Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#2968450
Vera had gister ineens iets heel grappigs. Nu is ze wel vaker melig uiteraard, maar dat was wel heel leuk en dat vond ze zelf ook.
Als wij aandacht van de katten willen, roepen we ze met een kus-geluidje. De kat in kwestie komt dan purrend snel aangetippeld. Nu was Sien gisteren even vrolijk aan het loeien in de keuken en dat klinkt nogal door naar de buurman die altijd vroeg op stok gaat. Meneer riep Sien met het geluidje en ineens kwamen er dezelfde soort geluiden terug uit de box, tussen het gekraai door  ;D
Door Cupcake
#2968521
Wauw, de ene geboren en de ander alweer een jaar, wat vliegt de tijd toch.
Wat een mooie naam; Nore.
Wenche, wat heb jij gedaan qua taartje of iets lekkers oid voor Evi?
Ik wilde eigenlijk een ' gezonde' of in ieder geval verantwoorde taart maken voor ons ventje volgende maand, maar voel me dan meteen weer zo 'alterntief en abnormaal'  :-[
Door Esthertjuh
#2969455
Heeft iemand van jullie toevallig het boek "Slapen zonder huilen" van Elisabeth Pansley? Tess slaapt op de opvang super, maar thuis wordt een steeds groter drama. Ze blijft gewoon niet liggen, gaat staan/kruipen, enz. Doorslapen hoeft van mij niet, als ze wakker wordt slaapt ze ook erg snel weer tijdens voeden. Maar het inslapen zowel 's avonds als overdag is drama.
Door Leonike
#2969460
[quote="Esthertjuh"]
Heeft iemand van jullie toevallig het boek "Slapen zonder huilen" van Elisabeth Pansley? Tess slaapt op de opvang super, maar thuis wordt een steeds groter drama. Ze blijft gewoon niet liggen, gaat staan/kruipen, enz. Doorslapen hoeft van mij niet, als ze wakker wordt slaapt ze ook erg snel weer tijdens voeden. Maar het inslapen zowel 's avonds als overdag is drama.
[/quote]

Ik heb 'm liggen. Je mag het boek wel lenen.
Stuur maar een pb.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2969709
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met de geboorte van Nore!
En natuurlijk ook felicitaties voor de kersverse tante!

Ik plaats maar weer eens een paar fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Het gaat zo hard nu. Iedere dag kan hij alweer iets dat hij eerder nog niet kon. Nu hij overdag geen spreidbroek meer aan hoeft, is hij in hoog tempo bezig zijn achterstand in te halen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2970122
Oh, dan kan je alvast zin gaan maken.... :-X

Bestaat er in BE zoiets als ouderschapsverlof en dat je dat kan uitsmeren over een lange periode? Dus bv voor een jaar 1 of meerdere dagen minder werken?
Door Ike
#2970132
[quote="Sonja"]
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met de geboorte van Nore!
En natuurlijk ook felicitaties voor de kersverse tante!

Ik plaats maar weer eens een paar fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Het gaat zo hard nu. Iedere dag kan hij alweer iets dat hij eerder nog niet kon. Nu hij overdag geen spreidbroek meer aan hoeft, is hij in hoog tempo bezig zijn achterstand in te halen.
[/quote]


Wat een heerlijk mannetje is t toch Sonja!  :smitten:
Fijn dat de spreidbroek alleen nog s'nachts aan hoeft!
#2970162
[quote="koekje"]
Oh, dan kan je alvast zin gaan maken.... :-X

Bestaat er in BE zoiets als ouderschapsverlof en dat je dat kan uitsmeren over een lange periode? Dus bv voor een jaar 1 of meerdere dagen minder werken?
[/quote]
Ja ze hebben het ouderschapsverlof hier uitgevonden volgens mij. Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door