Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3468751
De zon schijnt! :bigarmhug: :groupwave2:
Heerlijk!
Heb al een mooie wandeling gemaakt. Je voelt het tot in huis. De warmte en het licht.
Aahhhh :D
Door frodo quin
#3468756
Ja is leuk he. Quin was blij met het weer denk ik, maar ze was wat verdwaald omdat Emma niet mee kon (kan niet stappen).
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3468837
Tis maar bij 1 streepje zon gebleven he. :(
We verwachtten 4 dagen maar gisteren miezerde het alweer en nu voorspellen ze zelfs geen zon meer. :'(
Stomme eeuwige regen!

Ik wil weer met de kinderen met de fiets naar school kunnen! :'(
Nu kan dat niet want het pad staat onder water en lijkt meer op een rivierbedding ( uitgesleten en al) dan op een pad. En over de straat is het onverantwoord gevaarlijk met 3 kinderen op de fiets. Tis te voet over de stoep al op het randje. Maar dat doen we nu dan maar.
Tis dat of met de auto.
Door frodo quin
#3468857
Hier regent het ook weer het meer en deel van de dag en hebben we niet meer zo n gehad dan een paar uur die namiddag.

De paden zijn ook vaak niet begaanbaar. Dat is sinds de natte zomer als maar erger en erger geworden. Aardverzakkingenvan de hoge bermen op kleine wegen en paden waar dus nu een berg modder op ligt. Zelfs paden waar een gat gevallen is en blijkbaar een soort ondergrondse rivier is ontstaan. Ik loop nu vaak over velden omdat dat nog beter begaanbaar is. Als er weer gewassen op staan valt die optie natuurlijk weg.

Hopelijk snel droger weer, want hier is het sinds half juni eigenlijk extreem nat geweest. Af en toe wat drogere periodes zoals in september, maar nooit droog genoeg om het wat begaanbaar te maken.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3468865
Jep eindelijk weer regen, was ook hard nodig na 25 uur droogte he

En zoals ik al zei eerst zien dan geloven he ::)
Door frodo quin
#3468869
Kaio schreef: do 29 feb 2024, 12:14 Jep eindelijk weer regen, was ook hard nodig na 25 uur droogte he

En zoals ik al zei eerst zien dan geloven he ::)
Ik heb zo een raar gevoel dat wanneer het ooit droog wordt, we dan weer zo een extreme droogte gaan hebben. Nuja, zo blijft dit topic een klaagtopic ;D

Dat of we verzuipen allemaal ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3468885
frodo quin schreef: Ik heb zo een raar gevoel dat wanneer het ooit droog wordt, we dan weer zo een extreme droogte gaan hebben. Nuja, zo blijft dit topic een klaagtopic ;D

Dat of we verzuipen allemaal ::)
;D
Door Siberienne
#3468890
Hele dag regen, grijs, overal van die viezen hopen grijze sneeuw en grijs ijs, het laatste stukje de helling op naar ons huis is puur ijs. Ik doe aan rallyrijden. En oh, had ik al verteld dat alles grijs is? 😝😝

Tot onze grote vreugde (not) zet de dooi niet door en gaat het volgende week weer vriezen. Kortom, voorlopig blijft de wereld grijs ijs.
Gebruikersavatar
Door pike
#3468893
Dat klinkt erg grijs ;D Hier was het ook grijs. Grijs van de grauwe wolkenlucht, grijs van het vele vocht dat in de lucht hangt, kortom een grote, grijze gribus. Lichtpuntje: Ondanks dat het vanmiddag weer regende voelde het een stuk minder koud dan vanochtend.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3468908
Hier niet de hele dag, maar uiteraard wel in dat uur dat ik vanmiddag met de hondjes buiten was ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3468948
Siberienne schreef: do 29 feb 2024, 19:42 Hele dag regen, grijs, overal van die viezen hopen grijze sneeuw en grijs ijs, het laatste stukje de helling op naar ons huis is puur ijs. Ik doe aan rallyrijden. En oh, had ik al verteld dat alles grijs is? 😝😝

Tot onze grote vreugde (not) zet de dooi niet door en gaat het volgende week weer vriezen. Kortom, voorlopig blijft de wereld grijs ijs.
Nieuwe carrière als rallyrijder in het verschiet? :biggrin2: Wel balen dat de smurrie allemaal weer op gaat vriezen :-X Sterkte daar!

Vandaag zie ik kleine stukjes blauw tussen de grijze wolken waardoor het in ieder geval iets minder donker is :)
Door smulpaap
#3468967
Hier ook een paar uur zon
Effe naar het kot gewandeld met jut en juul
Daar in de luwte in de zon gezeten
De tang op de uitkijkpost , want stel dat er iets op vier poten voorbij komt . Wijdbeens in de zon
En voor vertrek moest de tang nog even in de boekenkast neuzen
Bijlagen
20240301_132130~3.jpg
20240301_132130~3.jpg (10.04 MiB) 304 keer bekeken
20240301_133426.jpg
20240301_133426.jpg (8.84 MiB) 304 keer bekeken
20240301_134753.jpg
20240301_134753.jpg (7.73 MiB) 304 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3468991
Geweldig weer vandaag! Stond om 9:00 uur met Ties op een zeer zonnig trainingsveld zonder wind. Heerlijk! Vanmiddag het eerste stukje tuin opgeknapt, in de zon, en nu zit ik lekker buiten met een kopje koffie :D maar de zon is nu wel achter de wolken verdwenen. Dus of het nog lang lekker blijft?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door