Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3131489
Nynke schreef: hier steekt een lekker verkoelend windje op  :) :) :)


Hier ook , ik denk dat er regen aan komt . Dreigende lucht .... en het gaat nog harder waaien , en dan zit moeder net en kan weer naar boven om de boel dicht te doen
Het wappert net zo lekker , smurf komt ook net binnen . Die lag in haar koele hol in de tuin  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3131498
Ik heb hier net de eerste regen gehad. Heerlijk!
Lekker fris buiten, dus nu staat alles te tochten. Cool down please!  :D
Door keetje
#3131508
Hier is het goed aan het betrekken en net heb ik zowaar 3 druppeltjes regen gezien/gevoeld. Ik heb het zonneafdekscherm van de konijnenren afgehaald, de parasol naar binnen maar of er nu ook echt regen komt? Anders moet ik vanavond toch echt de planten in de potten weer water gaan geven. Mijn regentonnen zijn leeg. 1 heb ik gebruikt om de vijver weer op te vullen, de andere heb ik gisteren gebruikt om alle planten water te geven dus een buitje kunnen we hier nu echt wel gebruiken. Ik ga even een regendansje doen denk ik. :)
Door Gittje
#3131513
Bij ons intussen een onweer met stevige regenbui achter de rug  :)

Na die verzengde hitte doet het deugd. Op de gelijkvloer was de tempartuur al naar 26 geklommen en op de bovenverdiepingen naar 29 °C.

's Nachts koelt het nauwelijks af. We leven in de stad en de stenen/wegen blijven 's nachts warmte afgeven  :(
Door zurca
#3131514
Hier is de zon verdreven door wolken, yeahhh :biggrin2:
Het waait flink en volgens buienradar komt er straks een flinke plens regen aan. Heb alles lekker openstaan en het is in huis inmiddels 23.8 graden en dat was 26 graden. Boven ist 24.5 graden, daar was het 27.5 graden. Heerlijk hoor die verkoeling!
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3131517
Angelique schreef: Volgens mij maakt ze het vandaag goed met je  :biggrin2:

Nog steeds droog hier.
Door zurca
#3131521
Ziggy ligt op de bank, helemaal strak op een krulletje. Leg ik een kleedje over d'r neer krijg ik een knorrend geluidje als bedankje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3131531
:) 22 graden in huis, ik heb net een lange broek aangetrokken. Het begint nu net te donderen hier.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3131544
Hier alweer flink benauwd na de regen vanmorgen.
Zag dat ze in de tour ook flinke plens regen hadden zonet
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3131550
Hier 25 druppels regen en nu weer gewoon heet.... Het lijkt er, tot nu toe, op dat wij niets krijgen..... >:(

In huis is het inmiddels afgekoeld naar 27,5 en dat voelt gewoon koel t.o.v. buiten. :biggrin2:
Door - pien -
#3131553
Hier is het lekker afgekoeld: 17C buiten met af en toe een buitje en wat klappen  :D
Binnen is het nog heeeet: 26C maar er staat van alles op een kier dus hopelijk koelt het wat af...
Door Lil
#3131558
Yeah, regen onweer en enorm harde wind. In 15 minuten van 26 naar 24 graden.  Joepie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door