Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#2705650
Ronald schreef: Om 20 euri oplichting te noemen voor het vervangen van een achterband, vind ik wat overdreven.

Binnenband € 5,00, arbeidsloon € 15,00 (bij een uurtarief van € 45,00 20 minuten werk).

En ja, als je het zelf doet, lijkt het goedkoper.
Helemaal waar!
En als die fietsenmaker een zzp'er is moet hij er ook nog zijn verzekeringen van betalen, zijn vakantiegeld, zijn pensioen, gas en licht, de huur van zijn winkel, noem maar op. Op zondag moet hij zijn administratie doen en als hij moet stoppen met de zaak omdat die niet genoeg opbrengt en hij heeft een partner met een baan krijgt hij ook mooi geen uitkering.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2705665
*Dorothea* schreef: lijkt me een nuttige aanvulling op de forumregels, gewoon verplicht gelijk optellen om het overzichtelijk te houden.
ja, en als je niet meewerkt meteen verwijderen  :rock:
#2705696
*Dorothea* schreef: lijkt me een nuttige aanvulling op de forumregels, gewoon verplicht gelijk optellen om het overzichtelijk te houden.
Ja toe maar, nog meer regels, gaan jullie dat dan ook in de gaten houden? :biggrin2:
Door 253nicky
#2706542
Ik vind het helemaal niet duur. Heb nog een fiets staan met een lekke achterband (al jaren inmiddels, is van zoon maar die wil hem niet gaan laten maken) en dacht eerlijk gezegd dat het duurder zou zijn dan 2 tientjes.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2706557
Naturel schreef: Vorige keer betaalde ik voor de voorband 15 euro. Stom stom ik had het gewoon zelf moeten doen, ik heb even op dit moment zo weinig geld. Ik wordt hier wel kwaad om hoor, gewoon afzetterij. Zo ik ga er nu heen ook en even mijn kwaadheid uitspreken.
en ben je nog geweest???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door