Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3350115
Kaio schreef:Tis nu om 5.50 nog 21,5 ...
Voel me net een stoofpotje... :crazy2:
Huh da's toch heerlijk... :o , hier is het binnen niet koeler dan 26 graden geworden en nu alweer 27
Heb vandaag vrij genomen, kan nooit gezond zijn om nu buiten te werken :P ,
wil zo meteen wel op expeditie naar de XL

ben zó verschrikkelijk klaar met dit klereweer..
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350116
Too schreef:
Huh da's toch heerlijk... :o , hier is het binnen niet koeler dan 26 graden geworden en nu alweer 27
Heb vandaag vrij genomen, kan nooit gezond zijn om nu buiten te werken :P ,
wil zo meteen wel op expeditie naar de XL

ben zó verschrikkelijk klaar met dit klereweer..
Was de buitentemperatuur ;) :biggrin2:
Binnen is het 26 idd
Door Lizzy
#3350117
Gisterenavond 10 druppels geregend. Binnen 28 graden. Buiten alweer over de 20. Ik ga maar gauw met de hondjes naar het bos. Morgen over-beter!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3350120
Kaio schreef:Tis nu om 5.50 nog 21,5 ...
Voel me net een stoofpotje... :crazy2:
Hier was het toen wss 25. Zal alleszinds niet minder geweest zijn want lager is het niet gegaan. En binnen nog 29. Echt waar. :-X

Vincent heeft tussen 12 en 4u30 wakker gelegen. Kind kon gewoon de slaap niet vatten.
En Laurens heb ik zo'n bevroren waterfles in een dunne handdoek gegeven en die heeft die van heel de nacht niet meer losgelaten.
Nu net alle ramen weer dichtgegooid want weeral 29 graden buiten...
Door eelke
#3350121
Binnen 24.5 nu.
We hebben wel geluk gehad, een stad verderop noodweer, bomen om, van alles stuk, etc. Wij 4 druppels.
Door hannabelgje
#3350135
Hier weer geen druppel gevallen. We zijn de vierdaagse aan het fietsen deze dagen. Om een zonnesteek te voorkomen vandeweek een buff high uv protection doek gehaald voor op mijn hoofd. Wat een zalig ding zeg! Petjes vind ik zweterig en benauwd. Dit zit heerlijk.

http://www.buffwear.com/buff-adult-head ... ction-buff

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door kiara
#3350138
Ik heb even de link gekeken want het leek mij ook wel wat, maar hoe gebruik je dat ? Domme vraag denk ik maar nooit van gehoord
Door hannabelgje
#3350141
kiara schreef:Ik heb even de link gekeken want het leek mij ook wel wat, maar hoe gebruik je dat ? Domme vraag denk ik maar nooit van gehoord
Helemaal geen domme vraag.


In het filmpje zie je hoe je em kan dragen. Ik had em gisteren gewoon via mijn nek simpel over mijn hoofd met bescherming in mijn nek en nu heb ik em als bandana.
Ik wil ook nog de winter uitvoering aanschaffen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door kiara
#3350143
hannabelgje schreef:Helemaal geen domme vraag.


In het filmpje zie je hoe je em kan dragen. Ik had em gisteren gewoon via mijn nek simpel over mijn hoofd met bescherming in mijn nek en nu heb ik em als bandana.
Ik wil ook nog de winter uitvoering aanschaffen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Bedankt hoor lijkt mij wel wat nu duidelijk wat het is
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3350151
Buiten nu 32 en binnen 27 graden met dank aan de airco. Was vanmorgen eerst 28,5 binnen :(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3350157
Leuk ding zeg! Had er ook nog nooit van gehoord.
Hier nog een video van wat je er allemaal mee kunt:

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3350159
Mijn katten zijn officieel zot.
Nu ik ze uit de veranda heb verbannen ( kan daar gerust 50 graden worden nu), gaan ze boven op zolder liggen... :uglystupid2:

Hier is het nu 28 graden beneden, 30 in de slaapkamers en buiten nog een pak meer. Ze gaven 36 dus zal zo wel iets zijn...
De bevroren flessen voor de ventilator geven wel een iets frisser gevoel maar de thermometer vind geen verschil. Alhoewel, zonder was het misschien al 32... :-X
Alleen slapen is een hel he. Vincent kan niet slapen in de tocht van de ventilator en als je neerlegt ga je duidelijk nog een stuk harder zweten. Arm ventje.... :'(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3350161
Zo zag Fozzy er vanochtend al uit
20180727_111339.jpg
20180727_111339.jpg (1.19 MiB) 1427 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3350163
Hier is het buiten op dit moment 36 graden. Ik moet zo naar de stal om een lam de fles te geven en overal de emmers water en het hooi na te lopen of er nog voldoende is. Gras is er al lang niet meer, dus wordt er veel hooi gegeten en ook heel veel gedronken met deze temperatuur. Ik zal blij zijn als ik weer terug ben want ik kan de laatste tijd erg slecht tegen de hitte. Ben al bijna 3 weken misselijk en 3 kg. lichter. :( De geiten kunnen er gelukkig goed tegen. Ik zie ze zelfs regelmatig in de felle zon lopen of liggen :o .
Hier binnen is het gelukkig goed te doen. Beneden waar geen airco is, is het 26 graden en in de woonkamer staat de airco op een graad of 23 / 24 ingesteld.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3350164
hannabelgje schreef:Hier weer geen druppel gevallen. We zijn de vierdaagse aan het fietsen deze dagen. Om een zonnesteek te voorkomen vandeweek een buff high uv protection doek gehaald voor op mijn hoofd. Wat een zalig ding zeg! Petjes vind ik zweterig en benauwd. Dit zit heerlijk.

http://www.buffwear.com/buff-adult-head ... ction-buff

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Ja, fijne dingen zijn dat hè! Ik heb er standaard een in mijn handtas. ;D Serieus!

Voor wat meer verkoeling eerst natmaken en dan op je hoofd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door