Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#2721018
Hylos schreef: Ik zit er op zch wel met smart op te wachten.. Aan de andere kant is het wel warm te warm om te drogen, dus zal ik hem toch pas dit weekend gaan gebruiken. Maargoed, het is veel geld idd!

Iemand van de webshop belde me net, blijkbaar is er iets goed gegaan.. Waarschijnlijk wordt hij morgen bezorgd!! :D

Hulde aan slowjuice.nl voor de goede service :thumbup:
Wat fijn dat het toch in orde is gekomen!
Ik heb mijn Sedona ook bij slowjuice.nl besteld en ben erg tevreden met hun service. Het is voior eventueel zelfs mogelijk om bij de Sedona importeur in Duitsland gebruik te maken van de garantie i.p.v. bij slowjuice.nl.

Ik wens je heel veel plezier.

Ik gebruik trouwens meestal alleen de bovenste ventilator, omdat ik het niet red de Sedona vol te laden met drooggoed, ik heb maar 1 kat ;)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2790433
Nou, fijn... De Sedona vertoont kuren  >:(
Geeft soms een "err" aan in de display en gaat dan piepen en stopt met drogen.

Ga em deze week opsturen. Hopelijk ist iets simpels  :(
Door Anne in Zweden
#2790632
Hylos schreef: Nou, fijn... De Sedona vertoont kuren >:(
Geeft soms een "err" aan in de display en gaat dan piepen en stopt met drogen.

Ga em deze week opsturen. Hopelijk ist iets simpels :(
Dat schijnt vaker te gebeuren, ik heb het zelf ook een paar keer gehad. Maar bij mij was het een kwestie van even helemaal uitdoen en dan weer aanzetten; daarna droogde hij gewoon verder zoals het hoort.
#2790735
Ja dat klopt, dan gaat ie verder.
Maar ik droog soms echt veel en sommige dingen moet er lang in. De eerste keer hoorde ik dat ding vanuit huis piepen.. Geen idee hoelang het spul er in heeft gezeten. Tweede keer deed ik em aan en gaf ie meteen een error.

Ik heb geen zin dat steeds in de gaten te houden. Als ik em 24 uren aanzet en hij hield bij 3 al op vind ik dat erg vervelend.

Dusss gaatie terug, was hem waarschijnlijk maar 3 dagen kwijt zeiden ze! Aan service geen gebrek igg bij slowjuice  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door