Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3170820
Hier is het lekker incognito naar het strand-weer. Laarzen, lange regenjas, muts op en uitwaaien. Flo vind het heerlijk en ik heb er zolang er geen moessons overkomen ook geen moeite mee.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3170830
Gisteren bij elkaar 4 uurtjes met de auto gereden. Ik kan toch zeggen dat er makkelijkere weerstomstandigheden zijn om zover te rijden  ::) Harde plotse winden die ook wel eens onder je auto slaan, wat regen erbij en af en toe fantastisch wegdek met veel spray.
Leuk hoor herfst  :P :biggrin2:
Maar goed nou ja ik kan niet zeggen dat ik van wind hou, ik hou ook niet van regen.  Maar goed hoort erbij he  :biggrin2:
Door wenche
#3170839
Ik krijg gelukkig niet zo heel veel mee van het weer, alleen dat het wat duistere is..

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3170881
smulpaap schreef:

Zie je wel . Ik heb dus gelijk  :biggrin2: Woei is zo blitz  8)  :D

De soos is niet aan zee geweest  Het hele weekend al oude wijven routes ..... bos  :biggrin2:
We stapten net de auto weer in en het begon hard te zeiken
Maar ze hebben de ""Telegraaf plus weekendbijlage "" weer gehad ...... snuf snuf snuf  :biggrin2:
Heul erg gelijk!  ;D
Door smulpaap
#3171340
Hier ook , de asielzoekers mogen niet in de tenten blijven vannacht . Gaan nu naar sporthallen
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3171384
Ik durf niet te gaan kijken of de pannen nog op het dak van de stal liggen  :-X
Door wenche
#3171389
Hier heeft het blijkbaar ook fiks gewaaid... Heb er niet zo veel van meegekregen, maar vl zei het vanochtend...


Sent from my iPad using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3171402
Zo, dat leek vannacht de zondvloed wel. Rivier staat meteen weer vol met water en als het nu zou gaan vriezen heb ik hele grote ijsbanen om mij heen  :biggrin2:

Paar flinke stukken hout uit de populieren gewaaid, maar verder gelukkig geen schade.

Hoe ist met je dakpannen Kim?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3171408
Zo,n bank moet je ook niet in je nek krijgen  :biggrin2: hopelijk niks kapot en kun je alle zo terug op het plekkie zetten.
Door Martine-Tom
#3171459
Blijkbaar hàd 1 van mijn buren een ballenbak in de tuin of op t balkon...had dus ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door