschien ligt het aan mij hoor, of ik ben aan de geurtjes gewend en ruik ze niet meer dat zou ook nog kunnen  ;)
Ik ruik echt bizar goed en de halve ruik ik nog als ik boven op zolder ben.
Door fransbulletje
#2791929
Pauline schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Precies mijn ervaring!
Ik ruik echt bizar goed en de halve ruik ik nog als ik boven op zolder ben.
Zelfs als ik de volgende ochtend beneden kom hangt de geur er nog  :biggrin2:
Door eelke
#2794914
:( die riverdale melts waren zo groot dat mijn brandertje bijna overliep. Die avonden geur van gehad. Hier gelezen over halveren... dus toen ik gisteren een van de scentmelts ging branden, ook door midden gedaan. Niks van geroken... kwam gewoon geen geur vanaf! Ja, ik rook nog steeds de riverdale dingen die er bij liggen in de kast.

Mijn brandertje laat ook 'verf' los, dus vandaag maar op zoek naar een nieuwe. (ik had m eerst ook gebruikt om mijn wierrook kegeltjes op te branden).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door