Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#2737780
Ik heb juist tegen alle verwachtingen in helemaal geen bekkeninstabiliteit gekregen maar wel div andere complicaties waardoor we nu mijn bekken en stuit gaan ontzien (aangezien niemand weet hoe de situatie daarbinnen is qua littekenwefsel enz) zodat ik daarna niet ook nog daarvan moet herstellen. En daar ben ik heel dankbaar voor!!! Dadelijk eindelijk weer opknappen en herstellen, ik kijk er naar uit!
Door *Natasja*
#2737850
Jantina schreef: Ooooh balen Wenche! Ik moet vandaag nog mijn antibiotica slikken en dan is de kuur weer voorbij. Hopen dat de deuren van ons kruidenwinkeltje op het dorp weer open zijn na de vakantie want verder kan ik hier nergens de pro biotica van Orthica krijgen en die wil ik toch wel heel graag gaan slikken vanaf morgen om de boel weer een beetje in balans te krijgen.
Vanmiddag ook weer naar gynaecoloog, ben benieuwd.
Jammer dat ik het nu pas lees. Als je hier de probiotica van Orthica bestelt en er even een mailtje of belletje achteraan doet dat je er met spoed op zit te wachten, verzenden ze het dezelfde dag nog voor je (mits op voorraad uiteraard): https://www.solobiomooi.nl/search/?sear ... &category= Of heb je het inmiddels al elders gevonden?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2737928
Jantina schreef: Ik heb juist tegen alle verwachtingen in helemaal geen bekkeninstabiliteit gekregen maar wel div andere complicaties waardoor we nu mijn bekken en stuit gaan ontzien (aangezien niemand weet hoe de situatie daarbinnen is qua littekenwefsel enz) zodat ik daarna niet ook nog daarvan moet herstellen. En daar ben ik heel dankbaar voor!!! Dadelijk eindelijk weer opknappen en herstellen, ik kijk er naar uit!
Oeps, was weer te snel met conclusies dus  ::)
Ik hoop voor je dat je bevalling goed verloopt en dat je daarna goed herstelt!  :-*
Door Ike
#2738244
orinake schreef: Ik vertrek opnieuw naar het ziekenhuis.
Monitor en gyne controle.
Van mij mag het D-day zijn, al vrees ik er zelf wat voor...
Sterkte daar en ik hoop dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten  :-*
Door Jantina
#2738264
orinake schreef: Ik vertrek opnieuw naar het ziekenhuis.
Monitor en gyne controle.
Van mij mag het D-day zijn, al vrees ik er zelf wat voor...
Ik duim voor je. Doerakje hier zit ook nog te lekker...  ::)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2738520
orinake schreef: En we zijn weer thuis!
Nu eventjes pc en dan ga ik men gras maar eens afrijden ;)
Tzal nog niet voor direct zijn!
Nou, dan is in ieder geval het gras strakjes kort.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door