Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2713373
kaszi schreef: Ben 36 (sinds gisteren) en ben zo goed als helemaal grijs. Nah, voel mij toch nog een beetje te jong om al grijs door het leven te gaan. Daarom elke X weken een kleurtje bij de kapper.
Idem!

Met 20 jaar begonnen met verven, want was toen 30% grijs (echt dat witte grijs). Nu ben ik 32 en 70% grijs/wit. Vind dat echt veel te jong om zo grijs door het leven te gaan.
#2713424
K&D schreef: Nou heb ik makkelijk l*llen want ik heb nog geen grijs haar, maar ik zie wel eens dames met een heul pittig kort grijs kapsel ala JLC. Onwijs leuk. Nou is Jamie Lee Curtis natuurlijk een topwijf, maar ze heeft het lekker grijs met een mooi tintje erbij. Ik vind het super.
Die staat het idd goed, vind het idd lekker pittig bij haar.  Ik begin nu ook wel grijzig te worden :( ik denk door alle spanningen (en het afvallen) Daar baal ik best wel van. Maar ja, had toch al een nieuwe coupe in gedachten als ik genoeg ben afgevallen  :biggrin2: Misschien doe ik er wel een mooie grijze lok tussen  ;D
#2713431
Heb het al eerder geroepen, ik verf mijn haar met een grijstint. Of eigenlijk blondeer ik het en zit er in het mengsel een grijs/blonde tint om te voorkomen dat het geel wordt. Gaat en staat prima!

Ziet er dus zo uit

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 10 jul 2013, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#2713437
Ik ben wat donkerder en vind lichtblond niet staan (bij mij dan, ik vind het bij jou wel erg leuk)
Ik heb nu natur tint tarweblond staan eens kijken wat dat doet.

En ja ik vind mezelf ook nog veel te jong voor een grijze coupe maar ja dat kan ook heel mooi zijn (ben overigens nog niet helemaal grijs hoor, misschien een kleine 40%)
#2713444
Maak je een foto als je het geverfd hebt? Ik ben ook wel een paar jaar ouder dan jij en vond het een hele openbaring dat ik ineens grijs werd. Zag het vooral in mijn wenkbrauwen. Die verf ik altijd en ineens waren er haren die niet wilde pakken! :o Spierwit en heel dik waren ze.....

Ik ben trouwens van mezelf al heel erg blond, dus valt grijs worden niet op. Wat alleen wel heel erg vervelend is is het feit dat ik al 7 kruinen heb, waarvan 3 op mijn voorhoofd (in mijn pony). Eentje daarvan gaat ineens heel erg lastig doen!  >:(
#2713527
Voor eens in de zoveel tijd even een totaal andere kleur ga ik naar de kapper..die verft met Goldwell. Ik heb netjes uitgelegd dat ik helaas niet in de gelegenheid ben om steeds voor iedere centimeter grijs (en die zie je in donker haar al snel >:() ) terug te komen dus ze weten dat ik tussendoor gewoon de uitgroei zelf doe.
Er zijn heel veel sites waar je goldwell gewoon kan kopen..GROOT voordeel..Bij Goldwell mix je altijd met een natuurtint en die pakt perfect op grijshaar.
De aanschaf lijkt duur t.o.v. de pakjes van het kruidvat of zo maar ..je kan de hoeveelheid zelf uit de tube knijpen ..de pakjes moeten altijd in 1 x op...
Er zit 60cc in een tube GOLDWELL en met 20 cc of 30cc kan je uitgroei al verven. Door alleen je uitgroei te verven doe je je haar ook niet zoveel leed aan maar dat kan alleen al je de bron van je kleur weet. Ik heb de laatste keer iets van € 7,95 per tube betaald
Je hebt wel altijd ontwikkelaar nodig maar dat is een joekel van een fles en daar heb je steeds maar een beetje van nodig.
Mijn ervaring is ook dat de websites heel veel en snel informatie kunnen geven..
saveonhairecare en haarshop zijn oke
Tipje...probeer een mede postduif te vinden ;D..dan bespaart verzendkosten
Succes :D
Laatst gewijzigd door Summerditches op do 11 jul 2013, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#2713578
Pauline schreef: Ik heb ooit zowel donker als rood geprobeerd, maar binnen een week heb ik alweer een blonde uitgroei dus dan blijf ik verven..... :-X
Daar waar ik niet grijs ben, ben ik donker van mezelf  :biggrin2:
Summerditches schreef: Voor eens in de zoveel tijd even een totaal andere kleur ga ik naar de kapper..die verft met Goldwell. Ik heb netjes uitgelegd dat ik helaas niet in de gelegenheid ben om steeds voor iedere centimeter grijs (en die zie je in donker haar al snel >:() ) terug te komen dus ze weten dat ik tussendoor gewoon de uitgroei zelf doe.
Er zijn heel veel sites waar je goldwell gewoon kan kopen..GROOT voordeel..Bij Goldwell mix je altijd met een natuurtint en die pakt perfect op grijshaar.
De aanschaf lijkt duur t.o.v. de pakjes van het kruidvat of zo maar ..je kan de hoeveelheid zelf uit de tube knijpen ..de pakjes moeten altijd in 1 x op...
Er zit 60cc in een tube GOLDWELL en met 20 cc of 30cc kan je uitgroei al verven. Door alleen je uitgroei te verven doe je je haar ook niet zoveel leed aan maar dat kan alleen al je de bron van je kleur weet. Ik heb de laatste keer iets van ? 7,95 per tube betaald
Je hebt wel altijd ontwikkelaar nodig maar dat is een joekel van een fles en daar heb je steeds maar een beetje van nodig.
Mijn ervaring is ook dat de websites heel veel en snel informatie kunnen geven..
saveonhairecare en haarshop zijn oke
Tipje...probeer een mede postduif te vinden ;D..dan bespaart verzendkosten
Succes :D
Ik heb ook spul van de kapper voor de uitgroei. Was een tientje en doe ik een keer of 6 mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door