Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2781909
koekje schreef: Je kan natuurlijk aan Lizzy vragen, wanner ze weer terug is van N&S, of ze Jeff wil contacteren om te kijken of de server een hikje heeft gemaakt (en is gereboot en een oude backup is teruggezet). Als dat het geval geweest is, kunnen er idd zomaar ineens hele berichten verdwijnen.
Het gaat mij nu niet meer om de persoon an sich maar ik vind het gewoon raar dat er spontaan dingen veranderen
#2781932
ashley schreef: Word er nu heus gemodereerd in dit topic  :o Ik mis namelijk de vreselijk misselijke sneer van Dian aan het adres Martine  :-\ :-X

Laten we vooral alles eenzijdig belichten....... ::) ???
en de sneers van Martine naar mij zijn belangrijk? Er wordt nl zwaar geopperd dat ik de boel belazer............. Ik krijg een onwijs naar gevoel van sommige opmerkingen........... Het is makkelijk oordelen over het lijf van een ander en ook of een operatie dan nodig is, ook al gaat dat dan ten koste van sommige regels........... waar hebben we het over???
Laatst gewijzigd door Dian op vr 11 okt 2013, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2781935
Dian schreef: en de sneers van Martine naar mij zijn belangrijk? Er wordt nl zwaar geopperd dat ik de boel belazer.............
Ik schrijf nergens een sneer, en ik opper ook niet dat je de boel belazert, al snap ik wel dat jij dat zo voelt, dat staat er niet.
#2785913
Dian, ik vind het heel goed en moedig van je dat je dit doorzet. Het lijkt me een zware weg die je moet gaan. "Gewoon" afvallen lijkt mij een stuk makkelijker, maar dat lukt de meeste mensen toch ook niet. Het traject dat jij moet doorlopen valt beslist niet mee. Ik hoop dat je echt bereikt wat je wil. Dat verdien je echt.
#2786078
Ik ken Dian persoonlijk en zie hoe haar gezondheid steeds verder achteruit gaat, waar het forse overgewicht zeker niet bij helpt.
Als Dian nog 2 jaar moet wachten, dan lijkt me dat een slecht idee.

Ik ben blij voor haar dat er wat vaart in lijkt te komen, ik weet dat ze hier al langer mee bezig is en ik heb bij meer mensen na zo'n operatie hun leven ten goede zien keren en dat wens ik Dian ook toe  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door