Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343429
:help:
we gaan zo meteen de rest van de kelder opruimen en dan hopen we klaar te zijn....
Hopelijk blijft dat zo
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3343433
Ik hoop het ook voor je Kaio.
In Vlaanderen is het code oranje vanaf 16u.
Ik zit ook niet te wachten op een hagelbui, maar wat afkoeling mag wel. Jongens wat is het laf en zweetweer. Zelfs binnen...

Net eten gemalen voor de katjes tijdens onze vakantie en ik ben gewoon drijfnat. Vlug nog even het zwembad in om te verfrissen voordat het misschien gratis douchen wordt buiten. De zon is al verdwenen hier...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3343434
Doranto schreef: Vreemd dat op weerplaza daarover niets te vinden is. Of kijk ik niet goed?
Zie toch echt op buienradar rond half 3 een fikse onweersbui boven Zuid Limburg :-\ .... en ze hebben code oranje gegeven voor de zuidelijke provincies.....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343438
CindyMayella schreef:Gezien de weersvoorspelling vanmiddag, hoop ik voor de Zuiderlingen onder ons, dat het deze keer een beetje meevalt, het noodweer :-\ .....
Nou, ze mogen het echt wel een keer over het noorden sturen. Liever geen Noodweer met een hoofdletter, maar de zuiderlingen hebben genoeg nattigheid gezien en hier is alles kurkdroog.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3343442
Idd hier in het oosten is het ook DROOG! En heet en heel winderig (gelukkig).
Door Anne in Zweden
#3343443
Kaela schreef:Nou, ze mogen het echt wel een keer over het noorden sturen. Liever geen Noodweer met een hoofdletter, maar de zuiderlingen hebben genoeg nattigheid gezien en hier is alles kurkdroog.
En als jullie er klaar mee zijn, mag je het nog verder noordwaarts sturen. Wij hebben sinds de sneeuw is gesmolten geen regen meer gehad, het is meteen in één keer zomer geworden. :o Dagelijks 20-30 graden en stralende zonneschijn, af en toe een wolkje. In Midden-Zweden!
Door Mandarijn
#3343446
IMG_20180529_150932.jpg
De donderwolken
IMG_20180529_150932.jpg (170.27 KiB) 1766 keer bekeken
De knmi heeft de eerste donderwolk al zien onstaan!!!:
In een mum van tijd is ook zuidwest van Eindhoven een zware onweersbui ontstaan. De komende uren kunnen ook elders zware buien ontstaan, met name in het midden en zuiden van het land. Kans op #wateroverlast, #hagel en (zware) #windstoten. #codeoranje
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3343448
Mmmm... mn jongste heeft vanavond om 7 uur de laatste voetbalwedstrijd van het seizoen... benieuwd of die door gaat (is al 2x opgeschoven)...... ook gaat hier de wandel-4-daagse van start vanavond....... heb wel zin in een buitje (vind deze hitte helemaal nuets in combinatie met de overgang).......
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343449
Nou ik vind buienradar niet leuk, als ik zie waar het rood en paars naartoe komt, ik ga hard blazen, ergens anders heen kreng.
Door - pien -
#3343450
cj schreef:Wil best een update geven hoor.
Al bijna 2 jaar in het Brabantse. En dat bevalt heeeeeeeeel goed.
Helaas dus darmkanker gekregen, maar waar de prognose eerst heel slecht was ziet t er nu niet zo heel slecht meer uit.
Chemo en bestraling achter de rug en die zijn beiden goed aangeslagen. Het vermoeden was dat ook mijn lever aangetast was, maar het blijkt een enkelvoudige tumor te zijn in mijn endeldarm (met mogelijke doorgroei naar de baarmoeder).
Ik zit nu te wachten op een oproep voor de operatie (in Bergen op Zoom). Gelukkig kan het daar sinds kort ook, want ze opereren met een robot (Da Vinci).
Het wordt een lange en zware operatie , maar laat maar komen.
Als de operatie slaagt verwijderen ze na een paar maanden mijn stoma. En dan......als het goed is......ben ik er vanaf!

Ik blijf positief en hopen op het beste.
Met Joepie gaat het heel goed. Hij wordt volgende maand al 14. Heb perfecte opvang voor hem als ik naar het zkh moet. Dat is zo'n geruststelling.
Heftig wat je allemaal al achter de rug hebt :'(
Fijn dat de prognose er niet zo slecht meer uit ziet!
Sterkte met wat nog komen gaat :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3343452
- pien - schreef:Heftig wat je allemaal al achter de rug hebt :'(
Fijn dat de prognose er niet zo slecht meer uit ziet!
Sterkte met wat nog komen gaat :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
+1! Ook van mij heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3343453
pfff. Buienrader ziet er inmiddels heel anders uit :o
Zoals het er nu uit ziet gaat voorlopig het meeste langs ons heen, maar wat er voor limburg aankomt... :-X
Door smulpaap
#3343454
Hier ook code oranje , wandel vierdaagse gaat niet door
En net maar iemand naar het veld gedragen om even een plasje te doen , het mag in de tuin maar dat wil ze niet
Ze zette haar kontje neer en daarna was het gelijk plof . Dus maar weer lekker op de arm mee naar huis :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door