Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3468357
Gisteren heerlijk zonnig, wel wat dooi. Nu sneeuwt het weer voor de afwisseling. De hopen rond het huis worden steeds hoger …
Door frodo quin
#3468361
Siberienne schreef: zo 18 feb 2024, 15:53 Gisteren heerlijk zonnig, wel wat dooi. Nu sneeuwt het weer voor de afwisseling. De hopen rond het huis worden steeds hoger …
Krijg je vrij als de sneeuw te hoog ligt?
Door Anne in Zweden
#3468383
Kim_S schreef: zo 18 feb 2024, 15:34 Nog een week of 4 ::)
Dan is het vast weer prutweer, ga ik van uit :biggrin2:
Over een week of vier is het half maart. Dan is het nog lang geen prutweer hier, ik verwacht dat de dames nog tientallen sneeuwpoppen kunnen maken dan. Als ze dat op hun leeftijd nog willen, natuurlijk. ::) :biggrin2:
Door frodo quin
#3468384
Siberienne schreef: zo 18 feb 2024, 17:35 Helaas niet 😂
Dat is stom. Anders had ik jullie nog een pak sneeuw toegewenst. :biggrin2:
Niet te veel sneeuw dan maar, zodat jullie nog iets anders kunnen doen dan sneeuw ruimen :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3468390
Anne in Zweden schreef: zo 18 feb 2024, 20:01 Over een week of vier is het half maart. Dan is het nog lang geen prutweer hier, ik verwacht dat de dames nog tientallen sneeuwpoppen kunnen maken dan. Als ze dat op hun leeftijd nog willen, natuurlijk. ::) :biggrin2:
Anders mama wel ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3468564
Ben het pleurisgezeik al best wel zat moet ik toegeven. De weilanden hier staan al serieus sinds oktober onder water non stop. Nog nooit eerder gehad hoor.
Tis gewoon alleen maar glibberen bij bij het wandelen op sommige verharde stukken na.
Vraag me echt af wat ze nog met de velden kunnen?
Ok mijn hondjes vinden het prima, nouja Lemmy en Zino dan.
Oli met zijn artrose en gevoelige poten vindt de nattigheid en schuiven niet zo geweldig.
Ik wil wel eens langere tijd weer wat droog weer , dat alles weer begaanbaar wordt.
Door frodo quin
#3468567
Kaio schreef: vr 23 feb 2024, 09:38 Ben het pleurisgezeik al best wel zat moet ik toegeven. De weilanden hier staan al serieus sinds oktober onder water non stop. Nog nooit eerder gehad hoor.
Tis gewoon alleen maar glibberen bij bij het wandelen op sommige verharde stukken na.
Vraag me echt af wat ze nog met de velden kunnen?
Ok mijn hondjes vinden het prima, nouja Lemmy en Zino dan.
Oli met zijn artrose en gevoelige poten vindt de nattigheid en schuiven niet zo geweldig.
Ik wil wel eens langere tijd weer wat droog weer , dat alles weer begaanbaar wordt.
Helemaal met je eens!
Door Siberienne
#3468573
Het is hier nu ook begonnen met zeiken. Er staat nu een laag water op een laag ijs/sneeuw. Door de sneeuwhopen kan het water niet weg. Tikkeltje gore bende 😢
Gebruikersavatar
Door pike
#3468600
smulpaap schreef: vr 23 feb 2024, 19:38 Het zeikt hier weer veel te veel
Hier ook >:(
10 februari heb ik een nieuwe regenmeter opgehangen, de oude was kapotgevroren. Nu zijn we dertien dagen verder en vanochtend zat er al weer meer dan 41mm in :-X
Ik wil voorjaar !!!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3468603
Ja, hier kunnen we ondertussen achteraan de tuin er niet af omdat het pad letterlijk onder water staat. Het weiland ernaast loopt langs daar af. Blijkbaar... :-X En dat is natuurlijk compleet oververzadigd.
Ik heb nieuwe tulpenbollen geplant in het najaar. Het is maar serieus de vraag wat ervan gaat uitkomen. Of niet alles weggerot is, of doornat stukgevroren. :-\
Door Cathelijn
#3468608
Het lijkt de komende weken toch een stuk beter te worden, althans volgens de voorspellingen van vandaag voor noord-oost- Brabant ::).
Laten we het hopen! Er bloeit al vanalles en planten lopen uit en daar genietje met droog weer en af en toe zon toch een stuk meer van.
Gebruikersavatar
Door pike
#3468624
Het lijkt inderdaad dat het wat beter gaat worden. Duimen maar dat die voorspelling uitkomt. :duimen:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3468629
pike schreef: za 24 feb 2024, 12:51 Het lijkt inderdaad dat het wat beter gaat worden. Duimen maar dat die voorspelling uitkomt. :duimen:
Dat heb ik afgelopen maanden wel vaker gezienin de voorspellingen over 1 week wordt het beter totdat die week aanbrak....
Dus voor nu verheug ik me daar niet meer op. Eerst zien dan geloven he ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door