Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2990662
Hier een marathonbevalling

Dinsdagavond weeën begonnen. Gezwegen tegen manlief zodat hij nog kon slapen.
Snachts rond 5u water gebroken, nog steeds gezwegen tegen manlief ;D.
Hem rond 7u wakker gemaakt, rond 9u naar het ziekenhuis.
DONDERDAG om 13.05 is ze geboren.

Dus een 40 tal uur 
#2990679
Andere nieuwe mama's ook van harte!!

Pfff Sieglinde, da's véél te lang
Ik heb vanaf dinsdag af en aan voorweeën gehad, maar die ontsloten niets.
Donderdag voor de tweede keer gestript in de ochtend, hele dag veel weeën (5-6-7-8 minuten)maar zette niets door.
Kraamkliniek gebeld en we mochten wel richting zkhs komen.
Daar in overleg met klinische staf mijn vliezen gebroken want ik liep toch al in week 41 en was bekaf
Na het lek prikken bleek dat ze gepoept had dus werd medisch.
Afijn, spontaan begon ook de weeënstorm en ging er van alles mis.
Ctg kregen ze niet op haar hoofdje (allemaal wondjes nu). Ik wilde op een gegeven moment echt pijnstilling, maar was in een uurtje naar 5 cm gegaan dus ruggenprik ging hem al niet meer worden. Infuus hadden ze links mis geprikt en die vrouw durfde niet meer dus moest ander komen (ik lag ook niet zo lekker stil met inmiddels elke twee minuten en wee).
Ik was not amused want  moest ook nog poepen maar mocht niet meer van bed...
Afijn, eindelijk zat een infuus, kreeg ik wat remiventa nog wat in een pompje waar ik 4 weeën lol van had en toen ben ik in 9 minuten persen moeder geworden van kleine Idrith.

Wat een verschil met mijn vorige bevalling, ik hoefde niet gehecht, slechts een klein scheurtje en voel me 10x beter.

En genieten allemaal van de babies nu hè ? :)
Laatst gewijzigd door Corine1981 op zo 14 sep 2014, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#2990940
Corine1981 schreef: Ik wilde even melden dat wij donderdagavond ons dochtertje hebben mogen verwelkomen.
Haar naam is Idrith Esmee, 3640 gram, 52 cm.
Bevalling ging goed, heel anders dan bij mijn zoontje, dit was een soort Vodafone g4 bevalling, van vliezen breken naar kind op mijn buik in 2 uur en een kwartier.
Proficiat!
Hier bij Éydis ook een turbo bevalling, bij Éowynn KS dus daar had ik niet veel aan te zeggen, bij Eneas heb ik er een hele dag plezier aan gehad :p
Voor een bevalling als bij Éydis zou ik direct opnieuw tekenen!
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..
oh bah, dat moet hard zijn. Veel sterkte
#2990942
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..
Oh, wat erg en wat verdrietig. Heel veel sterkte om deze weg te gaan.
#2990948
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..
Wat erg  :'(
Heel veel sterkte!

Knappe kindjes Tamara  :)
#2990952
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..
oh wat erg  :'( ......dat wil je niet horen.....heel veel sterkte :bigarmhug:
#2990975
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..
och wat triest  :'( wat moet dat moeilijk zijn, heel veel sterkte  :bigarmhug:
#2990983
Kim en Casper schreef: Helaasmoeten wij morgen of overmorgen naar de gyn om de zwangerschap af te breken. Kleintje blijkt bij 6,5 gestopt te zijn met groeien. Hartje klopt niet..

:'( :'( jee wat vreselijk! Heel veel sterkte morgen!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door