Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3460579
pearlsofpassion schreef: zo 11 jun 2023, 19:12 Het regent!
Het giet! :D

Dat is wel heel erg welkom. En we hadden net gedaan met eten. Perfect timing.
Buienradar zegt hier al een kwartier dat het gaat gebeuren, maar dat doet t nog niet!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3460581
Ik dacht ook al, heb niks gehoord over regen. Zie nu op de radar inderdaad wat vlekken boven België. Hier staat pas bij vrijdag in de verwachting 0,1 mm regen ::)
Door Too
#3460582
Bofferd!!

Woensdag de 21e zou er wat kunnen vallen maar dat is zó ver weg tegen die tijd is dat vast al 7x verdampt.
Door Too
#3460583
Binnen 25°, vanaf nu blijft alles open tot morgenochtend dan kunnen de stofpluizen ook wegwaaien
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3460585
Thuis in onze “bunker” alles prima, 21 graden binnen.

Mocht ik voor werk vandaag naar een hotel voor 2 nachten voor een congres, is daar dus geen airco ::)
Het is bloedheet op die kamer, en ik ben allergisch voor muggenbeten dus het raam kan ook niet open :-\
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460586
Bij ons stond er ook geen regen voorspeld tot deze middag hoor. Kwam letterlijk zomaar uit de lucht vallen.
Dat kan dus af en toe... ::)

Ik zou normaal ook denken dat er niets zou vallen. Ik geloofde het zelfs niet tot het echt goot. Dan kon ik het niet meer ontkennen.. :biggrin2:
Maar ja, heel blij mee. Dat geeft meteen wat ademruimte.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3460590
Oooh wat een mazzel PoP!! Heerlijk.
Hier is het kurkdroog (en bloedheet) :-X
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460593
Heet is het nu ook alweer.
Nog geen 9u, heb amper kledij aan en zweet toch alweer deftig.
Wordt ook gewoon weer 30 graden vandaag.

Ik hoop dat jullie ook zo'n onverwacht plensbuitje mogen ontvangen. ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3460594
KarenH schreef: zo 11 jun 2023, 17:27 Dit wel eens geprobeerd? https://www.bol.com/nl/nl/p/-/930000003 ... oductImage
Ik heb altijd heel veel last van hooikoorts gehad tot ik een paar jaar geleden dit apparaat kreeg.
Nu heb ik weer een klein beetje last, dus ik ben weer met een opfrisronde begonnen, maar ik heb echt jaaaaaaren geen last gehad. Zo fijn dat ik geen pillen meer hoefde te slikken.

(Ik heb deze maar die is niet meer leverbaar zie ik: https://www.bol.com/nl/nl/p/medisana-me ... 040278853/)
Nog nooit van gehoord. Maar voor dat geld valt het prima uit te proberen. Bedankt voor de tip
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3460595
pearlsofpassion schreef: ma 12 jun 2023, 08:55 Heet is het nu ook alweer.
Nog geen 9u, heb amper kledij aan en zweet toch alweer deftig.
Wordt ook gewoon weer 30 graden vandaag.

Ik hoop dat jullie ook zo'n onverwacht plensbuitje mogen ontvangen. ;)
Laatst kwam er hier ook allemaal regen aan, of het was plots op of verdampt ;D

Hopelijk komt er dan ook niet plots te veel , 5 jaar geleden konden we na zo'n zomers buitje kanoën op straat en zwemmen in onze kelder :-X En 2 jaar geleden zijn wij de dans ontsprongen ( liggen net hoger) maar toen waren die rivieren in Limburg en delen van Duitsland aan de beurt. Met vele evacuaties. Ben er wel huiverig voor als het uiteindelijk weer komt de regen na zo veel warmte ....

Ja ik zit nu ook in een kort broekje en hemdje,dalijk wel even omkleden voor Zino's balans training want daar staat de airco dan hard voor mijn beertje.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460597
Kaio schreef: ma 12 jun 2023, 09:00 Laatst kwam er hier ook allemaal regen aan, of het was plots op of verdampt ;D
Ja, dat gebeurde de voorbije jaren hier ook altijd. Dat had ik ook verwacht maar nu was het dus omgekeerd. Niets voorspeld en plots stond er dan toch iets op de kaart.

Ja, 2 jaar geleden, dat was vreselijk.
Wij zaten er toen middenin, net op vakantie in de Ardennen. En niemand was gewaarschuwd hé. Gelukkig zaten we op de berg en niet in het dal en waren er wegen langs waar we veilig terug naar huis konden. Dat was niet helemaal zeker de dag voor we vertrokken.
De dag voor de ramp hadden we nog heel ramptoeristiger gelachen met hoe een riviertje zich kolkende uit z'n oever tussen de bomen voortbewoog. Geen idee wat er op komst was. :-X
Door eelke
#3460703
Zo, weer een wat koelere nacht. Op tijd wakker, dus ook beneden nu alles volledig open; heel goed te doen zo.
Door Cathelijn
#3460706
Prima te doen hier in Oostenrijk, wat dat betreft ben ik blij even weg te zijn. In het dal zo'n 23 graden in de schaduw en op de hoogste berg in de buurt dit:
Bijlagen
DSCN3295.JPG
DSCN3295.JPG (288.94 KiB) 423 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door