Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2728740
heb vandaag geen bal gedaan............ heb vorige week een bad gekocht voor op het balkon 1,88 m doorsnee. Daar heb ik van 10 tot 16 u in gelegen......... ben geloof ik een beetje verbrand :-[ :biggrin2: Lijk wel een kreeft, zo'n rooie kop ;D ;D
Door charmed
#2728744
eelke schreef: Ik kan helaas nog niet in mijn uppie naar het bos, en mijn lief moet rond kwart over 6 al naar zijn werk, die wilt dan echt niet eerst nog uitgebreid naar het bos. Vorige 'bos-rondje' was het pad op en af, nog geen kwartier, mijn lief was mee, en dat was nog te veel. Deze week merk ik eindelijk echt herstel, dus ik hoop echt dat het dit weekend eindelijk eens gaat :)
Ik hoop dat je straks goed hersteld bent, en dan lekker boswandelingen :)
Door charmed
#2728748
*Natasja* schreef: Ik word chagrijnig van deze warmte, en de honden zijn uit hun doen. Een graadje of 23 à 24, dat is lekker. Dan kun je je nog normaal voortbewegen zonder dat het zweet over je kop loopt, en lekker in de zon zitten in plaats van hardnekkig op zoek te zijn naar een plekje schaduw.

Morgen komt het zwembad, hopelijk komt de pakjesbezorger op tijd, dan kan ik de hele middag erin liggen  :biggrin2:
Van mij mag het ook koeler, dan lekker 's morgens fietsen en daarna wandelen. Lekkere dagbesteding. Nu moet je al voor dag en dauw je nest uit, wandelen, omdat het anders niets meer kan. En daarna is het gewoon te warm. Nou ja, vandaag nog niet, maar morgen wel. Hier was het lang 23 graden in de kamer, dus best te doen. Had 2 dagen lang de deuren tegen elkaar open gehad, dus de warmte had ik het huis uit, nu kan ik weer opnieuw beginnen  :-\ :-X
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2728775
Normaliter is dit voor mij te warm, hoef ik geen doekjes omheen te winden. Maar aangezien dit op dit moment mijn tuin is:

Afbeelding

en we o.a. dit doen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en dus voor onze tuin kunnen zwemmen is het goed uit te houden. Zit nu in de schaduw van de bomen heerlijk te internetten. Eddie doet de afwas, maakt de BBQ schoon en zorgt dat ik wat te drinken krijg, gaat 's ochtends om 6 uur uit bed om met de honden te lopen terwijl het nog redelijk koel is. Do I have to say more???

En de nog warmere dag van morgen gaan we ook nog hier beleven, dus het gaat goedkomen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2728779
eelke schreef: Dit weekend komen er fijne dagen aan, 23 graden en volgens buienradar bij ons droog :) zou ik dan eindelijk weer eens een stukje bos kunnen doen?

Komende nacht wordt klef warm, maar morgennacht schijnt dat echt minder te worden.
Hoe is het zaterdag? Dan moet ik bbqen.
Door eelke
#2728843
koekje schreef: Hoe is het zaterdag? Dan moet ik bbqen.
23 graden en waarschijnlijk ook droog. Prima bbq weer dus, al is het dan vast weer om savonds wat dichter naast de bbq te gaan zitten dan vanavond.

Hier nu de airco aan. Koelt het lekker af om te slapen straks. Het is nog 28.3 graden buiten...  :-\
Door nanna
#2729156
TMG1961 schreef: half negen en we hebben de 25 graden al overschreden
Lekker alles dicht en donker  ventilator aan en het is goed ;) ;)
Door TMG1961
#2729162
nanna schreef: Lekker alles dicht en donker  ventilator aan en het is goed ;) ;)
Het is hierbinnen zo donker dat zelfs een mol zijn weg niet zou vinden  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2729163
En daar is het weer weer  :biggrin2:
Zit nu alweer met alle rolluiken dicht en de lampen aan... Maar tis wel lekker koel binnen!  8)
TMG1961 schreef: Het is hierbinnen zo donker dat zelfs een mol zijn weg niet zou vinden  :biggrin2:
Dat dus, vandaar de lamp  :biggrin2:
Door TMG1961
#2729173
Ik heb ook een lamp aan als ik achter laptop zit..zie anders nog niet eens het toetsenbord. Binnen is het 26 graden.
Dadelijk boodschappen doen en daarna plof ik ergens neer en doe niks meer. Later vanmiddag heel kort rondje met Pixie..jufje had vanochtend geen zin om te poepen dus tegen de middag zal ze wel moeten.
Door nanna
#2729183
Zie hier genoeg  ;Den wat ik eigenlijk niet wil zien zie ik nu dus niet ;D ;D
Door Martine-Tom
#2729188
Om half 9 met Tom buiten...pfff het was toen al loeiheet...zal me het dagje wel worden.
Heb net de tegels nat gespoten en de katten liggen daar heerlijk op af te koelen.
Zelf ga ik zo maar ff aan de schoonmaak en inpak en als het warm word in bad duiken en in een hoekje wachten tot het weer wat koeler is  :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2729192
tis hier al buiten 25,3 graden.
Ik heb een stel hijgerds bij me zitten zeg, maar ze vonden het nodig om badje in en badje uit te springen etc, rondjes te racen en te ravotten.  ::)
Nu moeten ze even bijkomen  :biggrin2: Dat was zeker de ochtendgymnastiek, genoeg voor de hele dag  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door