Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2990517
Gefeliciteerd met jullie zoon silver!!!
Hopelijk kunnen jullie een beetje genieten van die eerste bijzondere weken!

@ urs: heerlijk hè om babyspullen te wassen. Ik ben bepaald geen grandioze huisvrouw maar baby spullen wassen vind ik nu nog steeds leuk.

Wij zijn nu lekker op vakantie, vlucht ging goed en Suze vermaakt zich hier prima.
Nieuwste trucjes: vooruit kruipen, zelf tot zit komen, zich overal aan optrekken tot stand en lopen aan de handjes (dit staat allemaal gelijk aan haar de hele dag in de gaten houden aangezien we hier geen box hebben)
#2990542
Ik wilde even melden dat wij donderdagavond ons dochtertje hebben mogen verwelkomen.
Haar naam is Idrith Esmee, 3640 gram, 52 cm.
Bevalling ging goed, heel anders dan bij mijn zoontje, dit was een soort Vodafone g4 bevalling, van vliezen breken naar kind op mijn buik in 2 uur en een kwartier.
#2990550
Else! schreef: Gefeliciteerd met jullie zoon silver!!!
Hopelijk kunnen jullie een beetje genieten van die eerste bijzondere weken!

@ urs: heerlijk hè om babyspullen te wassen. Ik ben bepaald geen grandioze huisvrouw maar baby spullen wassen vind ik nu nog steeds leuk.

Wij zijn nu lekker op vakantie, vlucht ging goed en Suze vermaakt zich hier prima.
Nieuwste trucjes: vooruit kruipen, zelf tot zit komen, zich overal aan optrekken tot stand en lopen aan de handjes (dit staat allemaal gelijk aan haar de hele dag in de gaten houden aangezien we hier geen box hebben)
Ook een snelle tante he. Hier klein beetje kruipen maar veel zin heeft ze daar niet in. Stappen wel :-p
Corine1981 schreef: Ik wilde even melden dat wij donderdagavond ons dochtertje hebben mogen verwelkomen.
Haar naam is Idrith Esmee, 3640 gram, 52 cm.
Bevalling ging goed, heel anders dan bij mijn zoontje, dit was een soort Vodafone g4 bevalling, van vliezen breken naar kind op mijn buik in 2 uur en een kwartier.
Proficiat!
#2990573
Ik vraag me af of ik de enige ben.
Ik heb het idee dat ik zo'n gezapig zacht ei ben geworden. En volgens mij is dat begonnen tijdens mn zwangerschap. Komt dat nog goed, of blijft dat zo en is het de nieuwe mij?
Zo wilde meneer pas geleden een discussie voeren, over de mogelijke opkomst van IS daar in Syrië ofzo (ik kijk geen journaal meer en lees geen krant). En ik dacht alleen maar 'oh' en 'pfffrrrrr' (letter P met consumptie uitspreken)  :biggrin2:
#2990614
Mopper. Bij mij duurde het 28 uur. Bij de tweede nog wel  >:(

Koek, ik ben ook een softie geworden hoor.
Kan ook geen All you need is love of andere jankprogramma's meer kijken zonder uit te drogen, vooral als er kleine kinderen in voorkomen  ::)
Ik keek eerst ook al het voetbal wat maar op tv was, en als meneer_S het nu over ons favoriete kluppie heeft denk ik: boeiûh!!!  :biggrin2:
Het zal er wel bij horen  :P

Skyline en Corine gefeliciteerd met de geboorte van Silver en Idrith!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door