Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2833419
het eet patroon hou ik me wel aan, maar ik ben de laatste tijd alleen maar misselijk. Dinsdag mag ik even tussendoor op controle komen en misschien kan ik dan iets voor de misselijkheid krijgen. En door het snelle afvallen voel ik me ook wel slap. Het stomme is dat je een maand na je operatie pas een groepsgesprek hebt met een dieëtist en waardoor je er dan achter komt dat eiwitten veel belangerijker zijn dan bijvoorbeeld groente, maar zo staat het niet in de folder die je mee krijgt. Maar goed, we gaan dat weer proberen aan te passen, zodat we wel aan de juiste hoeveelheden komen.

ik heb 3 dagen met zo'n kastje omgelopen en elke keer als ik me niet goed voelde moest ik drukken en dan werd 1 minuut voor het drukken en 1 minuut na het drukken opgeslagen. De ha wil harteritmestoornissen uit sluiten. Ik heb ze wel, maar of ze heftig genoeg zijn om van de kaart te laten gaan....... Die uitslag verwacht ik eigenlijk niet eerder dan 2 januari.........
#2833976
Vraag even aan je huisarts meis: Er zijn 'medicijnen' die zorgen dat je wel tegen de lactosen kunt.
Anders toch zelf yoghurt maken, die is meer gefermenteerd en dus de lactosen beter verwerkt(dan kun je er vaak wel tegen)

Eiwitten zijn het belangrijkste! Je krijgt je vit binnen via een pil (nu is dat nog niet belangrijk)
Het is best moeilijk vinden wat lukt. En om het 'nog' moeilijker te maken: Van wat vandaag lukt kun je morgen ziek worden......

Het komt vanzelf. Ik eet veel rosbief, rookvlees, fillet americain. kip, kalkoen ed.... maar ook noten. Daar zitten HEEL VEEL eiwitten in!!!
#2834055
Beppie1 schreef: Vraag even aan je huisarts meis: Er zijn 'medicijnen' die zorgen dat je wel tegen de lactosen kunt.
Anders toch zelf yoghurt maken, die is meer gefermenteerd en dus de lactosen beter verwerkt(dan kun je er vaak wel tegen)

Eiwitten zijn het belangrijkste! Je krijgt je vit binnen via een pil (nu is dat nog niet belangrijk)
Daarom maken wij onze eigen yoghurt sinds een tijdje. Simpel, goedkoper en geen last meer.
;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door