Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3349847
Zo, de was hangt. Kim, ik schat dat het over een halfuurtje, wanneer de was droog is, gaat plenzen! :D ;D Ik heb er meteen nog een wasje achteraan ingestopt, om er zeker van te zijn dat het ook echt gaat regenen. :biggrin2:

Overigens, als je echt een was moet draaien, dan kan dat uiteraard hier. :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3349848
Anne in Zweden schreef:Zo, de was hangt. Kim, ik schat dat het over een halfuurtje, wanneer de was droog is, gaat plenzen! :D ;D Ik heb er meteen nog een wasje achteraan ingestopt, om er zeker van te zijn dat het ook echt gaat regenen. :biggrin2:

Overigens, als je echt een was moet draaien, dan kan dat uiteraard hier. :-*
Nee! Je moet hem 's nachts ophangen. Niet overdag!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349849
Hier komen er vrijdag nog 2 waterpompen bij in de kelder :crying:
Ben benieuwd wie gaat winnen : buiten of binnen :-X
Ik weet eigenlijk niet waar ik de beren dan moet stoppen ....
Door Anne in Zweden
#3349852
pearlsofpassion schreef:Nee! Je moet hem 's nachts ophangen. Niet overdag!
O echt? Naja, dan laat ik hem vannacht lekker hangen. ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3349859
pearlsofpassion schreef:Nee! Je moet hem 's nachts ophangen. Niet overdag!
Gaat was weer binnen halen. :crazy2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3349863
Anne in Zweden schreef:Zo, de was hangt. Kim, ik schat dat het over een halfuurtje, wanneer de was droog is, gaat plenzen! :D ;D Ik heb er meteen nog een wasje achteraan ingestopt, om er zeker van te zijn dat het ook echt gaat regenen. :biggrin2:

Overigens, als je echt een was moet draaien, dan kan dat uiteraard hier. :-*
Lekker, plenzen :D
Kanniewachte :cool:
Door Anne in Zweden
#3349866
Kim_S schreef:Lekker, plenzen :D
Kanniewachte :cool:
Ik zie al een donker wolkje. Hij moet nog even oefenen, maar het wordt vast een grote jongen. :biggrin2:
Door eelke
#3349868
Kaio schreef:Hier komen er vrijdag nog 2 waterpompen bij in de kelder :crying:
Ben benieuwd wie gaat winnen : buiten of binnen :-X
Ik weet eigenlijk niet waar ik de beren dan moet stoppen ....
Kun je dat echt niet uitstellen en ventilatoren laten draaien? Dan maar wat later droog?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349870
Staat gewoon water onder de vloer nog steeds :-X daar werken ventilatoren niet voor.
Uitstellen tot wanneer? Voorlopig zie ik alleen 30+ voorbijkomen .... :-\
Door Too
#3349871
Terwijl jullie je bezighouden met t wasgoed ..ik hoor t wel als t gelukt is, sla ik mijn tenten op in het zaaltje van de sportschool
Zo'n prachtige franse hypermarché is er helemaal niks bij :cold: ( en wàt een schrik als er uit komt :D )
Door eelke
#3349873
Kaio schreef:Staat gewoon water onder de vloer nog steeds :-X daar werken ventilatoren niet voor.
Uitstellen tot wanneer? Voorlopig zie ik alleen 30+ voorbijkomen .... :-\
Ja da's ook wel waar, en de boel onder de schimmel wil je ook niet :-\ ruk zeg.
Door Too
#3349878
Kaio schreef:Staat gewoon water onder de vloer nog steeds :-X daar werken ventilatoren niet voor.
Uitstellen tot wanneer? Voorlopig zie ik alleen 30+ voorbijkomen .... :-\
Nou last van grondwater zal je niet gauw krijgen ::)
T is wel heel degelijk gebouwd dan.
Klote hoor dat t maar niet droogt en met drie beren ga je natuurlijk ook niet zo makkelijk een week bij iemand logeren zodat je alleen maar met de warmte hoeft te dealen
Door eelke
#3349880
Mijn meneer is een extra ventilator gaan komen, volgens de site zou er nog 1 op voorraad zijn, spannend ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349881
Too schreef:Nou last van grondwater zal je niet gauw krijgen ::)
T is wel heel degelijk gebouwd dan.
Klote hoor dat t maar niet droogt en met drie beren ga je natuurlijk ook niet zo makkelijk een week bij iemand logeren zodat je alleen maar met de warmte hoeft te dealen
Nee dat is nog niet eenvoudig nee met 3 beren ergens heen kunnen
Maar het moet dus vanaf vrijdag weer 3 weken aan staan..... extra vakantie zit er ook niet in, ::) nog geen idee hoeveel maar dit kan ons ook nog een aardig centje gaan kosten.
Stom weer ook, heel nat of heel droog >:(
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 25 jul 2018, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349882
eelke schreef:Mijn meneer is een extra ventilator gaan komen, volgens de site zou er nog 1 op voorraad zijn, spannend ;D
Ojee! Dat is spannend en dan in de winkel met 3 man die ventilator willen hebben :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door