Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3263585
Lizzy schreef:Oef :biggrin2: ! Dus de ballen liggen nu in Duitsland?

Bijna :biggrin2: 2 niet nader te noemen hondjes hadden er reuze schik mee.....zichzelf voortbewegende ballen :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3263586
Kaio schreef:Nou "flieg" ze!


Hier is het dak van een nachthok eraf gewaaid :o

Oh oh...en nu....kippen boos?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3263596
[quote="Angelique"]Oh oh...en nu....kippen boos?[/quote]
Nee Kaio ;D
Zit er weer op maar wel beschadigd dus dat wordt ff bijlappen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3263721
Kaio schreef:Nou "flieg" ze!


Hier is het dak van een nachthok eraf gewaaid :o

Bedankt, had grootste deel wind mee gelukkig :D
Nadat ik de weg op was geweest met auto (c1) die dansend over de weg ging en de toegestane snelheid niet wist te halen door de tegenwind ;D Daarna auto terug gebracht naar verhuurder, net op tijd erachter gekomen dat fietssleutel in andere jas thuis zat, terug naar huis om fietssleutel op te halen en stad door om daadwerkelijk auto weer om te ruilen voor mijn fiets ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3263738
Lizzy schreef:Oef :biggrin2: ! Dus de ballen liggen nu in Duitsland?
Nog niks voorbij zien komen :-\
:P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3272712
Angelique schreef:Pics or it didn't happen :cool: :sneeuwpop:
The pics :sneeuwpop:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Het dooit nu wrl als een gek, dus over een paar uurtjes hebben we alleen nog maar 'pratsch' over
Door eelke
#3272749
Ohhhh sneeuw!

Ik geloof niet dat we dat hier hoeven te verwachten. Ik sta er ook wel een beetje dubbel in, want ik vind sneeuw super leuk! Maar Gijs vond het nog leuker, dus dat is dan wel weer een dingetje van jammer dat hij er niet bij is... al had hij er toch niet meer zo dol in kunnen doen als hij anders zou doen natuurlijk... :-\

2 jaar geleden keek hij gewoon scheel van de blijheid :)
Afbeelding
Door Truida
#3272768
Let it snow, let it snow, enz.

Ik ben helemaal gek op sneeuw, vind het prachtig en geniet van de witte wereld.

Maar laat het alsjeblieft weg blijven. Rocky zal dan niet verder komen dan de achtertuin.
Gelukkig geeft hij er niks om.
En ik ben vreselijk bang om te vallen en mijn ouwe botten te breken en wat dan met Rocky.

Nee zo mooi als ik het vind, ik sla deze keer liever over.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3272773
eelke schreef:Ohhhh sneeuw!

Ik geloof niet dat we dat hier hoeven te verwachten. Ik sta er ook wel een beetje dubbel in, want ik vind sneeuw super leuk! Maar Gijs vond het nog leuker, dus dat is dan wel weer een dingetje van jammer dat hij er niet bij is... al had hij er toch niet meer zo dol in kunnen doen als hij anders zou doen natuurlijk... :-\

2 jaar geleden keek hij gewoon scheel van de blijheid :)
Afbeelding
Ach gosjie, blij ei :-* Kan me je gevoel voorstellen, hoe dubbel dat is (wij hadden sinds jaren geen bange hond met oud&nieuw ::) )
Door eelke
#3272787
Angelique schreef:Ach gosjie, blij ei :-* Kan me je gevoel voorstellen, hoe dubbel dat is (wij hadden sinds jaren geen bange hond met oud&nieuw ::) )

Ja raar is dat he... ik ben ook wel blij dat Gijs oud en nieuw niet meer meegemaakt heeft. Nou was hij nooit bang ofzo, maar ik denk dat hij er nu wel ontzettend op had gereageerd, want hij reageerde nu op alles heftig...
Het bevestigd ook wel weer dat we een goede keuze hebben gemaakt, want jee, als ik die foto zie, ik weet gewoon dat hij dat nooit meer zo had gekunnen, en dat was juist wel hoe Gijs was. Het blijft vooral gewoon flut dat hij zo maar 5,5 jaar heeft kunnen zijn :-\

Maar goed, hier geen sneeuw dus dat echte gedoe is er nog niet. Die foto doet nu al weer genoeg hoor :( het weer is wel lekker hier, fris met een zonnetje. Daglicht is zo fijn :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door