Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fem fatale
#2743896
Mijn katten vinden de achterbuurvrouw niet aardig. Ze grommen als zij de tuin inloopt, ook als ze gewoon binnenzitten met raam en deuren dicht.

Ik geef ze geen ongelijk, ik heb de achterbuurvrouw gemeld bij het meldpunt kindermishandeling en haar kind woont niet eens daar.
Door eelke
#2743989
Naar de decathlon geweest. Nieuwe schoentjes gekocht voor 7,50, paardrijhandschoenen om vd winter de honden uit te laten (vind ik een aanraden, nylon met rubberen nopjes, heb je lekker grip, zijn nog geen 3 euro daar) sokken en een isoleer kannetje. Zo'n kleintje, kunnen lekker 2  bakjes koffie in, kunnen we sochtends vroeg met hondjes het bos in en daar op het gemak de eerste koffie nuttigen. Lijkt me heerlijk!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2744006
Vanavond met Oscar en onze voormalig behendigheidsjuf gewandeld. Met haar heule mooie belgendame. Oscar was even heel erg verliefd, maar daar kon de belgendame niet warm of koud van worden, dus de lol was er snel af. Heerlijk gewandeld, hondjes trokken heerlijk met elkaar op en wij dames hebben het hele bos wakker gehouden met ons geouwehoer haha.

Nu zijn we beide moe en hongerig, dus ik ga onze buikjes vullen en dan lekker onder de wol.
Door fem fatale
#2744071
eelke schreef: paardrijhandschoenen om vd winter de honden uit te laten (vind ik een aanraden, nylon met rubberen nopjes, heb je lekker grip, zijn nog geen 3 euro daar)
Oh dat klinkt best handig ook met rollen, ik ga eens googlen.
Door hannabelgje
#2744110
In een rolstoel rollen.
OT vanavond weer rijles gehad. Halverwege van pony geruild omdat hij bij diegene niet wilde luisteren vandaag. Bij lijkt gelukkig wel. Ik ben net ietsie strenger voor hem. Nu stinkt ik naar paarden en zweet dus ga ik mezelf maar eens verzuipen in mijn bad met een goed boek erbij.
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2744451
Yeah!!!!  :circle: Wij zijn blij. Ramon is aangenomen voor iig 7 weken werk. En dan zien we weer verder. Wss vrijdag of anders maandag beginnen. Ze moeten nog even een persoonlijke keycard maken voor hem.
Door Nynke
#2744454
Naomi M. schreef: Yeah!!!!  :circle: Wij zijn blij. Ramon is aangenomen voor iig 7 weken werk. En dan zien we weer verder. Wss vrijdag of anders maandag beginnen. Ze moeten nog even een persoonlijke keycard maken voor hem.
Super !!!!!!!

OT: Whatsapp vraagt om een update op mijn mobieltje, dus ik zeg: "doe maar dan" en nu zit het er helemaal niet meer op en kan ik het ook niet meer terugvinden  :-\ :-\  klotenzooi >:( >:(
Door Martine-Tom
#2744460
Nynke schreef: Super !!!!!!!

OT: Whatsapp vraagt om een update op mijn mobieltje, dus ik zeg: "doe maar dan" en nu zit het er helemaal niet meer op en kan ik het ook niet meer terugvinden  :-\ :-\  klotenzooi >:( >:(
Foon ff aan en uit zetten  ;)
Door Martine-Tom
#2744462
Gister laatste rondje, Tom liep los op het veldje hiervoor even wat te struinen komt er een stel aan met een grote witte hond, ook los. Hond stormt op Tom af die bang is, dacht nog even dat ze de hond wel terug zouden roepen, maar dat is teveel moeite...
Ipv me boos te maken ben ik samen met Tom in een stevig tempo de andere kant op gelopen, hun ge-blijfnouffwachten "Rothond kom hier" volledig negerend  :biggrin2: Eenmaal thuis komt er ineens een buiten adem zijnde baas aangerend om zijn hond op[ te halen...denk niet dat die Tom nog vaker lastig zal vallen  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door