Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3468635
Kaio schreef: Dat heb ik afgelopen maanden wel vaker gezienin de voorspellingen over 1 week wordt het beter totdat die week aanbrak....
Dus voor nu verheug ik me daar niet meer op. Eerst zien dan geloven he ;)
Zo heb ik het ook ja, eerst zien dan geloven. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#3468641
Kaio schreef: za 24 feb 2024, 16:22 Dat heb ik afgelopen maanden wel vaker gezienin de voorspellingen over 1 week wordt het beter totdat die week aanbrak....
Dus voor nu verheug ik me daar niet meer op. Eerst zien dan geloven he ;)
Spelbreker >:(
Maar je hebt helemaal gelijk :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3468652
Cathelijn schreef: za 24 feb 2024, 21:19 Laat me nou even verheugen op mooier en vooral droger weer binnen afzienbare tijd ::) :P
Ik doe met je mee!
Gebruikersavatar
Door pike
#3468683
Op wat gespetter in de vroege ochtend na de hele dag droog gebleven en vanmiddag volop zon! Was heerlijk buiten 😊
Door smulpaap
#3468685
Hier twee keer een lichte bui , maar ook zon

Gister een enorme hagelbui , zeiknat geworden
Gebruikersavatar
Door pike
#3468690
smulpaap schreef: zo 25 feb 2024, 20:00 Hier twee keer een lichte bui , maar ook zon

Gister een enorme hagelbui , zeiknat geworden
Je treft het ook niet hè. Gisterochtend puppencursus hele uur droog en geen wind. Was daar al erg blij mee.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3468694
smulpaap schreef: zo 25 feb 2024, 20:00 Hier twee keer een lichte bui , maar ook zon

Gister een enorme hagelbui , zeiknat geworden
Als dat de hagelbui begin van de middag was dan was dat idd beste bui. Ik reed er door met de auto ;-)
Gisteren hier de pech dat alle kleine bultjes hier over kwamen maar einde van de middag toch nog zon gezien. Vandaag weer grijs maar nog wel droog
Door smulpaap
#3468697
dinky89 schreef: ma 26 feb 2024, 09:52 Als dat de hagelbui begin van de middag was dan was dat idd beste bui. Ik reed er door met de auto ;-)
Gisteren hier de pech dat alle kleine bultjes hier over kwamen maar einde van de middag toch nog zon gezien. Vandaag weer grijs maar nog wel droog
Ja begin van de middag .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3468703
Hier is het droog maar wel volledig bewolkt met een harde gure oostenwind.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door