Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3131172
smulpaap schreef: Mijn zitvlees raakt op  :biggrin2:
Niets voor mij
Het mijne ook  :biggrin2:
Door Lizzy
#3131176
Het is binnen 30 graden, ik heb net was nummer 2 opgehangen en het ziet er niet naar uit dat er nu en zeg 2 uur regen komt... :-\. Ik ben het zat. En nou wil Leo lopend boodschappen gaan doen. Gisteren viel ik bijna flauw eer dat ik thuis was (vooral die klappen die je krijgt airco in, airco uit....).
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3131177
Het begint hier zachtjes aan weer wat af te koelen. Inmiddels is het lekkerder om door te tochten. Qua temperatuur maakt het niet meer zo veel uit, binnen of buiten. 25,5 graad binnen en een rustig briesje.

Ik ben trots op m'n meisje. We did it.  8)
Door smulpaap
#3131178
fransbulletje schreef: Het mijne ook  :biggrin2:


Net 5 x 26 traptreden op en af gelopen  :biggrin2:
Knettergek wordt ik van dat niet bewegen
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3131185
-Saskia- schreef: Het begint hier zachtjes aan weer wat af te koelen. Inmiddels is het lekkerder om door te tochten. Qua temperatuur maakt het niet meer zo veel uit, binnen of buiten. 25,5 graad binnen en een rustig briesje.

Ik ben trots op m'n meisje. We did it.  8)
Goed zo Wodje, je bent een kanjer. :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3131188
-Saskia- schreef: Het begint hier zachtjes aan weer wat af te koelen. Inmiddels is het lekkerder om door te tochten. Qua temperatuur maakt het niet meer zo veel uit, binnen of buiten. 25,5 graad binnen en een rustig briesje.

Ik ben trots op m'n meisje. We did it.  8)
:thumbup: Goedzo dames.

Maar 25 graden?!  :o Hier 10 meer....We hebben net een paar druppels regen gehad, die zijn weer allemaal verdampt, ook een paar in ons badje erbij, vult wat sneller  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3131190
Hier 33 graden en een buienalarm dat door de war is door de luchtvochtigheid (zegt dat het nu regent terwijl de zon volop schijnt).
Buiten staat wel wind maar een vies warme wind...
Door monster
#3131200
Het badwater van Lodi is heet, niet normaal. Ik kan het zo niet bij de planten mikken.
Door Jantina
#3131205
Wij genieten er nog van hoor! Vanmorgen vroeg met honden gelopen, helaas kom je niemand tegen. Snap dat niet hoor... Binnen een extra airco voor de honden neer gezet, 150 euro bij de Hornbach en het scheelt zo veel voor ze. En wij gaan lekker door op tropenrooster. Paarden overdag lekker binnen, wijzelf ergens verkoeling zoeken; ik vind het een fijne afwisseling van het Hollandse kwakkelweer! Maar toen ik 2 jaar terug hoogzwanger was in de hittegolven piepte ik ook wel anders hoor.
Door Lizzy
#3131216
-Saskia- schreef: Het begint hier zachtjes aan weer wat af te koelen. Inmiddels is het lekkerder om door te tochten. Qua temperatuur maakt het niet meer zo veel uit, binnen of buiten. 25,5 graad binnen en een rustig briesje.

Ik ben trots op m'n meisje. We did it
.  8)
Goed gedaan :-*
Door charmed
#3131223
Vanmorgen vroeg weer lekker gewandeld, dames blij, andere honden gezien, andere baasjes, dames hebben flink doorgelopen. Nog voordat het warm werd thuis, de waaier aan en de airco. Prudence gaat met de buik naar de waaier liggen en met de rug bijna tegen de airco aan :) Slimmme meid. Isabella ligt onder de tafel net voor de waaier, en Phoebe ligt aan de zijkant van de airco. De rest van de dag siesta, af en toe even naar buiten en dan weer lekker voor de airco.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3131241
Binnen is het inmiddels 30,5 graden, maar ik heb toch alle deuren tegen elkaar opengezet. J&J liggen in de trek en slapen rustig. Daarnet even met de fiets en de kar naar het bos geweest. Vandaag zeker 4 liter gedronken en niet 1x geplast. (Ik dan!!!)

Hoewel het op Eddies werk 47 graden was gisteren vindt hij het thuis net zo warm..., komt van het stilzitten zegt hij. Als je wat doet denk je er niet zo aan.... ::) :o :biggrin2:
Door Lizzy
#3131246
Ja, interessant is dat he, vandaag ook weer ruim 2 liter gedronken en niet 1 keer vaker naar de plee-haan geweest!
Door Borke
#3131251
Beneden in huis is het 25.5 graad en boven 26.5 graad.
Overal rlluken of zonneschermen en een extra goed geisoleerd dak.
Buiten is het al afgekoeld naar 27 graden, de regen zal wel weer net niet hier vallen vrees ik...
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#3131257
-Saskia- schreef: Het begint hier zachtjes aan weer wat af te koelen. Inmiddels is het lekkerder om door te tochten. Qua temperatuur maakt het niet meer zo veel uit, binnen of buiten. 25,5 graad binnen en een rustig briesje.

Ik ben trots op m'n meisje. We did it.  8)
Fijn Sas en Wod! Hier is het buiten nog boven de 30, maar binnen heb ik het op 25 kunnen houden. Sam doet het ook nog steeds fantastisch met haar aircootje. Ook trots op mijn 15-plusser  :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door