Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2993535
Nadia schreef: Even een foto updateje? Weet niet of iemand daar zin in heeft. Maar we doen het gewoon :)

Vanmiddag. Ik leg hem in de box. Ogenblikje later zat hij  :o Dus voor het eerst zelf gaan zitten.
Afbeelding

Beetje veel foto's ::)
Ooww, wat leuk. Wat een heerlijk manneke. En ze verrassen je dan zomaar he.  :)
Ik vergeet nooit weer dat onze dochter (net 19 geworden) 1 jaar en 3 maanden was. Het was 1 januari, ze kroop rond in de kamer, ging middenin zomaar vrij staan, keek rond, zakte weer door de knietjes en kroop verder. Goede voornemens, maar ze heeft nog heel lang gekropen. Daarentegen kletste ze al zo ongeveer van af dag 1...met 10 maanden had ze al een behoorlijke woordenschat. papa, mama, oto, Kiki, mee, aan, nee, oma...
#2993546
koekje schreef: Leuke foto's!


@Jantina: je wasdroger zoenen en veel gebruiken en stapel hydrofielen en moltons in bed?
Ik was in een avond door alles heen. Hij wil alleen maar bij mij zijn dus de wasmachine opnieuw vullen zit er niet in. En papa werkt...
#2993576
Jantina schreef: Ik was in een avond door alles heen. Hij wil alleen maar bij mij zijn dus de wasmachine opnieuw vullen zit er niet in. En papa werkt...
Ja, dan ben je snel door de opties heen. Misschien dat je nog iets met handdoeken kunt redden.
#2993620
Aaahhh arm mannetje, hopelijk knapt ie snel weer op Jantina!!

@ Nadia: super leuke foto's!!! Foto's spammen heb ik totaal geen moeite mee! Juist leuk om die BP kindjes langzaam groot te zien worden en zo vanaf een afstandje een soort van 'te volgen'.
Jij ziet er ook uit als een happy mama  O0 Leuk om te zien!!
Die mei tai is echt mooi! Super leuk stofje!!! Draagt die lekker?
Zo'n ring sling lijkt me toch ook best handig voor effies erin en eruit. Gebruik je die veel?
Ik zit te denken om er misschien eentje op m'n verjaardag te vragen.

Knappe Dwayne dat hij kan gaan zitten. Kijk maar uit want voor je het weet grijpt meneertje zich aan de rand vd box vast en kiepelt ie  :D

Hier net weer terug van vakantie. In het vliegtuig ging heel goed. Flesje erin met stijgen/ landen en verder op mijn buik in de draagzak en dan lekker slapen.
We hebben een heerlijke vakantie gehad. Hele dagen de tijd om ons meisje te bestuderen (en te vangen omdat ze gaat staan maar nog niet weet hoe ze moet gaan zitten). En lekker in de chill stand als ze aan het slapen was... 3 boeken gelezen, zwemmen, zonnen en lekker eten. Mjummie  :) :)
#2993647
Wat een leuke foto's voorbij zien komen
Ik ben niet zo handig met uploaden want zit meestal op mijn mobiel :(


Geen ervaring met buikgriep bij ukkies, lijkt me idd niet prettig.
Dochterlief spuugt nog wat veel, dat vind ik al lastig genoeg, de gele tijd dat gepiel met aankleden. Ze mag van mij snel groter worden (ook om het hoge knuffelgehalte eraf te krijgen, ik blijf zoenen hi hi).

Onze kleine meid doet het goed.
Alleen vannacht was een drama, mama ook knallende koppijn, vanaf migraine, bah.
Maar ja, hoort erbij hè...

Ik heb een vraagje, wat doen de BP moeders met enten?
Ik kom er niet uit wat ik wil, in in ieder geval niet klakkeloos meegaan met de massa, maar hoe wel een fatsoenlijk onderbouwde keuze hierin maken vind ik erg moeilijk.
#2993682
Wij vaccineren volgens het RIVM. Ik zie er geen heil in om mn kind ziek te laten worden en zo immuniteit op te laten bouwen; ik laat de immuniteit opbouwen via een vaccinatie. Overigens zitten wij hier vrij dichtbij de bible belt. Eens in de zoveel tijd heb je daar een grote epidemie van een bepaalde kinderziekte (vorig jaar nog mazelen, met minstens 1 sterfgeval).
#2993697
Corine1981 schreef: Wat een leuke foto's voorbij zien komen
Ik ben niet zo handig met uploaden want zit meestal op mijn mobiel :(


Geen ervaring met buikgriep bij ukkies, lijkt me idd niet prettig.
Dochterlief spuugt nog wat veel, dat vind ik al lastig genoeg, de gele tijd dat gepiel met aankleden. Ze mag van mij snel groter worden (ook om het hoge knuffelgehalte eraf te krijgen, ik blijf zoenen hi hi).

Onze kleine meid doet het goed.
Alleen vannacht was een drama, mama ook knallende koppijn, vanaf migraine, bah.
Maar ja, hoort erbij hè...

Ik heb een vraagje, wat doen de BP moeders met enten?
Ik kom er niet uit wat ik wil, in in ieder geval niet klakkeloos meegaan met de massa, maar hoe wel een fatsoenlijk onderbouwde keuze hierin maken vind ik erg moeilijk.

Hier worden ze gevaccineerd volgens schema van K&G.
Hebben er zelden last van.

Hier heeft Éydis me vandaag dubbel of tis te zeggen 3 dubbel werk bezorgd...
Ik had net haar verzameling kruimels opgekuist en gedweild onder haar park. fanne zet ze in haar park voor hij vertrekt met een fles drinken (ze krijgt enkel drinken in haar park of in de stoel, anders kruipt ze de ganse kamer door met de fles) maar hij had ze niet vast genoeg toe gedaan blijkbaar...
Daar ging de fles fruitsap, heel haar park vol speelgoed, de vloer... Zijzelf ook helemaal besmodderd.
Dus ik haal haar uit haar pard, doe haar schone kledij aan en zet haar op de grond zodat ze kan spelen terwijl ik het park afwas en de vloer schoonmaak.
Alleen had ik niet opgelet en ineens lag de emmer op de grond! Ze had zich proberen rechttrekken aan de emmer die naast me stond.
Mijn kleren nat want ik zat op men knieën, haar kledij nat want ze had de emmer over zich gekregen, vloer weer helemaal nat :p
Dus ja outfit 3 aangedaan, zelf ff andere kledij aangedaan.
Haar park was weer schoon dus kon ik de vloer nog eens doen :p
Als dat stuk van de vloer nu nog niet proper is weer ik het niet hoor :p

Éydis in huis is plezier gegarandeerd als je aant poetsen bent :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door