Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door calimero_a
#2729532
Het is hier achter op het balkon (in de schaduw) nu 34 graden. Binnen is het 28 graden dus het ene streepje zonlicht wat door de gordijnen komt daar ga je als hond dan toch inliggen, het is tenslotte koud  :D :D :D
Door zurca
#2729534
Hier zijn de katten heel de dag buiten, als ze kunnen. Ze liggen heerlijk onder de struiken. Ik heb het idee dat het op die manier voor hun veel koeler/aangenamer is dan binnen.
Zodra ik uit mijn werk kom zitten ze gelijk bij de deur. (Ze mogen alleen buiten, in de afgesloten tuin, als ik thuis ben )
Door Anne in Zweden
#2729536
Kim_S schreef: Stuur je adres even, rijden we nu meteen weg  :biggrin2:
Alleen jullie, of heel bp? :biggrin2:
Sjucht, nee wees niet bang, manlief moet morgen gewoon weer werken...  :rant:
Effe bellen met de werkgever: 'Met me moeder, ik ben siek...'
Door Martine-Tom
#2729541
Ik moest net even naar de bakker (echt niks te eten meer in huis en de bakker is de meest dichtbije voedselvoorziening. Tom even mee....die is halfverwege in een struik gaan liggen en heb ik op de terugweg weer meegenomen  :biggrin2:
(totale loopje is 5 minuten dus ik was niet uit zicht  ;) )
Maar het is maar spooky alle gordijnen en luiken zijn overal dicht, geen kinderen, geen katten, geen honden..straten zijn echt uitgestorven.
Door orinake
#2729594
Nevele is momenteel 34°C in de schaduw.
Veel te warm om buiten te komen dus.
Ik was beginnen poetsen, maar ik ben moeten stoppen van Fanne.

Maar hip hoi: Boven is ALLES gepoetst, dus daar moet ik de komende dagen niet veel aan doen.
Beneden is de WC het Washok en de achteruit volledig schoongeschrobt.
Salon en eetkamer moet ik morgen enkel nog stof vegen, stofzuigen en dweilen
Keuken, ja daar zwijgen we maar even over, daar is een bom ontploft, een orkaan gepasseerd en een tsunami doorgeraasd  :-[

Straks nog wat was plooien.

Voor mij mag het straks goed onweren zodat het afkoelt.

Heeft er iemand een idee hoe het weer morgen is in de regio van de Efteling?
Mijn kindjes gaan met men ouders, zussen en hun partners naar de Efteling. Maar ik wi natuurlijk wel dat ze niet te luchtig gekleed zijn als ze bvb maar 20°C geven he....
Gebruikersavatar
Door koekje
#2729598
Regen!
Tot nu toe maar 4 druppels, maar wel regen.

@ Tamara:
Ik geloof dat het rondom de Efteling (midden/oost Brabant) een graad of 25 zal worden morgen. Misschien in de middag daar ook een drupje regen.
Door orinake
#2729604
koekje schreef: Regen!
Tot nu toe maar 4 druppels, maar wel regen.

@ Tamara:
Ik geloof dat het rondom de Efteling (midden/oost Brabant) een graad of 25 zal worden morgen. Misschien in de middag daar ook een drupje regen.
ah ok 25 is nog goed te doen voor hen :)
Dan moet ik niet speciaal een trui gaan mee geven.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2729612
Ik ga dood, het is hier 31 graden in de winkel. Gelukkig is het achter koeler. En er komt ook geen kip, ze zijn wel wijzer.
Gebruikersavatar
Door nova
#2729614
Hitam schreef: Ik ga dood, het is hier 31 graden in de winkel. Gelukkig is het achter koeler. En er komt ook geen kip, ze zijn wel wijzer.
heeee, wil je daar nog "even ' mee wachten?  :biggrin2:

EEn jaar of 50 is lang genoeg  ;D

Hie is het ook warn , maar gelukkig geen 31 gr.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2729617
Anne in Duitsland schreef: Alleen jullie, of heel bp? :biggrin2:

Effe bellen met de werkgever: 'Met me moeder, ik ben siek...'
Kan wel een lijntje doen, vervoerskosten voor barfers gaan per kilo hè  :biggrin2:

Morgenvroeg om kwart voor 6 ruft die Mutti wohl eb'n Arbeit an neh  :biggrin2:
Door Borke
#2729622
Hitam schreef: Ik ga dood, het is hier 31 graden in de winkel. Gelukkig is het achter koeler. En er komt ook geen kip, ze zijn wel wijzer.
jullie verkopen kip, als ik een kip was dan kwam ik ook niet bij jullie binnen  :biggrin2:
Door Cathelijn
#2729631
Ew, houten ijsstokjes :-X
Ilan ligt lekker tegen me aan op de bank 8) 26 graden binnen en 36 buiten, dus ik snap dat wel :biggrin2:
Door eelke
#2729632
Ik snap ook niet dat ze die niet gewoon van plastic maken.


Net als kartonnen lollystokjes  :puke:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2729634
Borke schreef: jullie verkopen kip, als ik een kip was dan kwam ik ook niet bij jullie binnen  :biggrin2:
Haha, dat wou ik ook zeggen, een beetje kip houdt zich bij jullie uit de buurt  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door