Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3469600
Anne in Zweden schreef: za 16 mar 2024, 14:15 Ik zat net op de regenradar te kijken en zag die gigantische blauwgele vlek boven jullie hangen. :-X Zo te zien gaat hij aan ons voorbij en via zuidelijk Zweden naar Finland. Ik keur 't goed. :biggrin2:

Sterkte met die kleffe zware natte onbeweeglijke sneeuw. Bij ons dooit het lekker overdag, en dat blijft het de komende weken doen ('s nachts is het wel koud, tot -10). Als Kim niet opschiet, kan ze geen sneeuwpoppen meer maken straks! ;D
Ze kan een tussenstop maken hier 😭
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469601
Sterkte met de sneeuw Siberiene!

Hier schijnt een heerlijk zonnetje :-) Als het morgen ook zulk weer is dan kan ik lopend naar het consultatiebureau.
Gebruikersavatar
Door pike
#3469602
Als ik dat zo lees Sib dan heb ik absoluut geen klagen hier, alhoewel ik dat wel doe. Alweer koud en nat vanochtend op het trainingsveld. Sinds het begin van de puppencursus in december heb ik daar geen dag prettig weer gehad. En ik zou graag de tuin in willen maar alles is nat en koud. :'( Af en toe zit er plots een lekkere dag tussen, maar uitgerekend die dag moet je natuurlijk ergens heen waar je niet onderuit kan. >:(. Eigenlijk is dit voor het klaagtopic ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3469605
Anne in Zweden schreef: za 16 mar 2024, 14:15 Ik zat net op de regenradar te kijken en zag die gigantische blauwgele vlek boven jullie hangen. :-X Zo te zien gaat hij aan ons voorbij en via zuidelijk Zweden naar Finland. Ik keur 't goed. :biggrin2:

Sterkte met die kleffe zware natte onbeweeglijke sneeuw. Bij ons dooit het lekker overdag, en dat blijft het de komende weken doen ('s nachts is het wel koud, tot -10). Als Kim niet opschiet, kan ze geen sneeuwpoppen meer maken straks! ;D
Kim zal meneer vragen een turbo in de camper te bouwen :biggrin2:
Opschieten is niet echt iets wat dat ding kan ::)

Maar geen sneeuw is ook nog steeds thuis! :D
Door Anne in Zweden
#3469610
Kim_S schreef: za 16 mar 2024, 17:17 Kim zal meneer vragen een turbo in de camper te bouwen :biggrin2:
Opschieten is niet echt iets wat dat ding kan ::)

Maar geen sneeuw is ook nog steeds thuis! :D
Neem in elk geval een flinke spade mee - de sneeuw is van jullie voordak geroetsjt dus je moet nu via de schoorsteen naar binnen. ;D
Door Siberienne
#3469612
Het was wel mooi in het bos
IMG_4710.jpeg
IMG_4710.jpeg (2.75 MiB) 549 keer bekeken
IMG_4715.jpeg
IMG_4715.jpeg (3.26 MiB) 549 keer bekeken
Bijlagen
IMG_4713.jpeg
IMG_4713.jpeg (3.32 MiB) 549 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3469614
Zo hej dat ziet er pas fraai uit! Alleen beetje moeilijk lopen :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3469875
Heeft iemand nog een roeibootje over?

Ondanks droge voorspellingen 2 x al bijna verzopen vandaag en de voorspellingen liegen er niet op. Regen regen en nog eens regen.
Vandaar dat ik me bedacht ik kan gaan roeien en de beren kunnen dan fijn mee aquajoggen :P

>:(

Echt waar blijft dat beloofde neerslag tekort nou???? :???:

Zo lucht op . Nu de lucht buiten nog ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3469957
Het was hier vandaag héérlijk weer; veel zon, weinig wind en geen spat regen. Echt genieten buiten. :D
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470876
Buienradar klopt ook geen zak van. 0% regen verwacht en ja hoor het giet weer hier.
Nou de boeren hoeven niet te klagen over water te kort.
Komt nou wel is me keel uit al die regen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3470877
Nee, de boeren klagen nu waarschijnlijk over te veel regen waardoor ze het land niet op kunnen want er is altijd wat te klagen voor de boer ::)

Hier zie ik best veel blauwe lucht met hier en daar een (grijze) wolk. Al een stuk beter dan de dagen volledig grijs die we eerst hadden :) Moet vanmiddag de stad in dus ik ga beleven of het dan inderdaad droog blijft zoals ze gisteren zeiden....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470878
Ja boeren kunnen goed klagen maar ondertussen….

Ik heb nog zoveel te doen buiten maar gaat niet
Ik baal zo
Door frodo quin
#3470881
kiara schreef: vr 26 apr 2024, 10:07 Buienradar klopt ook geen zak van. 0% regen verwacht en ja hoor het giet weer hier.
Nou de boeren hoeven niet te klagen over water te kort.
Komt nou wel is me keel uit al die regen
Klopt inderdaad niets van. Zelfs soms niet op het moment zelf. Het blijft hier ook maar regenen en regenen. Moestuin is lastig om wat te doen, je glijdt constant uit en daar is vooral mijn knie niet blij mee en waterdichte kleding is nooit lang waterdicht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door