Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3304027
Kaio schreef::???:

Hier hetzelfde als gister hoor, blijft nog wel een paar dagen

en ik hier om half 7 wandelen met rokje en tanktop, en niks fris...

Best veel verschil dan!
Hier in het noorden is het vandaag rond de 20 graden (nu 19 volgens mijn app).

Net weerbericht gezien voor morgen. 20 in het noorden terwijl het 32 in het zuiden wordt :o
En dan moet ik morgen dus in het zuiden zijn, hopelijk goede airco bij de klant ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3304041
Ik was vandaag voor mijn werk in Nijmegen: 32 graden.
Net weer thuis: 22 graden.

Ik ben liever thuis :biggrin2:
Door eelke
#3304052
Wat een verschil he!

Ik hield het niet meer, dus nu al alles open gegooid. Buiten is het 1 graad warmer dan hier in de huiskamer, maar sjonge, beetje frisse lucht is wel erg fijn.

Joep weer gelukkig, want de gordijnen en zonwering voor weer open, die vind het maar niks, een hele dag niet buiten kunnen kijken...
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3304075
Het koelt hier nu lekker af, dus ik heb alles even open gegooid, lekker fris briesje. Vannacht zou het ook aardig afkoelen dus de schuifpui gaat weer open tot zo'n 20 cm en kan dan nog steeds op slot. Kan het lekker afkoelen voor morgen want dan zegt mijn weerapp dat het toch weer 27 graden wordt!
Door eelke
#3304084
Whoeeee laatste rondje gehad, dus nu álles open, ook de voordeur. Met maar 1 hond om in de gaten te houden kan dat best ;)
Door Too
#3304098
Angelique schreef:Ik heb net maar een vest aangetrokken, het werd wat erg frisjes na zonsondergang :cold:

NIET...!! :o :o
Hier een kat die eindelijk weer haar normale vorm heeft ipv modelletje tapijt
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3304101
Angelique schreef:Ik heb net maar een vest aangetrokken, het werd wat erg frisjes na zonsondergang :cold:
Tssss, hier kun je tenminste nog je bed uit drijven :P
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3304103
Kaio schreef:Tssss, hier kun je tenminste nog je bed uit drijven :P

Waterwerken terwijl je slaapt :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3304113
Angelique schreef:

Waterwerken terwijl je slaapt :biggrin2: :biggrin2:
:crazy2:
dinky89 schreef:Brrr maar 10 graden buiten
Watte ?
Hier al 18 wat in de zon al helemaal warm aanvoelt *zei ze helemaal bezweet na een uurtje wandelen ::)

Morgen staat er ineens 36 graden op het menu
Door smulpaap
#3304121
Heerlijke temperatuur hier . Lekker windje erbij , als het zo toch eens zou blijven
Door Too
#3304177
smulpaap schreef:Heerlijke temperatuur hier . Lekker windje erbij , als het zo toch eens zou blijven
Nou...lekker lekker 28graden mag van mij best 10 minder, wat mij betreft is 18 een prima hoogzomer temperatuurtje :cool:
Het windje is dan wel weer heel fijn
Door tt-tjes
#3304201
Hier de afgelopen nacht alle ramen open gehad, de deur van de hal ook en de buitendeur op een inbrekershaak, zodat het lekker door kon luchten. Vanochtend was het heerlijk koel hier en hebben de jongens iig een fatsoenlijke wandeling gehad. Nu is het weer 29 graden, dus ik hoop dat het vanavond weer zo lekker afkoelt met een windje.
Morgen wordt drama qua temperatuur. Dus maar weer vroeger opstaan. Om half 12 dan even naar buiten een plas doen in de schaduw en dan weer gauw naar binnen. Om 17.00 heel vlug een plas en dan 's avonds pas om een uur of 9 naar buiten of nog later. Maandagavond gaf Balou zelfs over na een korte wandeling rond een uur of 10 's avonds, die had het toen nog benauwd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3304322
Temperatuur is al flink aan het stijgen hier. Vanmorgen kwart over 7 nog 17 graden, nu een dik uur later al 21. Verwachting is 29 voor vandaag. Blij wanneer het daarna goed afkoelt want dit zijn duidelijk niet mijn temperaturen. Tussen de 20 en 25 vind ik lekker. En uiteraard geen airco op het werk en plat dak ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door