Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2733437
orinake schreef: Vandaag al een paar venijnige steken gehad, laat ons hopen dat het iets uithaalt!!!!
de mensen kijken maar raar als ik zo ineens ineenkrimp van de steken.
Vind je gek? Ik denk dat iedereen dan even denkt "Ojee, als ze maar op tijd in het ziekenhuis is, ik wil niet assisteren" Onzin waarschijnlijk, maar toch.
Door orinake
#2733723
fem fatale schreef: Vind je gek? Ik denk dat iedereen dan even denkt "Ojee, als ze maar op tijd in het ziekenhuis is, ik wil niet assisteren" Onzin waarschijnlijk, maar toch.
Lol op een klein half uurtje ben ik in het ziekenhuis dat ik wil (ik heb heb op 5min ook een ziekenhuis maar ik weiger daar te bevallen).
Tijd genoeg toch :p
+ genoeg ambulanciers in men buurt die me desnoods wel naar daar kunnen brengen :p
Door inni
#2733735
orinake schreef: Lol op een klein half uurtje ben ik in het ziekenhuis dat ik wil (ik heb heb op 5min ook een ziekenhuis maar ik weiger daar te bevallen).
Tijd genoeg toch :p
+ genoeg ambulanciers in men buurt die me desnoods wel naar daar kunnen brengen :p
en anders.............komt die kleine toch gewoon waar je staat  ;) Ik houd de komende dagen de kranten en nieuwsberichten in het oog.
Door orinake
#2733750
inni schreef: en anders.............komt die kleine toch gewoon waar je staat  ;) Ik houd de komende dagen de kranten en nieuwsberichten in het oog.
Lol tis dat, als ze willen komen komen ze toch hoor :)
Maar in mijn geval liefst in het ziekenhuis toch ;)

Thuisbevalling is geen optie
En zo ergens midden op straat is ook geen zicht he :p
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2733788
Sonja schreef: Het bier is in de aanbieding bij de C1000. Maar even 6 kratten inslaan. Niet omdat we nou zo graag bier drinken, maar omdat het bed 6 pootjes heeft.  :biggrin2:
;D ;D ;D

Leuk voor het kraambezoek, beschuit met muisjes, en bier  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Riek
#2733789
Sonja schreef: Het bier is in de aanbieding bij de C1000. Maar even 6 kratten inslaan. Niet omdat we nou zo graag bier drinken, maar omdat het bed 6 pootjes heeft.  :biggrin2:
Misschien vind je het stiekem toch lekker?
Of anders je man?

Je mag ook lege kratten halen hoor.
Dan betaal je 1.50 statiegeld per krat. Wel even melden bij de servicebalie. (zo gaat dan bij onze AH-XL tenminste)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2733792
orinake schreef: Lol. even domme vraag...
Waarom zetten jullie je bed allemaal op blokken????

Ik moet binnenkort een voorraad bubbels in huis halen ;) Kheb geen meer :(
Arbo-wetten voor de kraamverpleegkundige waar je je aan te houden hebt. Ook als je niet thuis bevalt, maar in het ziekenhuis of kraamhotel, is het de bedoeling dat je nadat je thuis bent gekomen, nog een aantal dagen hulp van een kraamverpleegster krijgt. Mocht het dan nodig zijn dat die je op bed wast of wonden van knippen, uitscheuren of een keizersnee controleert, dan mag het bed niet te laag zijn.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2733796
Riek schreef: Misschien vind je het stiekem toch lekker?
Of anders je man?

Je mag ook lege kratten halen hoor.
Dan betaal je 1.50 statiegeld per krat. Wel even melden bij de servicebalie. (zo gaat dan bij onze AH-XL tenminste)
Ik drink bijna nooit bier. En m'n vent doet denk ik gemiddeld 2 jaar met 1 kratje.
We zullen er inderdaad wel wat anders op verzinnen.  ;)
Door tessa
#2733860
Sonja schreef: Het bier is in de aanbieding bij de C1000. Maar even 6 kratten inslaan. Niet omdat we nou zo graag bier drinken, maar omdat het bed 6 pootjes heeft.  :biggrin2:
een vriendin was ook zwanger en ze hadden het bed ook op bierkratten gezet maar ze zijn er mooi doorheen gezakt :biggrin2
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2733883
tessa schreef: een vriendin was ook zwanger en ze hadden het bed ook op bierkratten gezet maar ze zijn er mooi doorheen gezakt :biggrin2
Ieks! Dat wil je toch niet meemaken! Toch hopelijk niet tijdens een thuisbevalling?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door