Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2895037
Dian schreef: ik voel me qua uiterlijk een heel stuk fijner. Niet meer hoeven kijken of je wel in een terrasstoeltje past, lopen gaat sneller. Wel heb ik nog steeds pijn van de fibryo. Heb nu andere medicijnen die de pijn moeten verminderen. Als dat lukt, proberen we toch weer prednison af te bouwen.

En Joss in het hoofd heb ik gelukkig geen moeite met de kleine porties. Ik heb ook niet echt behoefte aan "foute" dingen. Ik eet echt nog wel eens een frikandel speciaal. Dan zit ik ook vol. En te veel eten of te snel eten wordt wel afgestraft met pijn in de borst- en rugstreek. Dan weet ik dat ik teveel gegeten heb. Het past gewoon niet in je maag. Daar moet je wel mee leren omgaan, luisteren naar je lichaam. Ik heb echt geen spijt, zou het zo weer doen.

Maar jij bent ook al veel kwijt Joss. Super!!!
Fijn dat het zo goed gaat! Ben benieuwd hoe je er over een jaar uitziet!
#2898178
Michelle Vrolijk schreef: Ik zit nog even te kijken naar je onderschrift: ben je nu al ruim over de helft?  :D
Dit is vanaf het begin, mijn hoogste punt in februari 2012. Ik  ben toen op eigen kracht 40 kg afgevallen, maar hield het niet vol. Toen dus die maagverkleining. Daardoor ben  ik sinds 14 november 34 kg afgevallen, de rest was nog over van de vorige afvalrace. In totaal zit ik dus wel op de helft, met alleen mijn GBP dus nog niet.
#2898179
monster schreef: Vandaag in de 'Gezond' bijlage van de Gelderlander.
Een heel artikel over eten met een maagverkleining en een kookboek.(zie onder)
Eten wordt weer je vriend, 80 lekkere recepten voor mensen met een verkleinde maag poiezs , Anny Bauder, Joop Nefkens,Annemiek Hendriks,
Dank je. Zal eens kijken.
#2898216
Dian schreef: Dit is vanaf het begin, mijn hoogste punt in februari 2012. Ik  ben toen op eigen kracht 40 kg afgevallen, maar hield het niet vol. Toen dus die maagverkleining. Daardoor ben  ik sinds 14 november 34 kg afgevallen, de rest was nog over van de vorige afvalrace. In totaal zit ik dus wel op de helft, met alleen mijn GBP dus nog niet.
Knap hoor, ga zo door! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door