Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2823812
Lucie110 schreef: Als ik het zo lees moet het echt heel heftig worden morgen. Omdat de storm samen valt met springtij sluiten ze hier morgennacht zelfs de stormvloedkering volledig af  :o
Ze hebben het er over dat de waterstanden bijna net zo hoog worden als in 1953, maar dat nu door de verbetering van de dijken, niet zo'n overstroming wordt verwacht  :o

Arme sinterklaas  :-\
Door eelke
#2823839
Het begint al een beetje....

Het was leuk jullie gekend te hebben, zo fijn dat ik dan toch het doel in mijn leven nog behaald heb  :wavecry: :wavecry:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2823850
eelke schreef: Het begint al een beetje....

Het was leuk jullie gekend te hebben, zo fijn dat ik dan toch het doel in mijn leven nog behaald heb  :wavecry: :wavecry:
En fijn dat wij daar deel van uit mochten maken  :wavetowel2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2823851
Het waait hier ook al stevig.

Ga er vanuit dat alles wel weer blijft staan, de kas is bij de vorige storm al ingestort.  :P
Ben nu wel thuis, vanmiddag. Vorige keer moest ik werken en dan is het toch altijd spannend hoe alles er bij staat als je thuis komt.  :D

eelke schreef: Het begint al een beetje....

Het was leuk jullie gekend te hebben, zo fijn dat ik dan toch het doel in mijn leven nog behaald heb  :wavecry: :wavecry:
Nou, doei.  :-*  Mag ik nog even van de gelegenheid gebruik maken en zeggen dat ik je persoonlijke forum erg leuk vond.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2823856
Lucie110 schreef: Als ik het zo lees moet het echt heel heftig worden morgen. Omdat de storm samen valt met springtij sluiten ze hier morgennacht zelfs de stormvloedkering volledig af  :o
Oh, dat is best heftig.  :-\  Is dat de Maeslantkering?

Meneer -A- zou het best mooi vinden om te zien; hij heeft jaaaaaaaren geleden meegewerkt aan de software voor het computersysteem van die stormvloedkering en zou het best gaaf vinden om te zien dat 'ie een keer dicht gaat. Is nog niet zo vaak voorgekomen, dacht ik.
Door Nynke
#2823873
-Annemarie- schreef: Oh, dat is best heftig.  :-\  Is dat de Maeslantkering?

Meneer -A- zou het best mooi vinden om te zien; hij heeft jaaaaaaaren geleden meegewerkt aan de software voor het computersysteem van die stormvloedkering en zou het best gaaf vinden om te zien dat 'ie een keer dicht gaat. Is nog niet zo vaak voorgekomen, dacht ik.
Is jouw meneer ook niet wezen kijken bij de jaarlijkse proefafsluiting ?  Ik had trouwens niet gehoord dat de Maeslantkering dichtgaat, wel de Oosterscheldekering en die bij de Algerabrug dacht ik.
Door smulpaap
#2823875
Angelique schreef: Code rood voor het noord-westen.


Ja het gaat hier al lekker tekeer . Opoe is ook al wezen toeren  :biggrin2: Dat gaat het hem vanmiddag niet meer worden
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2823879
Nynke schreef: Is jouw meneer ook niet wezen kijken bij de jaarlijkse proefafsluiting ?  Ik had trouwens niet gehoord dat de Maeslantkering dichtgaat, wel de Oosterscheldekering en die bij de Algerabrug dacht ik.
Ah, niet de Maeslant dus. Jammer.  :biggrin2: 
Proefsluiting heeft hij wel gezien, en we zijn bij de officiële opening geweest met Trix. Toen is 'ie ook dicht geweest.
Maar het is natuurlijk veel echter als 'ie voor een storm dichtgaat.  8)



Ik heb net maar even alle planten van de tuintafel af gehaald, voordat ze eraf waaien.  :o  Deksel van het compostvat was ook al aan het buurten.  ;D
Al het blad van de brink waait lekker naar de andere kant van de straat, scheelt weer harken straks.  8)
Door eelke
#2823887
Gaat het nu wel of niet sneeuwen morgen? Daar hoor je ineens niemand meer over...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2823895
Heul veul woei hier. Vind er niks aan  :-X
Sneeuw hoor ik ook ineens niks meer over...
Door K&D
#2823898
Hier waait het nog maar een klein beetje...maar ja...we zitten heul ver van zee.
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2823899
Het waait steeds harder en de boom van de achterburen staat steeds schever.
Ze hebben het er bij radio noord over dat het aan het eind van de middag van regen overgaat in hagel en natte sneeuw.
Door ashley
#2823902
Nee het gaat in duitsland sneeuwen, hier is het boven 0 en gaat het regenen zeggen ze  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door