Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2781828
Ik ken 2 mensen de 1 heeft het al laten doen en de ander staat nog steeds op de wachtlijst.
Bij de 1 is het hele traject ook versneld gegaan, ze liet net als jij zien dat het weloverwogen was en ze mits er een goede stimulatie was ze haar dieet heel goed kon houden. Nu ze is geholpen en ze na 2 jaar alle hulp heeft stop gezet (met hulp ging het super) is ze doorgeslagen naar anorexia (heeft niets te maken met de operatie) ze wil dunner dan dun zijn en ze is niet meer te bereiken door ons. Alles ging goed toen ze nog hulp kreeg vanuit het ziekenhuis waar ze geopereerd was.

Nr 2 staat nog op de lijst, het lukt haar niet om haar levensstijl te veranderen, voor al het andere had ze al groen licht.

Dian, ik weet zeker dat je dit niet doet als zijnde "over 1 nacht ijs" en wens je al het goede toe en ook dat je de hulp blijft aanvaarden, ook al is die van het ziekenhuis uit afgelopen, want als die stopt begint het echte werk pas.
#2781831
koekje schreef: @Joke: Ik heb geen mod iets zien veranderen. Als dat is gebeurd, staat er onderaan de post dat het door de betreffende mod is aangepast.
Het kan wel zijn dat Dian haar opmerking heeft ingetrokken. Een mens kan zich bedenken immers.
Maar dan komt er toch in het desbetreffende bericht te staan dat het gewijzigd is?  Dan staat er toch een tijdstip van wijziging bij?

En het geeft niet hoor als het gebeurd, het geeft alleen een verkeerde voorstelling van zaken. Het is niet nodig dat er iemand zo verheven wordt....(althans zo denk ik erover)
#2781838
Als je snel je bericht aanpast, dan is dat niet te zien dmv een regel onder het bericht. Eer dat een mod een bericht gezien en aangepast heeft, is die ene minuut allang voorbij en komt die regel wel tevoorschijn.
Ik denk niet dat er iemand verheven wordt. En ik vind het erg netjes van Dian dat ze haar opmerking heeft weggehaald, want die was nergens goed voor en ik denk dat ze dat zelf ook heeft ingezien.
Ik denk ook niet dat het nodig is om daar nog langer over door te gaan. Iemand heeft iets in de snelheid van de emotie geroepen en dat heel snel ook weer verwijderd. Klaar.
#2781839
koekje schreef: Als je snel je bericht aanpast, dan is dat niet te zien dmv een regel onder het bericht. Eer dat een mod een bericht gezien en aangepast heeft, is die ene minuut allang voorbij en komt die regel wel tevoorschijn.
Ik denk niet dat er iemand verheven wordt. En ik vind het erg netjes van Dian dat ze haar opmerking heeft weggehaald, want die was nergens goed voor en ik denk dat ze dat zelf ook heeft ingezien.
Ik denk ook niet dat het nodig is om daar nog langer over door te gaan. Iemand heeft iets in de snelheid van de emotie geroepen en dat heel snel ook weer verwijderd. Klaar.
Ik bedoel: « Laatst bewerkt op: Vandaag om 19:03:14 door Pluto »

Maar dat heb je nu dus uitgelegd. Ik dacht dat dat er altijd kwam te staan maar niet dus.....
Door Martine-Tom
#2781840
eelke schreef: Kun je zelf je bericht verwijderen? Misschien binnen een bepaalde tijd...
Het rare is dat ik het bewuste bericht gekwoot heb en het daar ook verdwenen is...

Was me eigenlijk nog niet opgevallen, zo belangrijk vond ik het niet  ;)
Door Martine-Tom
#2781843
koekje schreef: Als je snel je bericht aanpast, dan is dat niet te zien dmv een regel onder het bericht. Eer dat een mod een bericht gezien en aangepast heeft, is die ene minuut allang voorbij en komt die regel wel tevoorschijn.
Ik denk niet dat er iemand verheven wordt. En ik vind het erg netjes van Dian dat ze haar opmerking heeft weggehaald, want die was nergens goed voor en ik denk dat ze dat zelf ook heeft ingezien.
Ik denk ook niet dat het nodig is om daar nog langer over door te gaan. Iemand heeft iets in de snelheid van de emotie geroepen en dat heel snel ook weer verwijderd. Klaar.
Maar blijkbaar heb ik het gekwoot terwijl Dian het verwijderde...zomaar nieuwsgierig want ik dacht dat het dan in de kwoot wel bleef staan?
#2781845
Ja, maar niet helemaal verwijderen dus (ik dacht dat dat misschien binnen een paar minuten wel kon)

Anfin. Dian. Ik denk dat mensen twijfels hebben, en dat vind ik, gezien je schrijven, ook niet zo heel gek. Nu kun je virtueel natuurlijk helemaal anders overkomen dan in het echt, dus dat zou ik in je berichten wel in het achterhoofd houden.
Eerder heb ik niet duidelijk over rolstoelen gelezen, of heb ik er in aller eerlijkheid misschien minder aandacht aan geschonken en onthouden, dan aan de teksten dat je zo snel wilt.

Ik hoop echt dat dit je gaat helpen, maar ik wil je wel meegeven dat dit het niet is. (ehm, hier ben je er niet mee, bedoel ik eigenlijk). Gun jezelf nu de rust, probeer nu niet te willen willen willen, maar geef jezelf de ruimte en de tijd om je goed voor te bereiden. En of dat nu 2 weken is, 2 maanden of 2 jaar dat maakt me niks uit. Maar probeer minder te focussen op het 'zo snel mogelijk' maar kijk meer naar jezelf. En niet naar de tijd.
#2781906
ashley schreef: Echt hoor wat een apart topic  ::) Er verdwijnen berichten zonder dat er ook maar iets komt te staan en als ik mijn bericht wijzig komt dat er wel te staan......heel apart  :( >:(
Je kan natuurlijk aan Lizzy vragen, wanner ze weer terug is van N&S, of ze Jeff wil contacteren om te kijken of de server een hikje heeft gemaakt (en is gereboot en een oude backup is teruggezet). Als dat het geval geweest is, kunnen er idd zomaar ineens hele berichten verdwijnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door