Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#3131618
Hier was het weer klef to the max vandaag. Inmiddels rommelt het in de verte en heb ik alles tegenover elkaar open staan. Nu duimen voor enige verkoeling  :)
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3131624
Precieze midden van het land: tussen 13 en 17 zwaar bewolkt en wind. nu schijnt de zon weer volop!
Er is gelukkig wel een briesje en de temperatuur is zowel binnen als buiten aangenaam  :o
Door fransbulletje
#3131627
Inmiddels een paar heerlijke plensbuien gehad met een paar stevige klappen onweer.
Het is lekker afgekoeld.
Dinsdag nog 1 hete dag en daarna wordt het gelukkig minder warm.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3131629
De plensbuien zijn nu hier aangekomen en nu was ik net op tijd binnen van het rondje hondje.
Door Lil
#3131644
Lekker nu! Boris heeft zelfs gerend. Pak van mijn hart het ging niet slechter met hem, het was alleen het weer. Nou ja alleen... in ieder geval 40 minuten met veel plezier gewandeld en Jones heeft alle snelheidsrecords weer verbroken en is weer happy.
Door hannabelgje
#3131652
Hier twee wolkbreukjes waardoor het nu redelijk aangenaam is. Ben toch maar even de tuin bij mijn ouders gaan sproeien samen met Zoë. Meteen even in huis alles opengezet. Dadelijk alles weer afsluiten en onderweg naar huis een eindje wandelen. Ik hoop dat het daar ook een beetje afgekoeld is nu.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3131672
Geen regen, wel enorme wind, het lege zwembadje van de buren is via onze tuin over het huis gewaaid en gezien onze tuin een grote puinbak is, de halve tuin in de kamer, maaaaar het is nu 19 graden buiten, alles staat open en het is binnen een heerlijke 23 graden, whoehoe!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3131685
Prachtig zeg!

Hier wel een flinke bui gehad maar geen noemenswaardig onweer. Nu staat het heerlijk door te luchten.
Door Ruisje
#3131690
Een 5 minuten durend miezerbuitje rond achten was ons noodweer. Nu nog 21 graden buiten en binnen een gezellige 26. Wordt weer een zwoele nacht...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door